Battlefield: Bad Company demo komt er aan
Door:Rastapopulos - Geplaatst:9-5-2008 14:08 - Bekeken:438 - Reacties:10
EA heeft zojuist bekend gemaakt dat er over niet al te lange tijd een demo verwacht mag worden van Battlefield: Bad Company. Het nieuwe deel in de succesvolle reeks van ontwikkelaar DICE. De demo zal op 5 juni beschikbaar gesteld worden op het PlayStation Network.
De demo zal zowel online als offline speelbaar zijn. Het singleplayer gedeelte bestaat uit een kleine voorproef van de â€
[quote="[DR] Supernova [NL]"]Battlefield: Bad Company demo komt er aan
EA heeft zojuist bekend gemaakt dat er over niet al te lange tijd een demo verwacht mag worden van Battlefield: Bad Company. Het nieuwe deel in de succesvolle reeks van ontwikkelaar DICE. De demo zal op 5 juni beschikbaar gesteld worden op het PlayStation Network.
De demo zal zowel online als offline speelbaar zijn. Het singleplayer gedeelte bestaat uit een kleine voorproef van de â€
Heb er al zin in. Denk dat het voornamelijk gewenning is en als ik echt niet kan wennen aan die controller dan sluit in mijn muis en toetsenbord aan op mijn ps3.
[quote="[DR] Switch [NL]"][quote="[DR] Supernova [NL]"]Battlefield: Bad Company demo komt er aan