Shoutbox verwijderen?
Moderators: Moderators, Staff
-
- Clanleader
Shoutbox verwijderen?
Heren,
Ik zit er aan te denken om de shoutbox van onze website te verwijderen.
Momenteel kunnen alleen leden posten omdat we anders last hebben van sp@m bots.
Ik ben van mening dat we dingen die we via de shoutbox roepen ook prima via het forum kunnen doen.
Ik zit te denken om die ruimte bijvoorbeeld voor twitter updates te gebruiken oid
Graag hoor ik jullie mening.
Ik zit er aan te denken om de shoutbox van onze website te verwijderen.
Momenteel kunnen alleen leden posten omdat we anders last hebben van sp@m bots.
Ik ben van mening dat we dingen die we via de shoutbox roepen ook prima via het forum kunnen doen.
Ik zit te denken om die ruimte bijvoorbeeld voor twitter updates te gebruiken oid
Graag hoor ik jullie mening.
- [DR] Enfy [NL]
- Member
Re: Shoutbox verwijderen?
lijkt mij een prima oplossing.. kun je makkelijker twitteren ook.
-
- Member
Mijn stem heb je
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
Mijn stemmetje heeft u ook
-
- Clanleader
Stemmen niet meer nodig, ongeduldige M@ck heeft het al uitgevoerd
Maar indien jullie het niets vinden hoor ik het ook graag.
Maar indien jullie het niets vinden hoor ik het ook graag.
-
- Location: Het is groot en rond en er lopen ongeveer 6 miljard mensen op, ra ra wat is het ....
twitter......
-
- Clanleader
Vond het eerst ook niet, maar nu vind ik het eigenlijk wel hip
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
Hip? Mmm Fartbook, HIV en Twatter, zuigen nogal. Hip in de zin van, iedereen gebruikt het, dus het moet hip zijn
-
- Clanleader
Nou nee, zo bedoelde ik het eigenlijk niet.
Maar ben te lui om dat allemaal te gaan beargumenteren
Maar ben te lui om dat allemaal te gaan beargumenteren
-
- Member
Ik gebruik het niet veel maar vindt twitter wel veel cooler dan hyves en facebook bij elkaar. Vooral omdat het easy to use via de phone is als je even niks te doen hebt.
-
- Member
Alleen al die naam Twitter
Het klinkt als een nieuwe choco-reep voor homo's
Het klinkt als een nieuwe choco-reep voor homo's
- [DR] Patchy [NL]
- Member
chardo gay....
- [DR] YopeFoniC [NL]
- Member
nouja even kort over social networks...
ik zou nu eigenlijk een post moeten maken over hoe social networks en social media de wereld veranderdt en hoe we met de nieuwe manieren van communiceren dichter bij elkaar kunnen komen en meer begrip kunnen creeeren voor elkaar. de gigantische steun voor de oppositie in iran en de nieuws coverage daarover was niet mogelijk zonder social networks. het is niet voor niets dat de great firewall of china (owja we staan nu ook op de china blacklist) zowat alle social networks en media blockt. het is de stem van de mensen... zonder filter en zonder sensuur...
er zijn zoveel mogelijkheden als het gaat om samenwerken in een netwerk. dit forum op zich is al een social network aangezien we hier allemaal onze dagelijkse dingen laten zien en wat ons "beweegd" (en aanzet tot virtuele oorlog ). al jaren zijn we als internet aan het bewegen naar een meer sociale vorm. het past gewoon binnen het hele internet gebeuren. het is 1 grote community! en daarin zijn facebook, orkut, twitter, de.licio.us, StumbleUpon, linkedin, OhmyNews, CNET,live en zelf steam zijn daarin tools. (ik noem met reden Hyves en MySpace niet aangezien zijn DOOD moeten .... naja het is heel onzinnig locale social networks op te zetten. en myspace ziet er gewoon niet uit ). maar waar het eigenlijk allemaal om gaat is het contact aanleggen en behouden met mensen, samenwerken om dingen te bereiken en informatie aggregeren.
maja.... misschien ben ik wel een beetje bevooroordeeld aangezien ik aan het maken, onderhouden en uitbreiden van social applications al jaren mijn brood verdien .
@#$%?!... nu heb ik er toch een lang stuk van gemaakt
PS: owja... argument voor twitter... als je wikipedia een goed initiatief vind dan vind je dit ook goed aangezien het een service is waarvan een van de ideeen is om een open kanaal te maken voor persoonlijk en niet persoonlijk nieuws.
ik zou nu eigenlijk een post moeten maken over hoe social networks en social media de wereld veranderdt en hoe we met de nieuwe manieren van communiceren dichter bij elkaar kunnen komen en meer begrip kunnen creeeren voor elkaar. de gigantische steun voor de oppositie in iran en de nieuws coverage daarover was niet mogelijk zonder social networks. het is niet voor niets dat de great firewall of china (owja we staan nu ook op de china blacklist) zowat alle social networks en media blockt. het is de stem van de mensen... zonder filter en zonder sensuur...
er zijn zoveel mogelijkheden als het gaat om samenwerken in een netwerk. dit forum op zich is al een social network aangezien we hier allemaal onze dagelijkse dingen laten zien en wat ons "beweegd" (en aanzet tot virtuele oorlog ). al jaren zijn we als internet aan het bewegen naar een meer sociale vorm. het past gewoon binnen het hele internet gebeuren. het is 1 grote community! en daarin zijn facebook, orkut, twitter, de.licio.us, StumbleUpon, linkedin, OhmyNews, CNET,live en zelf steam zijn daarin tools. (ik noem met reden Hyves en MySpace niet aangezien zijn DOOD moeten .... naja het is heel onzinnig locale social networks op te zetten. en myspace ziet er gewoon niet uit ). maar waar het eigenlijk allemaal om gaat is het contact aanleggen en behouden met mensen, samenwerken om dingen te bereiken en informatie aggregeren.
maja.... misschien ben ik wel een beetje bevooroordeeld aangezien ik aan het maken, onderhouden en uitbreiden van social applications al jaren mijn brood verdien .
@#$%?!... nu heb ik er toch een lang stuk van gemaakt
PS: owja... argument voor twitter... als je wikipedia een goed initiatief vind dan vind je dit ook goed aangezien het een service is waarvan een van de ideeen is om een open kanaal te maken voor persoonlijk en niet persoonlijk nieuws.
- [DR] Patchy [NL]
- Member
^ wtf ? ^
- [DR] Enfy [NL]
- Member