[DR] M@ck [NL] wrote:Ik vind het best dit toppic.
Maar laat het niet weer zo'n 'opschep' toppic worden zoals de vorige. Dat er dus alleen scores instaan etc. Plaats liever leuke screens.
Het Leuke, Interessante etc. Screenshot Topic
Moderators: Moderators, Staff
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
-
Hhahahahaha roflmao @ bass ik zei toch dat ze het door zouden hebben[DR] CHTH [NL] wrote:Net als die zit te reloaden gemenert!
Omg...zelfs dat nog niet eens...hij stond nog op de grond of niet?:P
*kuch* *kuch*
En @ nova scheer je weg uit dit topic dit heef niks met opscheppen te maken just fun. En ik beschadig niemand met mijn opmerkingen
Edit
MAMA kom me helpen ze zitten me te pesten
I got pleasure in cutting u .....boy
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Use the editbutton Luke, use the editbuttom to prevent double posts.
Supernova
Last edited by [DR] Yellowman [NL] on 06 May 2007, 11:27, edited 1 time in total.
-
- Member
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
-
-_-[DR] Supernova [NL] wrote:Heb ik het tegen jouw persoonlijk? En ik scheer me weg als ik mezelf scheer[DR] Yellowman [NL] wrote: En @ nova scheer je weg uit dit topic dit heef niks met opscheppen te maken just fun. En ik beschadig niemand met mijn opmerkingen
En dubbelposten ts ts ts. Om met boom te quoten: *sigh*.
aanstellers... Anders maak je een nieuw topic ''opscheptopic'' dan hoeven jullie er niet in te kijken en kan ik toch gewoon lol hebben met bass en master
-
- Member
-
- Member
Waar staat die Airborne in je sig eigenlijk voor? ik kijk op internet en ik vind: Airborne health, Airborne museum en Airborne wandeltocht[DR] MasterX [NL] wrote:Crybabies. Is tegenwoordig lol hebben ookal verboden? Wordt Desert Rabbits een clan met allerlei regels, je mag niet dit, je mag niet dat. Mij kan dit iig niets schelen, ik heb lol met de anderen. Scheppen wij dus niet op..
-
- Member
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
Maak dan een opschep/zie mijn coole kill/ wathevertopic aan. We hebben een offtopic voor zulke onzin overigens. Dat je gelijk gaat gooien met Crybabies zegt genoeg.[DR] MasterX [NL] wrote:Crybabies. Is tegenwoordig lol hebben ookal verboden? Wordt Desert Rabbits een clan met allerlei regels, je mag niet dit, je mag niet dat. Mij kan dit iig niets schelen, ik heb lol met de anderen. Scheppen wij dus niet op..
We hebben dit topic gemaakt om zulke 'opschep'screens juist tegen te gaan. Van mijn part mag je een opscheptopic aanmaken, maar post ze niet hier.
Is niet moeilijk, lijkt me. Maar oh sh*t, das weer een regel en dat mag niet oh noes!
Gewoon even bekijken waar het in moet
-
- Member
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
-
- Member
- [DR] Switch [NL]
- Member
- [DR] Bananenbaas [NL]
- Member
Vooral die wandeltocht doet het hem![DR] jespertje [NL] wrote:Waar staat die Airborne in je sig eigenlijk voor? ik kijk op internet en ik vind: Airborne health, Airborne museum en Airborne wandeltocht[DR] MasterX [NL] wrote:Crybabies. Is tegenwoordig lol hebben ookal verboden? Wordt Desert Rabbits een clan met allerlei regels, je mag niet dit, je mag niet dat. Mij kan dit iig niets schelen, ik heb lol met de anderen. Scheppen wij dus niet op..
Nou ik ga weer verder met dit topic
- [DR] Switch [NL]
- Member