Zelda Twilight Princess
Moderators: Moderators, Staff
-
- Member
-
- Member
-
-
Vanaf daar begint het verhaal pas echt[DR] Smirnoff***Ice [NL] wrote:ik ben net een wolf geworden
Zit nu in Gerudo Desert, richting tempel IV
Volgens mij nog steeds nie op de helft, al 35 uur gespeelt!
Is voor mij al een geslaagd spel!
Edit:
BTW, vissen is lache
Volgende keer ff je editknop gebruiken als je na korte tijd dubbelpost.
Supernova
-
- Member
-
- [DR] Bananenbaas [NL]
- Member
-
- [DR] Bananenbaas [NL]
- Member
- [DR] Vinsonite [NL]
- Member
-
- [DR] Riddler [NL]
- Member
waarom the hell let iedereen hier zo op stijl/spellingsfouten irritant het is geen lesje nederlands op een forum, (ok, het is wel fijn om te lezen zonder typfouten) zit er wel een typ/stijl foutje in dan bedenk je het goede er toch gewoon bij, of ik moet er zo fout mee zittenHellF1re wrote:evaluatie of evolutie of is het misschien revolutie![DR] Vinsonite [NL] wrote:Ik ben ge-evalueerd in een Scharrel-Kip.
foutje bedankt
als het nu niet te begrijpen was zou ik zeggen, OK
-
sorry maar dat vond ik nou net wel een grappige fout, zal het niet meer doen[DR] Riddler [NL] wrote:waarom the hell let iedereen hier zo op stijl/spellingsfouten irritant het is geen lesje nederlands op een forum, (ok, het is wel fijn om te lezen zonder typfouten) zit er wel een typ/stijl foutje in dan bedenk je het goede er toch gewoon bij, of ik moet er zo fout mee zittenHellF1re wrote:evaluatie of evolutie of is het misschien revolutie![DR] Vinsonite [NL] wrote:Ik ben ge-evalueerd in een Scharrel-Kip.
foutje bedankt
Het is niet zo dat ik bij iedere dt of andere spellingsfouten wat zeg :/
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. - Albert Einstein
-
- Member
evaluatie of evolutie is nogal een wezenlijk verschil in betekenis een typfautje of foutje is toch iets anders. Ik ken het spel niet dus ik weet niet eens of het een passende uitdrukking is binnen het spel of niet. Maar typvoutjes neem ik nooit iemand kwalijk.[DR] Riddler [NL] wrote:waarom the hell let iedereen hier zo op stijl/spellingsfouten irritant het is geen lesje nederlands op een forum, (ok, het is wel fijn om te lezen zonder typfouten) zit er wel een typ/stijl foutje in dan bedenk je het goede er toch gewoon bij, of ik moet er zo fout mee zittenHellF1re wrote:evaluatie of evolutie of is het misschien revolutie![DR] Vinsonite [NL] wrote:Ik ben ge-evalueerd in een Scharrel-Kip.
foutje bedankt
-