Wat is jouw laatste aankoop?
Moderators: Moderators, Staff
- [DR] Switch [NL]
- Member
- [DR] Vinsonite [NL]
- Member
- [DR] Combatwombat [NL]
- Member
- [DR] Enfy [NL]
- Member
-
- Member
- [DR] Makoez [NL]
- Forum Admin
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
- [DR] Switch [NL]
- Member
Consolegaming ftw!
Toch niet een 360 ? Ow well, de meeste games zijn toch wel multiplatform eh
Welke games heb je idd
Goede tip om 360/PS3 games te kopen:
http://www.gamehubs.com
Prijzen: ~33 Euro
Levertijd: 7-14 dagen
Maarja, dan bespaar je soms gewoon de helft!
Toch niet een 360 ? Ow well, de meeste games zijn toch wel multiplatform eh
Welke games heb je idd
Goede tip om 360/PS3 games te kopen:
http://www.gamehubs.com
Prijzen: ~33 Euro
Levertijd: 7-14 dagen
Maarja, dan bespaar je soms gewoon de helft!
Your opponent is me!!
- [DR] Combatwombat [NL]
- Member
Klopt mijn ingame naam is ZabuRenji
@makoez Heb toch voor de Playstation gekozen omdat al veel vrienden van me er al een hebben, lekker online game
De controller ligt me beter en de games die er op uit komen
Wat voor gamez heb ik : geen op dit moment, maar DAMN wat is die demo van BF: BC zo vet als frituur
@makoez Heb toch voor de Playstation gekozen omdat al veel vrienden van me er al een hebben, lekker online game
De controller ligt me beter en de games die er op uit komen
Wat voor gamez heb ik : geen op dit moment, maar DAMN wat is die demo van BF: BC zo vet als frituur
- [DR] Combatwombat [NL]
- Member
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
- [DR] Switch [NL]
- Member
@ Combat:
Gamehubs.com is gevestigd in singapore, de reden waarom het zo goedkoop is heeft te maken met belasting. De games zijn belastingvrij: invoerrechten, douanekosten, BTW/VAT.. etc.. Het is een soort van fair-trade concept.
Daarnaast hoef je om die reden ook geen transportkosten te betalen, puur om de prijzen zo laag mogelijk te houden (en: transportkosten = douanekosten). Het nadeel is dus die langere levertijd.. Hoewel in sommige gevallen je games binnen een week al op je deurmat kan hebben liggen. Een ander 'issue' is de opkomende populariteit met deze gameshop, GTA4 was alweer uitverkocht.. maar wordt wel steeds bijbesteld (360 restock de 17e)
PS3 games zijn duurder dan 360 games, verschilt zo'n 6 tot 10 euro soms. komt door de kosten van Blue-ray discs t.o.v. DL-DVD's.
Nog over de region's:
Bijna alle PS3 games zijn Regio-free, anderzijds staat aangegeven voor welke region de aangeboden game compatible is:
- PAL (Europa)
- NTSC (US / canada)
- NTSC-J (Japan)
Ik had begrepen dat alle games gewoon in het engels worden geleverd, behalve als er nadrukkelijk bij staat dat dit niet zo is. Door de PS3 region-free actie is het aanbod PS3 games op die site wel een stuk groter!
360 bezitters moeten het echt hebben van de PAL versie.
@ Nova:
Betaling is via PayPal inderdaad. Ik meende altijd dat dit altijd met creditcard moest geschieden.. echter lees ik nu dat je PayPal ook aan je bankrekening kan koppelen. Hoef ik me pa niet meer te vragen
Gamehubs.com is gevestigd in singapore, de reden waarom het zo goedkoop is heeft te maken met belasting. De games zijn belastingvrij: invoerrechten, douanekosten, BTW/VAT.. etc.. Het is een soort van fair-trade concept.
Daarnaast hoef je om die reden ook geen transportkosten te betalen, puur om de prijzen zo laag mogelijk te houden (en: transportkosten = douanekosten). Het nadeel is dus die langere levertijd.. Hoewel in sommige gevallen je games binnen een week al op je deurmat kan hebben liggen. Een ander 'issue' is de opkomende populariteit met deze gameshop, GTA4 was alweer uitverkocht.. maar wordt wel steeds bijbesteld (360 restock de 17e)
PS3 games zijn duurder dan 360 games, verschilt zo'n 6 tot 10 euro soms. komt door de kosten van Blue-ray discs t.o.v. DL-DVD's.
Nog over de region's:
Bijna alle PS3 games zijn Regio-free, anderzijds staat aangegeven voor welke region de aangeboden game compatible is:
- PAL (Europa)
- NTSC (US / canada)
- NTSC-J (Japan)
Ik had begrepen dat alle games gewoon in het engels worden geleverd, behalve als er nadrukkelijk bij staat dat dit niet zo is. Door de PS3 region-free actie is het aanbod PS3 games op die site wel een stuk groter!
360 bezitters moeten het echt hebben van de PAL versie.
@ Nova:
Betaling is via PayPal inderdaad. Ik meende altijd dat dit altijd met creditcard moest geschieden.. echter lees ik nu dat je PayPal ook aan je bankrekening kan koppelen. Hoef ik me pa niet meer te vragen
PayPal website wrote: - Pay directly from your PayPal balance or linked bank account.
- Or charge it to your credit card.
Your opponent is me!!
- [DR] Vinsonite [NL]
- Member
- [DR] Hypnotoad [NL]
- Member
- [DR] 0plank0 [NL]
- Member
mijn laatste aankoop :
Duikbril met Snorkel
Duik schoenen en zwem vinnen.
wat komt nog : een pak (volgende week)
een vest, ademautomaat,Fles,
mijn broer is wrak duiker, en is bezig met instructuur curses.. en daarvoor moet hij aan mij en 3 andere een curses geven.. we zijn al bijna op de helft van de curses
na onze curses heeft hij zijn certificaaatje binnen.
hij geeft nu les met een ander instructuur (die kijkt of hij t goed doet. en kan mischien nog verbeteringen noemen)
na deze curses mag hij alleen les geven.. maar ik ga/moet hem daar bij helpen met ze 2e is makkelijker
Duikbril met Snorkel
Duik schoenen en zwem vinnen.
wat komt nog : een pak (volgende week)
een vest, ademautomaat,Fles,
mijn broer is wrak duiker, en is bezig met instructuur curses.. en daarvoor moet hij aan mij en 3 andere een curses geven.. we zijn al bijna op de helft van de curses
na onze curses heeft hij zijn certificaaatje binnen.
hij geeft nu les met een ander instructuur (die kijkt of hij t goed doet. en kan mischien nog verbeteringen noemen)
na deze curses mag hij alleen les geven.. maar ik ga/moet hem daar bij helpen met ze 2e is makkelijker
Pure Hard Dance
Kiekeboe
Controlfreak.+?
Kiekeboe
Controlfreak.+?