Hey Konijntjes

Stel je voor...je bent nieuw op dit forum...stel je dan even voor!

Moderators: Moderators, Staff

Post Reply
[DR] gestoordegek [NL]
Member
Member

Hey Konijntjes

Post by [DR] gestoordegek [NL] »

Ben zo lang niet op TS geweest dat ik me hier maar even opnieuw kom voorstellen :oops: Heb nog steeds mijn oude XP-bakkie waar gamen inmiddels onmogelijk mee is geworden. Gelukkig vermaak ik me prima met GT5 op de PS3 en helaas zie ik niemand anders van de clan die dit ook speelt. Via http://www.gthq.nl (de grootste gt5 community van NL en BE) doe ik mee aan competities en ben hier net zo onverslaanbaar als samen met Nova in de F-15 :D Verder heb ik het erg druk met werken en ben ik bedrijfskundige informatica gaan studeren wat ook de nodige tijd opslokt. Tussen het werken, studeren en GT5-en door heb ik ook nog een tuning guide geschreven voor GT5 die je kan vinden op http://gt5guide.nl. Deze site is nog deels under construction, maar het overgrote deel werkt prima.

Zag ook dat onze site onder handen is genomen. Zie er allemaal weer prima uit en helemaal klaar voor BF3 :D

Wanneer BF3 uitkomt wordt het tijd om vaarwel te zeggen tegen mijn oude PC en hallo op TS, want dan kom ik weer lekker met jullie gamen. Kan niet wachten trouwens, filmpjes zien er allemaal veelbelovend uit.
Image

[DR] Supernova [NL]
Forum Admin
Forum Admin

Re: Hey Konijntjes

Post by [DR] Supernova [NL] »

[DR] gestoordegek [NL] wrote:en ben hier net zo onverslaanbaar als samen met Nova in de F-15 :D
:mrgreen:

Heb je me al in je lijst staan? Heb een nieuw account op de PS3. Geef me maar anders uw nick, dan voeg ik je toe zodra PSN weer online is :)
Image

[DR] Sjaakiej [NL]
Member
Member

Post by [DR] Sjaakiej [NL] »

VET!! heb GT5 ook al, maar wacht nog op me 2e tv, zodat ik het met een stuur kan spelen...

Voeg me toe als PSN inderdaad online is :p
Sjaakiej_NL
Spoiler: show
Image

[DR] gestoordegek [NL]
Member
Member

@ Nova
Volgens staat jouw oude account in mijn lijstje, zie je in ieder geval nooit online. Mijn nick is Tarzan2000 (iedereen denkt altijd dat ik een klein kind ben dat in 2000 geboren is :lol: ) Met PSN kan het nog wel een weekje gaan duren helaas. Heb jij ook GT5?

Moet nog vaak terug denken aan onze avonturen in de bommer en kijk uit naar onze toekomstige avonturen (als er een bommer in BF3 zit).

@ Sjaakie
Ik heb me PS3 aangesloten op mijn PC-scherm en mijn stuur (DFGT) op mijn bureau geschroefd. Werkt perfect en rij alle mafkezen met dure playseats en enorme plasmaschermen helemaal zoek.
Image

[DR] M@ck [NL]
Clanleader
Clanleader

Post by [DR] M@ck [NL] »

Hehhe, dat is weer de instelling die we van je gewend zijn. Er vol voor gaan, alles willen winnen en anders maar niet!

Good to hear from you!
[DR] M@ck [NL]
Clanleader of Desert Rabbits
clanleader@desertrabbits.com

[DR] Supernova [NL]
Forum Admin
Forum Admin

Post by [DR] Supernova [NL] »

[DR] gestoordegek [NL] wrote:@ Nova
Volgens staat jouw oude account in mijn lijstje, zie je in ieder geval nooit online. Mijn nick is Tarzan2000 (iedereen denkt altijd dat ik een klein kind ben dat in 2000 geboren is :lol: ) Met PSN kan het nog wel een weekje gaan duren helaas. Heb jij ook GT5?

Moet nog vaak terug denken aan onze avonturen in de bommer en kijk uit naar onze toekomstige avonturen (als er een bommer in BF3 zit).

Heb zelf geen GT5, is mij te simulatie. Ik zal je toevoegen asap :) De bombertime was leip! Goede ouwe tijd.
Image

[DR] Makoez [NL]
Forum Admin
Forum Admin

Post by [DR] Makoez [NL] »

Miauw..... :D

[DR] gestoordegek [NL]
Member
Member

[DR] M@ck [NL] wrote:Hehhe, dat is weer de instelling die we van je gewend zijn. Er vol voor gaan, alles willen winnen en anders maar niet!

Good to hear from you!
Idd M@ck Failure is not an option!
[DR] Supernova [NL] wrote: Heb zelf geen GT5, is mij te simulatie. Ik zal je toevoegen asap :) De bombertime was leip! Goede ouwe tijd.
Simulatie is juist goed, gekke pop! :D
[DR] Makoez [NL] wrote:Miauw..... :D
...Koekoek
Image

[DR] Sjaakiej [NL]
Member
Member

Post by [DR] Sjaakiej [NL] »

@ Sjaakie
Ik heb me PS3 aangesloten op mijn PC-scherm en mijn stuur (DFGT) op mijn bureau geschroefd. Werkt perfect en rij alle mafkezen met dure playseats en enorme plasmaschermen helemaal zoek.
Dat wil ik inderdaad ook doen, maar me pc-scherm gebruik ik nu tijdelijk als tv, omdat me tv nog binnen moet komen..
zit net in me eigen huisje ;)

heb volgens mij zelfde stuurtje :P
Spoiler: show
Image

[DR] Hypnotoad [NL]
Member
Member

Post by [DR] Hypnotoad [NL] »

Voor mij geldt een beetje hetzelfde voor bf3 wil ik principe weer een nieuwe pc en dan weer vol er voor gaan. Speel de laatste tijd eigenlijk helemaal niks..beetje killzone3 af en toe
Image

[DR] Smirnoff***Ice [NL]
Member
Member

Post by [DR] Smirnoff***Ice [NL] »

Ik speel ook gt5 Mijn psn is alwin22

Post Reply