zijn er al mensen die een invite hebben gehad voor google wave?
mijn adres: yopefonic(@)googlewave.com
ik ben er al een tijdje mee aan het ontwikkelen geweest dus ik heb nu al een account... maar er zijn vrij weinig mensen die er ook een hebben. iemand hier?
surfing on the wave!
Moderators: Moderators, Staff
- [DR] YopeFoniC [NL]
- Member
- [DR] Makoez [NL]
- Forum Admin
-
- Location: Het is groot en rond en er lopen ongeveer 6 miljard mensen op, ra ra wat is het ....
Is erg lastig om een invite te krijgen ! Er zijn dacht ik wereldwijd nog maar 100.000 invites verstuurd, en je kan alleen anderen 'nomineren' voor de volgende invite ronde, iets in die trant.[DR] Makoez [NL] wrote:Ik heb geen idee wat googlewave is.
Ik zal eens even kijken, en proberen een invite te krijgen.
Maar wie weet

"Some days you are the Pigeon...Some days you are the Statue"

- [DR] YopeFoniC [NL]
- Member
er zijn idd 100.000 invites uit gegaan... deze krgen ook 8 invites te versturen. ook wel een totaal van 900.000 invites. EN dan zijn er nog sanbox gebruikers (waaronder ik) die ook een googlewave account hebben gekregen met 8 invites.
het is idd lastig om nu een ivite te kijken. maar ik raad aan gewoon aan te melden en de filmpjes te kijken van wat het is.
basis idee:
http://www.youtube.com/watch?v=rDu2A3WzQpo
het is idd lastig om nu een ivite te kijken. maar ik raad aan gewoon aan te melden en de filmpjes te kijken van wat het is.
basis idee:
http://www.youtube.com/watch?v=rDu2A3WzQpo

-
- Member
- [DR] YopeFoniC [NL]
- Member
ik denk dat het was meer usefull word als mensen er daadwerkelijk mee gaan werken.
ik heb dit weekend een poker avond georganiseerd via wave... en ik moet eerlijk zeggen. scheelt een hoop gezeur over welke datum en welke tijd.
wat ik wel denk is dat mensen heeeeel erg moeten wennen aan deze manier van met elkaar praten. het is multi-teer en er lopen somes dus behoorlijk wat gesprekken door elkaar heen.
maar na 6 maanden er mee te hebben gewerkt zie ik zeker wel zijn voordelen ten opzichte van email... en vergeet niet dat je er ook "gewoon" mee kan emailen...
ik heb dit weekend een poker avond georganiseerd via wave... en ik moet eerlijk zeggen. scheelt een hoop gezeur over welke datum en welke tijd.
wat ik wel denk is dat mensen heeeeel erg moeten wennen aan deze manier van met elkaar praten. het is multi-teer en er lopen somes dus behoorlijk wat gesprekken door elkaar heen.
maar na 6 maanden er mee te hebben gewerkt zie ik zeker wel zijn voordelen ten opzichte van email... en vergeet niet dat je er ook "gewoon" mee kan emailen...

-
- Member