Dag heren,
Hebben jullie nog lekker gegamed gister? Zag de oproep op het forum voor een zondagavondje gamen, maar ik ging lekker lui TV kijken voor de verandering
Oke, ter zake. Een paar weken geleden is mijn laptop overleden. Reparatiekosten zouden tussen de 300 en 500 euro komen te liggen. Voor een laptop van ruim 6 jaar oud heb ik dat natuurlijk niet over, dus ben ik alvast gaan orienteren wat er zoal is. Ik ben een aantal zaken af gegaan en kwam uiteindelijk bij de MyCom uit waar ik een zeer goede laptop zag voor €679,-. Echter was dit een showroom model en dat vind ik toch net iets minder om te kopen. Op hun website staat deze laptop niet meer, dus valt niet te bestellen.
Wel kwam ik de volgende laptops tegen:
http://www.mycom.nl/Product/Notebook-en ... 0M/1351913
http://www.mycom.nl/Product/Notebook-en ... QM/1194000
Die tweede was via een advies van de verkoper aan de telefoon zonet, maar de verkoper die ik zaterdag sprak had het over 'overkill' van een i7 in een laptop. Nou heb ik in mn home PC een i7 zitten en ben er zeer te spreken over, maar ik weet niet zo goed hoe dat zit met een laptop. Vandaar even een post op het DR forum, want ik weet dat er echt wel techneuten onder jullie zitten.
Wat wil ik met de laptop?
Ik wil deze sowieso voor mn afstudeerproject gebruiken, het zwaarste programma wat ik hiervoor zal gebruiken is Photoshop.
Daarnaast wil ik de laptop graag meenemen naar Apeldoorn voor een aantal weekenden en er de mogelijkheid mee hebben om er wat op te gamen (Guild Wars 2 moet de laptop daarbij aan kunnen). Elk weekend mijn PC van Eindhoven naar Apeldoorn meeslepen is namelijk echt geen optie..
Dus graag hoor ik over bovenstaande laptops, maar sta natuurlijk altijd open voor andere suggesties.
Bring the pain..
Nieuwe laptop
Moderators: Moderators, Staff
-
- Member
-
- Member
Re: Nieuwe laptop
Dump de link die ik via tweakers forum kreeg even hier:
http://tweakers.net/pricewatch/298030/a ... tab:prices
Voor mijn budget was dit een aanrader, maar waarom zeiden ze er dan weer niet bij
http://tweakers.net/pricewatch/298030/a ... tab:prices
Voor mijn budget was dit een aanrader, maar waarom zeiden ze er dan weer niet bij
-
- Clanleader
Ziet er uit als een goede laptop.
En volgens mij maakt het allemaal niet eens zo heel veel verschil tussen de mogelijkheden.
Het is maar net wat je voorkeur is. Ik kijk zelf altijd wel goed naar de garantie en de service van de producent.
En volgens mij maakt het allemaal niet eens zo heel veel verschil tussen de mogelijkheden.
Het is maar net wat je voorkeur is. Ik kijk zelf altijd wel goed naar de garantie en de service van de producent.
-
- Member
Yea, net ook even de specs van de grafische kaart nader opgezocht. Er zijn mensen die BF3 met die kaart spelen, dus dat zit wel goed
Bij de Wehkamp is het beestje goedkoper dan bij het bedrijf van de tweakers pricewatch, gezien de huidige actie. Vanavond even met mn huisbaas overleggen of ik zijn adres tijdelijk als postadres mag gebruiken voor mn wehkamp-account. Zo ja, dan kan ik m meteen vnv bestellen
Bij de Wehkamp is het beestje goedkoper dan bij het bedrijf van de tweakers pricewatch, gezien de huidige actie. Vanavond even met mn huisbaas overleggen of ik zijn adres tijdelijk als postadres mag gebruiken voor mn wehkamp-account. Zo ja, dan kan ik m meteen vnv bestellen
-
- Member
Heb inmiddels een besteld. Topic kan op slot/verwijderd
-
- Clanleader
Nee! geen zin in
Wat is de keuze geworden?
Wat is de keuze geworden?
-
- Member