Wow

Info van andere game releases, patches, reviews en previeuws.

Moderators: Moderators, Staff

Post Reply
[DR] Switch [NL]
Member
Member

Wow

Post by [DR] Switch [NL] »

[DR] Patchkiller [NL] wrote:
ik hou het wel bij de LANs en WoW, wat voor mij toch de enige game blijft! (MMORPGs FTW!!!!!)
Zo te zien ben je tot aan Karazan geweest ? Of heb je met een Feral spec meer gear ? :)

Check mijn armory status pagina van mijn Mage-Fire-spec :P
Ben zelf door Karazan, SSC, Gruul's Lair, Tempest Keep (the eye) en ML geweest. SSC en TK alleen de eerste paar bosses downed.

Ga nu net mijn 4e payment maand in.
Your opponent is me!!
Image

[DR] Patchy [NL]
Member
Member

Post by [DR] Patchy [NL] »

[DR] Switch [NL] wrote:
[DR] Patchkiller [NL] wrote:
ik hou het wel bij de LANs en WoW, wat voor mij toch de enige game blijft! (MMORPGs FTW!!!!!)
[OFFTOPIC]

Zo te zien ben je tot aan Karazan geweest ? Of heb je met een Feral spec meer gear ? :)

Check mijn armory status pagina van mijn Mage-Fire-spec :P
Ben zelf door Karazan, SSC, Gruul's Lair, Tempest Keep (the eye) en ML geweest. SSC en TK alleen de eerste paar bosses downed.

Ga nu net mijn 4e payment maand in.

[/OFFTOPIC]
hehe eerste 3 bosses Kara tot nu :P en heb een nieuwe acc met lvl 70 mage en ben healer.... (welke server zit je btw?.)

maar weer ontopic ;)

edit.
men dr00d http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... atchkiller
en mage http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... ajrayogini
Image

[DR] Switch [NL]
Member
Member

Ah nice!

Ik zit op server Twisting Nether.. speel meestal daar met een vaste groep mensen die ik van school/prive ken :)

Mijn uber-gnome:

Image
Your opponent is me!!
Image

[DR] Smirnoff***Ice [NL]
Member
Member

Post by [DR] Smirnoff***Ice [NL] »

al zeker half jaar met wow gestopt en heb zelfs kara al leeg toen

even als gruul lair ook leeg en die andere ook
die met die stralen geen idee hoe die heet
mis het spel niet trouwens :p

[DR] iceDFire [NL]
Member
Member

Post by [DR] iceDFire [NL] »

Ik ben gekapt toen we halverwege kara waren, moet zeggen dat ik nog steeds geen zin heb om weer WoW te gaan spelen, mischien nog eens proberen met die nieuwe uitbreiding...

@ switch, tis volgens mij wel fijn om met een groep r/l mensen te spelen, dan kun je wat beter tijden enzo bepalen :p

kad ff gekeken,

29 January <---Account Created

28 July 07 <---Last Login

Vind dak het nog aardig lang vol heb gehouden :p (de laatste 1.5 maand logde ik ongeveer 1/2 keer per week in om wat shadow/moon/spell cloth te maken :P) Helaas dattik eerst een Warrior (BOOORING) en daarna een Warlock (der zijn er teveel van gewoon -.-) heb gerolled :O
Oo
Image

[DR] Enfy [NL]
Member
Member

Post by [DR] Enfy [NL] »

Ik zit op hamaorush met een aantal vrienden. burning crusade is echt een goede uitbreiding. Heb nu meerdre chars met mijn lvl 62 warlock en lvl 40 rogue. Ook een shammy mage en hunter op mijn lijst!

[DR] Switch [NL]
Member
Member

Ik heb natuurlijk in 2005 samen met Bartjuh, TFD en Patch ook gespeeld.. toen was het leuk omdat je met mensen speelden die je kende.. dat motiveert om door te spelen :P
Toen TFD en patch minder active / inactive gingen was ik ook gestopt.

Ben halverwege Juli dit jaar ongeveer weer gestart.. helaas was iedereen die ik kende Alliance op een andere server dan mijn Horde Shaman op Azune?. Dus ben opnieuw begonnen..

De end-game lijkt in het begin saai, maar met een groep vrienden en een goede guild is het wel grappig :)

Speel je Horde of Alliance, Enfy ?
Your opponent is me!!
Image

[DR] iceDFire [NL]
Member
Member

Post by [DR] iceDFire [NL] »

Dat was idd het lastige, ik dacht toen ik begon: Nieuwe speler>nieuwe realm, maar dat had ik achteraf gezien beter niet kunnen doen :P

En dan roll ik ook nog een class (de warlock) waar er vrij veel van zijn, ik kreeg uiteindelijk na een week of 3 zoeken eindelijk een end game guild :/ maarjah eerst was er een tekort aan tanks en toen er eindelijk genoeg waren was mijn interesse een beetje afgezakt, heb uiteindelijk maar een paar keer meegedaan in kara ;(
Oo
Image

[DR] Switch [NL]
Member
Member

Nahjah goed, ik zit zelf op een pvp server... Alliance suckt hard in mijn battleground cluster. In mijn scherm zie je ook lichtelijk ingebrand de text: "HORDE WINS" :P
Pre-mades werkt altijd nog wel, pas dan heb je een degelijke kans.

Ik ben nog wel vrij actief in de game, buiten mijn stage om speel ik nog geregeld, dus als je je character nog wilt transferen ga naar de realm: 'Twisting Nether' ;)
Your opponent is me!!
Image

Post Reply