[PC] Bioshock
Moderators: Moderators, Staff
- [DR] YopeFoniC [NL]
- Member
- [DR] Makoez [NL]
- Forum Admin
Als er multiplayer bij had gezeten had ik hem zeker gekocht, nu echt niet.[DR] YopeFoniC [NL] wrote:gewoon kopen heren! deze game heeft de zelfde inpact als half life en doom dat destijds hadden op het shooter genre. het is dus een game waar het zeer de moeite waard is het te kopen en niet een illigale versie van te nemen. de makers van dit spel hebben het verdiend goed betaald te krijgen .
-
- Member
Amen! Mensen die kunnen downloaden een een singleplayer game kopen terwijl er een crack bij zit en geen koopwaardige multiplayer mode heeft, zijn in mijn ogen gek[DR] Makoez [NL] wrote:Als er multiplayer bij had gezeten had ik hem zeker gekocht, nu echt niet.[DR] YopeFoniC [NL] wrote:gewoon kopen heren! deze game heeft de zelfde inpact als half life en doom dat destijds hadden op het shooter genre. het is dus een game waar het zeer de moeite waard is het te kopen en niet een illigale versie van te nemen. de makers van dit spel hebben het verdiend goed betaald te krijgen .
Tenzij je het spel hebt gekocht terwijl de crack er nog niet was
+dat ik de komende tijd die €50 hard nodig heb ;p (rijbewijs/studie betalen )
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
Wilde net reageren, daarna las ik deze zin[DR] iceDFire [NL] wrote:[DR] Makoez [NL] wrote:Als er multiplayer bij had gezeten had ik hem zeker gekocht, nu echt niet.[DR] YopeFoniC [NL] wrote:gewoon kopen heren! deze game heeft de zelfde inpact als half life en doom dat destijds hadden op het shooter genre. het is dus een game waar het zeer de moeite waard is het te kopen en niet een illigale versie van te nemen. de makers van dit spel hebben het verdiend goed betaald te krijgen .
Tenzij je het spel hebt gekocht terwijl de crack er nog niet was
-
- Member
- [DR] Makoez [NL]
- Forum Admin
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
-
- Member
-
- Member
kmoet wel zeggen dat ze bioshock in mijn ogen verrekte goed hebben geprogrammeerd, standaard stonden bijna alle settings op high (of aan) behalve dynamic light (iets in die richting) en AA. Maar het spel speelt gewoon soepel op 1440x900, en dat op mijn agp kaartje, kwil niet zeggen dat het een superslechte kaart is ofzo, maar ik heb betere kaarten gezien zeg maar
Gemiddeld zit ik op 40 fps, en soms schiet ie naar 25 (maar nooit lager!:P). Sjah tis niet de beste fps, maar het zieter mooi uit en speelt redelijk soepel, dus mij hoor je niet klagen :p
Gemiddeld zit ik op 40 fps, en soms schiet ie naar 25 (maar nooit lager!:P). Sjah tis niet de beste fps, maar het zieter mooi uit en speelt redelijk soepel, dus mij hoor je niet klagen :p
- [DR] YopeFoniC [NL]
- Member
daarom zou ik hem dus wel kopen en niet kraken... kijk ik kraak een spel als het niet waard is om hem in de winkel te kopen. maar de mensen die deze game in elkaar hebben gedraait hebben echt een mooi staaltje werk verricht! een goede enige (zelf ontwikkeld volgens mij) een goede storyline en gewoon general fun. halflife is ook gewoon single player! maar ik heb hem gewoon gekocht omdat het het waard is mensen die dergelijke games maken te bolonen zodat ze meer van dergelijke hoogwaardige games kunnen maken. dit in tegenstelling tot de meeste goedkope meuk die EA eruit gooit bijvoorbeeld (denk aan BF2 en BF 2142 zijn niet echt kwaliteits spellen laat maar zeggen).[DR] iceDFire [NL] wrote:kmoet wel zeggen dat ze bioshock in mijn ogen verrekte goed hebben geprogrammeerd, standaard stonden bijna alle settings op high (of aan) behalve dynamic light (iets in die richting) en AA. Maar het spel speelt gewoon soepel op 1440x900, en dat op mijn agp kaartje, kwil niet zeggen dat het een superslechte kaart is ofzo, maar ik heb betere kaarten gezien zeg maar
-
- Member
Mjah, maar bij singleplayers is het zo dat als je het uitgespeeld hebt, dan is het klaar, ik persoonlijk hoef een spel geen 2 keer uit te spelen dus stel dat je een spel binnen 10 uur ofzo uitspeeld(noem maar wat) dan heb jeje geld uitgegeven en verder heb je er niks meer aan Maarjah jij blijft erbij dat je kwaliteitsgames genoeg waard vindt om er voor te betalen, ik snap je punt, maar ik als echte nederlander heb toch het liefst een spel zo goedkoop mogelijk (gratis!:P). Maar ik moet wel toegeven dat het een veel beter gevoel geeft als je echt voor een game hebt betaald ipv gedownload;P[DR] YopeFoniC [NL] wrote:daarom zou ik hem dus wel kopen en niet kraken... kijk ik kraak een spel als het niet waard is om hem in de winkel te kopen. maar de mensen die deze game in elkaar hebben gedraait hebben echt een mooi staaltje werk verricht! een goede enige (zelf ontwikkeld volgens mij) een goede storyline en gewoon general fun. halflife is ook gewoon single player! maar ik heb hem gewoon gekocht omdat het het waard is mensen die dergelijke games maken te bolonen zodat ze meer van dergelijke hoogwaardige games kunnen maken. dit in tegenstelling tot de meeste goedkope meuk die EA eruit gooit bijvoorbeeld (denk aan BF2 en BF 2142 zijn niet echt kwaliteits spellen laat maar zeggen).[DR] iceDFire [NL] wrote:kmoet wel zeggen dat ze bioshock in mijn ogen verrekte goed hebben geprogrammeerd, standaard stonden bijna alle settings op high (of aan) behalve dynamic light (iets in die richting) en AA. Maar het spel speelt gewoon soepel op 1440x900, en dat op mijn agp kaartje, kwil niet zeggen dat het een superslechte kaart is ofzo, maar ik heb betere kaarten gezien zeg maar
- [DR] YopeFoniC [NL]
- Member
ik denk dat ik zowiezo anders game dan de meeste mensen... ik speel af en toe nog steeds doom! veel spellen pak ik gewoon weer eens op om te doen. een paar jaar geleden speelde ik echt om een spel uit te spelen. nu speel ik voor het spelen, gewoon hersens op nul en doen. zo kun je een game wel 100 keer uitspelen en het nog leuk vinden![DR] iceDFire [NL] wrote: Mjah, maar bij singleplayers is het zo dat als je het uitgespeeld hebt, dan is het klaar, ik persoonlijk hoef een spel geen 2 keer uit te spelen dus stel dat je een spel binnen 10 uur ofzo uitspeeld(noem maar wat) dan heb jeje geld uitgegeven en verder heb je er niks meer aan Maarjah jij blijft erbij dat je kwaliteitsgames genoeg waard vindt om er voor te betalen, ik snap je punt, maar ik als echte nederlander heb toch het liefst een spel zo goedkoop mogelijk (gratis!:P). Maar ik moet wel toegeven dat het een veel beter gevoel geeft als je echt voor een game hebt betaald ipv gedownload;P
met bioshok ben je wel wat langer bezig dan een paar uurtjes en dan heb je nog niet alle sidetracks, wapens en secrets gehad . en dan moet je natuurlijk je snelheidsrecord nog zetten in de levels...
-
- Member
En zo iemand ben ik nou net niet :p Games zo als Fable en Overlord met verschillende storylines, ik vondt ze super, maar om nou weer alles te doen om een ander einde te krijgen, zo iemand ben ik niet :p En een spel speel ik al helemaal niet om er zosnel mogelijk doorheen te racen, kwil wel alles van een level zien!:P
Magoed, laten we maar stoppen met deze discussie want er komt geen einde aan
Magoed, laten we maar stoppen met deze discussie want er komt geen einde aan
- [DR] Vinsonite [NL]
- Member
- [DR] Bananenbaas [NL]
- Member
De Bioshock engine is de nieuwe Unreal 3 engine. Moet je nagaan wat het spel Unreal 3 er zelf mee gaat doen.
Ben best wel onder de indruk van het spel. Erg goede graphics & speelt bijzonder lekker
Weer iets nieuws... Alsnog vind ik het spel niet echt waard om te kopen, met excuus voor supernova & anderen die hem gekocht hebben, ik ben al niet een spellen koper, koop alleen dingen waar ik lang op sta te wachten en die het echt waard zijn
Ben best wel onder de indruk van het spel. Erg goede graphics & speelt bijzonder lekker
Weer iets nieuws... Alsnog vind ik het spel niet echt waard om te kopen, met excuus voor supernova & anderen die hem gekocht hebben, ik ben al niet een spellen koper, koop alleen dingen waar ik lang op sta te wachten en die het echt waard zijn