Globkul

Stel je voor...je bent nieuw op dit forum...stel je dan even voor!

Moderators: Moderators, Staff

Post Reply
Globkul [NL]

Globkul

Post by Globkul [NL] »

Hey gasten, ik werd net door Mack geslapped eens wat van me te laten horen hier ^^. Damn wat is het lang geleden dat ik hier ingelogd ben geweest......hoeveel dagen precies mack? ;)

Anyway, de mensen die de eerste twee jaar van DR er ook bij waren, hebben vast m'n naam wel eens langs zien komen, we speelden toen voornamelijk nog DC. Ik kan me nog goed de avonden herinneren van het eindeloos proberen een blokje C4 door het raam op Lostvillage te gooien, prachtig gewoon! :D Of de teamfoto waar we na 10s erachter kwamen dat de auto's de grond in zakte als je er met een paar man op ging liggen :lol:. En ik zal maar niet over teamspeak beginnen, want dat was altijd rellen als Boom weer eens met z'n heli tegen de molen op Bocage vloog :P "Ja....nu ben ik alweer dood!" (sorry boom ^^).

Nu ik er zo aan terug denk, heb ik echt een fantastische tijd gehad in DR de twee jaar dat ik er bij mocht zijn. Het lijkt me gaaf om weer eens met de oude en nieuwe garde te praten! :)

Yours truely,

Sjoerd aka Globkul
Victorious warriors win first and then go to war, while defeated warriors go to war first and then seek to win.

Image

[DR] Dash64 [NL]
Member
Member

Re: Globkul

Post by [DR] Dash64 [NL] »

Alweer zo eentje met wie ik nog heb gespeeld.
Hij heeft zelfs nog z'n ouwe avater :D
Laat je toch met weemoed terugdenken
Image

[DR] M@ck [NL]
Clanleader
Clanleader

Post by [DR] M@ck [NL] »

Hey ouwe lul :P

Eén van de eerste members van [DR] :D

Hoop dat persoonlijk ook alles lekker gaat met je.
Ik vind het altijd prachtig om weer wat van oud-leden te horen, iedereen blijft natuurlijk altijd een beetje konijn.

Je laatste keer aanwezig was: ~1867 day(s) ago

Bij deze nog ff een goede ouwe: :wink:

Image

Dat het forum je avatar nog steeds heeft kunnen behouden vind ik wel erg tof :P
[DR] M@ck [NL]
Clanleader of Desert Rabbits
clanleader@desertrabbits.com

[DR] Supernova [NL]
Forum Admin
Forum Admin

Post by [DR] Supernova [NL] »

He ouwe lul, leuk om wat van je te horen :D
Image

[DR] Born [NL]
Location: Het is groot en rond en er lopen ongeveer 6 miljard mensen op, ra ra wat is het ....

Post by [DR] Born [NL] »

*gniffel* kloplul :twisted: niet vaak gesproken etc. maar die nick vergeet je gewoon niet haha :lol:
"Some days you are the Pigeon...Some days you are the Statue"
Image

Globkul [NL]

Post by Globkul [NL] »

Haha, super tof om te zien dat de die-hards hier gewoon nog steeds rondhangen :lol: (@Dash: herinner je je nog die rank site waar we op de eerste pagina stonden samen met Switch? :D). En DAMN dat is best wel een behoorlijk lang tijdje afwezig zijn, maar(!), jullie hadden eerst ook zo'n shoutbox links op de homepage waar ik 1-2x wat gezegd had :P.

PS: Nu ik weer zo rond kijk op het forum en op de site, beginnen de herinneringen weer terug te komen van tank battles op el-alamein en de oefen sessies op Stalingrad. Blijven toch mooie tijden :).

PS2: Hoe gaat het met jullie verder, DR nog goed actief tegenwoordig?
Victorious warriors win first and then go to war, while defeated warriors go to war first and then seek to win.

Image

[DR] M@ck [NL]
Clanleader
Clanleader

Post by [DR] M@ck [NL] »

Jah al weer wat dagen lopen nadenken over die ouwe tijd.

@PS2:
Momenteel is het iets rustiger, het is niet zo dat iedereen dezelfde game speelt. Maar we spelen nog wel veel samen in kleinere groepjes. Daarnaast zijn we wel bezig om voor BFBC2 een volwaardig war team op te zetten, zodat er in elk geval weer voor een game actief matches worden gespeeld. We hebben nu net 6 man per match, en dat moeten er minimaal 8 tot 10 zijn.
Daarnaast hebben we nu natuurlijk weer het heerlijke weer, het is altijd iets rustiger in de zomer.

Maar de vaste groep komt nog vaak op Teamspeak en er worden dan verschillende games gespeeld:
BFBC2, ION, CoD4, COD:MW2 etc.
[DR] M@ck [NL]
Clanleader of Desert Rabbits
clanleader@desertrabbits.com

[DR] Rookie [NL]
Member
Member

Post by [DR] Rookie [NL] »

Hey Globkul,
leuk weer eens wat van je te horen, en als ik deze verhalen zo lees komen de herrinneringen ook bij mij weer terug tja.........die goeie ouwe DC tijd met dat aanstekelijke lachje van trickx en natuurlijk alle andere herrinneringen. :lol:
Je ben nooit te oud om te leren.

[DR] Boom [NL]
Member
Member

Post by [DR] Boom [NL] »

Globkul!

Zo dat is idd lang geleden!
Haha waren wel altijd hele mooie tijden idd en ik was niet altijd diegene die crashte hoor xD
Wellicht zien/spreken we mekaar weer!
Play hard... BUT play fair!

Post Reply