Film Tips
Moderators: Moderators, Staff
- [DR] Makoez [NL]
- Forum Admin
-
- Member
LOL
Ik had zoiets van nu nog een zo een stukje bijten en kotsen en ik heb helemaal geen honger meer.
Volgens mij was dit die film die in het nieuws is geweest omdat ze Londen hebben gefilmd zonder mensen.
Dat is opzich al heel moeilijk.
Maar de film opzichzelf ging wel, meer niet ( zo zie je wat een verschil van meningen)
Dat van die heli was idd wel goed.
'
Weet je wat ik echt goede films vond?
Echt alledrie de delen van Xmen.
Ik had zoiets van nu nog een zo een stukje bijten en kotsen en ik heb helemaal geen honger meer.
Volgens mij was dit die film die in het nieuws is geweest omdat ze Londen hebben gefilmd zonder mensen.
Dat is opzich al heel moeilijk.
Maar de film opzichzelf ging wel, meer niet ( zo zie je wat een verschil van meningen)
Dat van die heli was idd wel goed.
'
Weet je wat ik echt goede films vond?
Echt alledrie de delen van Xmen.
-
- Member
Hebbie wel eerst het eerste deel gekeken? 28 days later?:p volgens mij weet je dan beter waart over gaat[DR] Dash64 [NL] wrote:Idd een mix van de het grafische van Sunshine en dat mysterieuze van Event Horizon was wel cool geweest.
Want ik vond dat laatste met die half verbrande gast ook een beetje wazig(letterlijk en figuurlijk )
Maar toch...
Ik ga nu eens downloaden:
28.Weeks.Later.2007.R5.CUSTOM.NL.PAL.DVDR-WiZARDS
Groot Brittannië
Horror / Science-Fiction
99 minuten
geregisseerd door Juan Carlos Fresnadillo
met Robert Carlyle, Rose Byrne en Catherine McCormack
Zes maanden na de uitbraak van een virus in Groot-Brittannië verklaart het Amerikaanse leger de ziekte onder controle te hebben. Hoewel een groot deel van het land nog steeds in quarantaine is, wordt Londen langzaam heropgebouwd en nemen de overlevenden opnieuw hun intrek in de stad. Maar wanneer een drager van het virus zijn weg naar de hoofdstad vindt en ziek wordt, breekt de hel opnieuw los.
Ben beniewd
Kmoet em zelf nog kijken!
- [DR] Combatwombat [NL]
- Member
- [DR] Blueman [NL]
- Member
- [DR] Bananenbaas [NL]
- Member
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
Nou, nou, een beetje voorgeschiedenis is wel handig[DR] Bassweb [NL] wrote:Heb deel 2 gezien & deel 1. Persoonlijk vond ik sommige dingen een beetje clisjé om het ook maar op z'n slechtst te schrijven
Verder wel leuk vervolg hoor. Compleet nieuw verhaal eigenlijk want je hoeft deel 1 niet eens te hebben gezien
- [DR] Vinsonite [NL]
- Member
- [DR] Blueman [NL]
- Member
Ik wist niet eens dat er een deel voor was dus het is niet nodig xD[DR] Supernova [NL] wrote:Nou, nou, een beetje voorgeschiedenis is wel handig[DR] Bassweb [NL] wrote:Heb deel 2 gezien & deel 1. Persoonlijk vond ik sommige dingen een beetje clisjé om het ook maar op z'n slechtst te schrijven
Verder wel leuk vervolg hoor. Compleet nieuw verhaal eigenlijk want je hoeft deel 1 niet eens te hebben gezien
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
- [DR] Vinsonite [NL]
- Member
-
- Member
- [DR] Vinsonite [NL]
- Member
Ik was het alleen maar eens met Nova :d..
Het feit dat jij een bericht post waar verder niemand iets aan heeft maakt jou een spammer..
Maare...
Ik heb een vette film gezien met Vin Diesel:
Find me Guilty..
De film is gebaseerd op het waargebeurde verhaal van het langste maffiaproces in de geschiedenis van de V.S.
Maffialid Jack DiNorscio wordt een aantal strafbare feiten ten laste gelegd en hij besluit om het proces te
doorstaan in plaats van zijn familie te verraden.
Het rechtssysteem raakt ontregeld wanneer Jack besluit zelf de verdediging op zich te nemen
Al met al, een geweldige film met Drama en Humor.
Het feit dat jij een bericht post waar verder niemand iets aan heeft maakt jou een spammer..
Maare...
Ik heb een vette film gezien met Vin Diesel:
Find me Guilty..
De film is gebaseerd op het waargebeurde verhaal van het langste maffiaproces in de geschiedenis van de V.S.
Maffialid Jack DiNorscio wordt een aantal strafbare feiten ten laste gelegd en hij besluit om het proces te
doorstaan in plaats van zijn familie te verraden.
Het rechtssysteem raakt ontregeld wanneer Jack besluit zelf de verdediging op zich te nemen
Al met al, een geweldige film met Drama en Humor.
Life is fucked up.. Fuck it..
- [DR] Combatwombat [NL]
- Member
- [DR] Vinsonite [NL]
- Member