GTA IV
Moderators: Moderators, Staff
-
- Member
-
- Member
hier in de goede volgorde 
Grand Theft Auto
Grand Theft Auto: London, 1969
Grand Theft Auto: London, 1961
Grand Theft Auto 2
Grand Theft Auto III
Grand Theft Auto: Vice City
Grand Theft Auto: San Andreas
Grand Theft Auto Advance
Grand Theft Auto: Liberty City Stories
Grand Theft Auto: Vice City Stories
Grand Theft Auto IV
Allemaal gespeeld?:D

Grand Theft Auto
Grand Theft Auto: London, 1969
Grand Theft Auto: London, 1961
Grand Theft Auto 2
Grand Theft Auto III
Grand Theft Auto: Vice City
Grand Theft Auto: San Andreas
Grand Theft Auto Advance
Grand Theft Auto: Liberty City Stories
Grand Theft Auto: Vice City Stories
Grand Theft Auto IV
Allemaal gespeeld?:D
- [DR] Hypnotoad [NL]
- Member
- [DR] Enfy [NL]
- Member
Even voor jesper, Nee GTA is niet Overhyped!! Het is echt een supergame!
Ik kan niets vertellen zonder veel te verklappen, maar het verhaal is echt leuk en spannend. Politie lijkt makkelijk als je weinig sterren hebt, maar dat loopt snel op! Te voet moet je wel schieten, anders leggen ze je om.
Auto's zijn echt belangrijk en verschillen in de cars maken soms veel uit in situaties. Zorg ervoor dat je een goede wendbare auto hebt. SUV is wat mij betreft de auto. Kan klappen hebben kan ermee rammen en controle.
Ik kan niets vertellen zonder veel te verklappen, maar het verhaal is echt leuk en spannend. Politie lijkt makkelijk als je weinig sterren hebt, maar dat loopt snel op! Te voet moet je wel schieten, anders leggen ze je om.
Auto's zijn echt belangrijk en verschillen in de cars maken soms veel uit in situaties. Zorg ervoor dat je een goede wendbare auto hebt. SUV is wat mij betreft de auto. Kan klappen hebben kan ermee rammen en controle.
- [DR] YopeFoniC [NL]
- Member
auto's zijn idd heel belangrijk, ik heb al vanaf GTA de motor en snelle auto's geprefereerd ik speel minder grof en meer subtiel, langs (of over) de vijand ipv er tegenaan. de mogelijkheid om deze stijlen er aan over te houden is een van de dingen die de volledige GTA serie een van de beste serie games maakt ooit! de complete vrijheid om je eigen oplossingen te vinden voor problemen die je tegenkomt is al vanaf het begin overduidelijk aanwezig geweest.[DR] Enfy [NL] wrote:Auto's zijn echt belangrijk en verschillen in de cars maken soms veel uit in situaties. Zorg ervoor dat je een goede wendbare auto hebt. SUV is wat mij betreft de auto. Kan klappen hebben kan ermee rammen en controle.

-
- Member
-
- Member
- [DR] Combatwombat [NL]
- Member
- [DR] Makoez [NL]
- Forum Admin
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
- [DR] Hypnotoad [NL]
- Member
crosspost van mij op tweakers...ik word gek
Apart ik heb ongeveer dezelfde problemen..heb een samsung 226bw gekocht om mn ps3 via hdmi-dvi aan te sluiten (kan mn vriendin gewoon tv kijken)..beeld instellingen gezet op 1080p...en Assasins Creed, GT5, Warhawk etc zien er gewoon top uit..maar als ik GTA IV erop ga spelen zie je alleen maar kartels/jaggies (blegh).. Heb vervolgens de beeld instellingen op 720p gezet en toen gaan spelen..helaas hetzelfde lelijke beeld. Daarna ging ik mn ps3 op mn sharp lc26sa hd ready aansluiten via hdmi op 720p..alleen het scherm blijft zwart (help!)..van alles geprobeerd misschien dat mn hdmi ingang van mn tv ineens stuk is maar dat lijkt me erg vaag..
Heb hem ook via composiet gereset en vervolgens weer via hdmi laten zoeken maar ook geen resultaat..vrijdag even proberen om een component kabel te kopen om hem daar via aan te sluiten..eigenlijk alleen maar om te zien of gta IV er wel beter uit kan zien op 720p
Apart ik heb ongeveer dezelfde problemen..heb een samsung 226bw gekocht om mn ps3 via hdmi-dvi aan te sluiten (kan mn vriendin gewoon tv kijken)..beeld instellingen gezet op 1080p...en Assasins Creed, GT5, Warhawk etc zien er gewoon top uit..maar als ik GTA IV erop ga spelen zie je alleen maar kartels/jaggies (blegh).. Heb vervolgens de beeld instellingen op 720p gezet en toen gaan spelen..helaas hetzelfde lelijke beeld. Daarna ging ik mn ps3 op mn sharp lc26sa hd ready aansluiten via hdmi op 720p..alleen het scherm blijft zwart (help!)..van alles geprobeerd misschien dat mn hdmi ingang van mn tv ineens stuk is maar dat lijkt me erg vaag..
Heb hem ook via composiet gereset en vervolgens weer via hdmi laten zoeken maar ook geen resultaat..vrijdag even proberen om een component kabel te kopen om hem daar via aan te sluiten..eigenlijk alleen maar om te zien of gta IV er wel beter uit kan zien op 720p
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
- [DR] Hypnotoad [NL]
- Member
-
- Member
- [DR] Makoez [NL]
- Forum Admin
Je monitor kan trouwens net geen full HD weergeven. 1680*1050 is monitor en full HD is 1920*1080.[DR] Hypnotoad [NL] wrote:Als ik morgen weer thuis ben zal ik wel even wat posten...
Maar het moet er wel heel mooi uitzien.
Ik heb ergens gelezen dat op de ps3 GTA 4 maar 640p is.
Ik zal het ff opzoeken.
Edit:
Verder werd bekend van GTA IV op de Playstation niet High-Definition is, want hij draait op 640p en dat is nog niet eens HD-Ready (720p) te noemen. Maar dit neemt niet weg dat de game er fookin’ vet uit ziet, want Rockstar weer dankzij slimme programeer truuks de game grafisch uit te laten blinken tegen over de Xbox 360 die overigens wel in HD is.
Good news, dot50cal send me very good screenshot (thanks) and finally it’s 1152×640p (and no AA) exactly like Halo3, perfect Dark or Dark sector PS3
even though i has clearly identified 7/8 recurrence on many different edge and screenshot but insufficient edge lenght and bad screenshot lead astray me, sorry, it’s finally 8/9 and 9/10 recurrence, it’s the final result!
Originally Posted by GAZOman
I think it would be nice if someone would just add all the info into one post because the thing gets kind of confusing.
well, I have both versions at home - its GTA so I would like to have the best version anyway.
I don’t need to count pixels to tell you that neither of the versions is native 720p - 360 is NOT 720p and has almost as much aliasing as halo3 did. just compare a real 720p game to the 360 version of GTA4 side by side and you could end all the speculation within a second.
if you ask me, the differences are very minor - I will look into it tonight again. one thing is for sure: the PS3 has not better AA like IGN and other reviews were implying and the framerate in general is horrible in both versions. after the dithering debate I will mostly look into that, the HDR thing and of course a deep comparison of framerates.
PS: this thread is up on eurogamer and n4g
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=134736
no, 360 version is clearly 720p AAx2 but good post-process filter on PS3 version do a good job for hide aliasing and imrove visual, and the little more blurry aspect with more hot tint make a more cinematic feeling, probably what some tester like on PS3 version, and with less pop-in, finally every version is good (phew…. it’s delicate
En als laatste is er nog een probleem die enkelt op de Playstation 3 voorkomt, en dat is dat de online mode down is. Maar er wordt alles aangedaan om dit nu op te lossen. Tot zo ver het nieuws van de dag na de GTA IV release.
Bron: Gamekings