Uberchill dat het het einde van de vakantie is, vrijdag lekker chill pakken en dan richting drachten!
Moderators: Moderators, Staff
zou ik dat kunnen? we hebben zelf geen 8 man trouwens?[DR] Supernova [NL] wrote:ftp://80.60.17.220/Match%20regels%20Battlefield%202.pdf
Voor de bf2 fun compo. Ik kan helaas () niet als CL optreden, druk met Blobby Volley en Toezicht. Wie wil dat op zich nemen?
Dan zal ik op de lan zelf even kijken wie er allemaal zijn en het tot een acht vs acht maken[DR] Hypnotoad [NL] wrote:6vs6 lijkt me wat te weinig vinden vast wel 2 man..nova kent genoeg gasten toch[DR] Supernova [NL] wrote:Als plank het al kanWe kunnen andere erbij betrekken (getnostyle of iemand van DGB (raven) of andere mensen. We kunnen ook 6vs6 doen.
Ik bedoelde meer het wakker maken.[DR] Smilehunter [NL] wrote:Nice![DR] Makoez [NL] wrote:Daar help ik je dan wel mee.[DR] Smilehunter [NL] wrote:volgens mij ben ik daar vet pro in. ben wel slecht in vroeg wakker worden thoughwel zo gezellig. Je weet de DR reputatie, als ik in mn eentje aan kom zetten zouden ze me zo in elkaar kunnen slaan
Users browsing this forum: No registered users and 6 guests