Een gewone laptop heb ik al, en ik miste nog iets om snel te pakkenvoor op de bank.
iPod touch is leuk, maar niet voor een uur internetten.
Dus was dit voor mij de perfecte oplossing.
En ik ben zeker een gadget liefhebber.

Moderators: Moderators, Staff
nee je hebt gewoon te veel geld[DR] Makoez [NL] wrote:Gamen heb ik mijn gamepc en ps3 en 360 voor.
Een gewone laptop heb ik al, en ik miste nog iets om snel te pakkenvoor op de bank.
iPod touch is leuk, maar niet voor een uur internetten.
Dus was dit voor mij de perfecte oplossing.
En ik ben zeker een gadget liefhebber.
Stuur dan jonguh, bam![DR] MasterX [NL] wrote:Bennie jaloers? Je draaft er namelijk een kleine paar maanden over door, wil best een aantal sturen![DR] Supernova [NL] wrote:Ik neem aan dingen doen; wat doe jij btw met al die tshirts thuis? Wat moet je ermee?[DR] MasterX [NL] wrote:wat moet je ermee.....
Overigens niet zo'n snuggere vergelijking van je, gezien ik de T-Shirts niet heb gekocht, maar juist ontvangen uit liefdadigheid van Activision. Geeft niet
OT: Makoez, wat ik bedoel.. wat hield je weg om bijv een goede laptop te kopen waar je ook meteen op kon gamen etc.. Volgens mij ben je gewoon gadget liefhebber!
(overigens niks mis mee)
En dat post je uhm bijna twee jaar na dato[DR] MasterX [NL] wrote:Sure, als je de verzendkosten betaaldHoeveel wil je er?
Niet huilen dan verder.En dat post je uhm bijna twee jaar na datoLaten we dan maar weer ontopic gaan.
[DR] MasterX [NL] wrote:wat moet je ermee.....
Ik vond de film beetje tegenvallen, voor NL film wel redelijk alleen deed me erg weinig.[DR] Makoez [NL] wrote:[DR] MasterX [NL] wrote:wat moet je ermee.....Mooie bril Shwan
Een goeie nederlandse film.
Mooi debuut voor Arnie als regiseur.
Users browsing this forum: No registered users and 73 guests