Need For Speed: Carbon

Info van andere game releases, patches, reviews en previeuws.

Moderators: Moderators, Staff

[DR] Younger [NL]
Member
Member

Post by [DR] Younger [NL] »

HellF1re wrote:
[DR] Younger [NL] wrote:
HellF1re wrote:De game is btw al te downloaden 8)
Linkje?
Private (gesloten) torrents, sorry...

Need.for.Speed.collectors.edition.razor1911 is de torrent naam.

Deze moet 3,94GB zijn, zal dus niet moeilijk zijn deze te googlen hoop ik ;)

Er is ook nog een uit van HKZonda die bevat nog extra's in de vorm van the making of etc. Deze is 6,99GB: Need.For.Speed.Carbon.Collector's.Edition-HKZonda

Downl @ 900kb/s en is over precies 1 minuut klaar, moet helaas NU eerst gaan sporten. Zal straks nog wel posten wat ik ervan vind.
Laat maar heb al een linkje. :P
Image

HellF1re

Post by HellF1re »

De game is veelste simpel, maar dat is het eigenlijk altijd al geweest. De auto's voelen heel langsaam aan (maar ben pas begonnen). Als ik 150 rijd begint de wereld pas wat sneller voorbij te gaan. Het driften in de canyons is ook 3x niks; het is alsof je op ijs glijdt :?

Maar ik hrb de game niet voor zijn super simulatie rijgedrag (wat wel heel leuk zou zijn geweest!) maar voor het super vette tunen. Heb nu al een hele leuke alfa en je kunt er zo veel leuke dingen mee doen 8) Graphics zijn btw ook heel erg mooi =)

(Als iemand ook met name de game speelt voor het tunen en het je niets uitmaakt om een beetje vals te spelen, neem dan contact op met mij. Dan zorg ik ervoor dat je wat extra cash in je spaarpotje krijgt :D )
Image
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. - Albert Einstein

[DR] MasterX [NL]
Member
Member

Post by [DR] MasterX [NL] »

Speel nog steeds NFSU2 .. Daar gaat het echt om je rij skills, vooral ook omdat ik een stuur heb met een hadnrem + schakelaar bij.. Het geeft je echt een kick als je dan net als in het echt op NOS drukt op je stuur en vervolgens je auto voorruit schiet.. of dat driften enz.. ooh ik hou het op NFSU2 :P :P

TakkU

Post by TakkU »

Nog 6 uur, en NFS Carbon is binnen :D En voor realisme hoef ik NFS niet, daar heb ik rFactor en GTR2 al voor.. Het gaat mij ook echt alleen maar voor t tunen

[DR] Boom [NL]
Member
Member

Post by [DR] Boom [NL] »

ja maar TakkU heeft daar geen rechten voor :P

dus dat wilt zeggen dat ik Carbon eerder heb ;) :P je kunt hem altijd nog komen ophalen johan, want krijg nog steeds dat ene spel van jou! :P
Play hard... BUT play fair!

HellF1re

Post by HellF1re »

Wat ik wel best raar vind is dat je vrij snel de mogelijkheid krijgt om een DB9 (en daarna een lotus elise) te kopen. Een stuk later in het spel krijg je pas de mogelijkheid om een vauxhal, renault, mitsubishi te kopen. Beetje onlogisch als je het mij vraagt =)

Ben nu de trotse eigenaar van een alfa, db9, lotus en een cayman, lang leven oneindig geld :lol:
Image
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. - Albert Einstein

TakkU

Post by TakkU »

[DR] Boom [NL] wrote:ja maar TakkU heeft daar geen rechten voor :P

dus dat wilt zeggen dat ik Carbon eerder heb ;) :P je kunt hem altijd nog komen ophalen johan, want krijg nog steeds dat ene spel van jou! :P
anderhalf uur en ik heb hem :P Wanneer heb jij hm dan??

[DR] Boom [NL]
Member
Member

Post by [DR] Boom [NL] »

heb hem al :P

hoefde maar uurtje te wachten als die met 900 kb/s ging :P
ff downloaden.. uurtje werken en hij was klaar :P
en dat was om 18.00 uur :)

TakkU

Post by TakkU »

Kan je me niet ff een linkje pm'en plz :P

*EDIT* Laat maar, ik heb hem al!! En hij is vet :D

[DR] Boom [NL]
Member
Member

Post by [DR] Boom [NL] »

leuk spel :) mooie graphics.. maar na nog geen 2 uur spelen zit ik al op 19%.. rijdt nog steeds mn RX-8 :P menu is wel een beetje wennen int begin maarja.

Beetje extra cash?! Kan toch nooit kwaad HellF1re :P

HellF1re

Post by HellF1re »

Spel uitgespeeld. De snelste auto's in de career mode zijn bijna hetzelfde als in mostwanted (porsche, mercedes en de lamborghini's). De nieuwe audi en de koenigsegg kun je alleen in quickrace gebruiken! lekker lame hoor...

De zonda is ook alleen beschikbaar voor de EA dowloaders, maar die zal vast ook alleen maar in de quickrace zitten en dus ook ontunebaar.
Image

[DR] Yellowman [NL]

Post by [DR] Yellowman [NL] »

HellF1re wrote:De game is veelste simpel, maar dat is het eigenlijk altijd al geweest. De auto's voelen heel langsaam aan (maar ben pas begonnen). Als ik 150 rijd begint de wereld pas wat sneller voorbij te gaan. Het driften in de canyons is ook 3x niks; het is alsof je op ijs glijdt :?

Maar ik hrb de game niet voor zijn super simulatie rijgedrag (wat wel heel leuk zou zijn geweest!) maar voor het super vette tunen. Heb nu al een hele leuke alfa en je kunt er zo veel leuke dingen mee doen 8) Graphics zijn btw ook heel erg mooi =)

(Als iemand ook met name de game speelt voor het tunen en het je niets uitmaakt om een beetje vals te spelen, neem dan contact op met mij. Dan zorg ik ervoor dat je wat extra cash in je spaarpotje krijgt :D )
Heb je msn?
geef maar ff dan ik hou van cheaten bij dit soort spellen :P

Trouwens is er ook al een hider ofzo??? of moet ik per see aan die stekkers gaan trekken
''no need to be facetious. Nothing carebear about PvE, most time it takes more tactics than ganking does.'' +1
Image

[DR] Enfy [NL]
Member
Member

Post by [DR] Enfy [NL] »

ja yellow, het heet

PrO Stop

Simpel en het werkt..

HellF1re

Post by HellF1re »

[DR] Yellowman [NL] wrote:
HellF1re wrote:De game is veelste simpel, maar dat is het eigenlijk altijd al geweest. De auto's voelen heel langsaam aan (maar ben pas begonnen). Als ik 150 rijd begint de wereld pas wat sneller voorbij te gaan. Het driften in de canyons is ook 3x niks; het is alsof je op ijs glijdt :?

Heb je msn?
geef maar ff dan ik hou van cheaten bij dit soort spellen :P

Trouwens is er ook al een hider ofzo??? of moet ik per see aan die stekkers gaan trekken
Ik kan alleen bijmezelf de game hacken. Maar het leuke is dat ik geen savegames van jullie kan inladen. Dit heb ik bij Trickx ook al geprobeerd.

Dus als jullie kunnen opzoeken hoe ik jullie savegames goed kan laden dan zorg ik er wel voor dat jullie wat meer geld krijgen ;)
Image

[DR] Boom [NL]
Member
Member

Post by [DR] Boom [NL] »

yellow gewoon branden met blindwrite :) dan is het net alsof je een ori cd hebt. Speelt dan dus gewoon van de cd af.

Post Reply