Meeste onderdelen zijn hetzelfde, daar valt niets over te zeggen.
Dit is wat Iced bedoeld met sommige onderdelen minder nemen, om andere op te vijzelen.
Het mainboard, de koeler zijn wat minder, waardoor er geld "vrijkomt"
Het geheugen is 8gb, zoals in eerdere post besproken, maar van adata en heeft andere prestaties dan de corsair.
De SSD is sata 600 en 120gb, maar ik lees vaak wat problemen met compatibiliteit.
Andere voeding is in eerdere post besproken.
De richt prijzen die ik heb opgeschreven heb ik rekening gehouden dat je ze aanschaft bij zo min mogelijk winkels.
het lijstje boven zijn de laagste prijzen zonder verzendkosten, als ik het goed zie.
Uiteindelijk denk ik dat als je het setje van mij pakt, met de 8gb en de 700W voeding die ik heb zijn beschreven, dit niet ver van elkaar af ligt qua prijs. (bij elkaar e20,- meer, wat het bovenstaande lijstje ook is. Monitor moet er ook nog bij opgeteld worden.)
Beter of slechter is het niet, het zijn keuzes waar het om gaat.
Bedenk, dat mijn eerste post een aanzet was, aan jouw de keus welke onderdelen je interessanter/belangrijker vind, waardoor je het uiteindelijke setje krijgt.
Ow, er ontbreekt nog een dvd brander in het geheel, is ongeveeer e20,- , maar voor de compleetheid wel even vermelden!