box 360 games

Info van andere game releases, patches, reviews en previeuws.

Moderators: Moderators, Staff

Post Reply
[DR] Switch [NL]
Member
Member

Post by [DR] Switch [NL] »

Prototype lijkt me ook erg vet.. ik vind 3rd-person action games over het algemeen erg tof :)

Afwachten wat het wordt.. ben benieuwd. Gametrailers had ook een nieuwe verzamel trailer:
http://www.gametrailers.com/player/30524.html (HD)

Ook heb ik Devil May Cry 4 binnen! :shock: Wat een vet spel is dat!! Ik ben benieuwd of Ninja Gaiden 2 beter gaat worden dan dit, wordt een hele uitdaging :D
Tot nu toe speel ik nog op 'Human' modus.. maar vindt het erg makkelijk :P Ze zeiden dat het na de eerst paar levels ineens moeilijker ging worden ook op die modus, maar daar merk ik nog weinig van hmmz..
De demo stond zonder meer op 'Demon Hunter'.. die boss fight was wel pittig in de demo :)

Image

Image

Image

Image

Do I need to say more ?
Last edited by [DR] Switch [NL] on 23 Feb 2008, 15:30, edited 1 time in total.
Your opponent is me!!
Image

[DR] Vinsonite [NL]
Member
Member

Post by [DR] Vinsonite [NL] »

Ik vind deze chick wel lekker ja :)

Image
Life is fucked up.. Fuck it..

[DR] Combatwombat [NL]
Member
Member

Post by [DR] Combatwombat [NL] »

MMMMMMM lekker MMMMMM

[DR] jespertje [NL]
Member
Member

Post by [DR] jespertje [NL] »

Fable nieuws Xbox 360:

Vandaag was er een keynote van Microsoft op de Game Developers Conference. Hierin kwam ook Peter Molyneux een praatje houden over Fable 2. Veel nieuws had hij niet te melden, wel noemenswaardig is dat er een Xbox Live Arcade Game voor Fable 2 komt. Punten die je in deze game verdient kun je omzetten naar gold in Fable 2. De XBLA zal voor Fable 2 uitkomen, zodat spelers al kunnen beginnen met geld verzamelen.

Het tweede leuke feitje is dat Fable 2 co-op zal bevatten. Dit zal in een vorm zijn zoals bijvoorbeeld in Diablo; spelers kunnen op elk moment de game binnenkomen en weer weg gaan. Je bepaalt van te voren hoe je gold, experience en renown verdeelt. Zo kun je zeggen dat de een 60% van het gold krijgt in ruil voor 30% van de experience. Wat je maar wilt.

Gears of war 2 nieuws:

Dat de Game Developer Conference in volle gang is moge duidelijk zijn, en dat Microsoft interessante dingen heeft laten zien tijdens zijn presentatie moge ook duidelijk zijn.
Microsoft heeft namelijk samen met Epic Games Gears of War 2 aangekondigd middels onderstaande trailer. De opvolger van de Xbox 360 systemseller mogen we in november van dit jaar verwachten, (voorlopig?) alleen op de Xbox 360.

En een teasertje:

http://www.gametrailers.com/player/30802.html
Image

[DR] Switch [NL]
Member
Member

Coop Fable zal erg interessant worden, het feit dat je op ieder moment iemand's 'wereld' in kan en daar ook voor je eigen character speelt is een erg tof concept :) Ik kijk er echt naar uit!

Gears 2 lijkt ook tof te gaan worden, met een verbeterde versie van de Unreal 3 Engine en ze noemden Gears 1 zelfs een intro op wat komen gaat. Maar vooralsnog eerst voor Xbox 360, ik denk uiteindelijk ook wel voor de PC.. Ontwikkelaar Epic Games heeft een contract met Microsoft Game studio's en voor hun heeft de 360 voorrang.
Tegenwoordig kosten games een vermogen om te ontwikkelen. Single platform (exclusive) is dan sowieso een (dure) risicovolle grap, vooral gezien het feit dat de 360 het opzicht nog niet zo heel goed doet. Echter Microsoft wil zich als naamgever 'Microsoft Game Studio's' zich toch kenmerken en met dergelijke titels de verkoop van hun console opkrikken! Want naast Gears of War hebben ze alleen maar medio-core games onder hun vleugel. Ik denk dat deze beslissing echt puur daarom gemaakt is; het verbeteren van hun console-marktpositie ;)
Een GTA 4 zal voor de verkoop van 360 consoles niet veel ten goede doen.. je kan hem immers ook op de PS3 of (vroeg of laat) de PC krijgen.
Het is en blijft een spannende tijd in de game-industrie, ik ben benieuwd of 2008 NOG beter kan worden (voor console bezitters) dan 2007.. we zullen zien :)

Ik denk trouwens dat je tegenwoordig meer gaat zien dat consoles voorrang gaan krijgen.. Volgens mij vallen de verkoopcijfers voor PC games erg tegen, piracy en hoge systeemeisen zijn de belemmerende factoren. Via de 360 is het voor ontwikkelaars natuurlijk wel een interessante weg omdat qua architectuur dat wat beter aansluit bij PC's (Vista) dan een PS3 zal hebben. Echter gaat daar ook wat tijd overheen, het ontwikkelen duurt al zo lang natuurlijk. Maar een extra verkoopkanaal is nooit weg!

Ook de nieuwste trailers van Ninja Gaiden II waren weer overtuigend genoeg voor mij om te bevestigen dat het nog steeds een goede game gaat worden :lol:
Your opponent is me!!
Image

[DR] Patchy [NL]
Member
Member

Post by [DR] Patchy [NL] »

[DR] Switch [NL] wrote:Coop Fable zal erg interessant worden, het feit dat je op ieder moment iemand's 'wereld' in kan en daar ook voor je eigen character speelt is een erg tof concept :) Ik kijk er echt naar uit!

Gears 2 lijkt ook tof te gaan worden, met een verbeterde versie van de Unreal 3 Engine en ze noemden Gears 1 zelfs een intro op wat komen gaat. Maar vooralsnog eerst voor Xbox 360, ik denk uiteindelijk ook wel voor de PC.. Ontwikkelaar Epic Games heeft een contract met Microsoft Game studio's en voor hun heeft de 360 voorrang.
Tegenwoordig kosten games een vermogen om te ontwikkelen. Single platform (exclusive) is dan sowieso een (dure) risicovolle grap, vooral gezien het feit dat de 360 het opzicht nog niet zo heel goed doet. Echter Microsoft wil zich als naamgever 'Microsoft Game Studio's' zich toch kenmerken en met dergelijke titels de verkoop van hun console opkrikken! Want naast Gears of War hebben ze alleen maar medio-core games onder hun vleugel. Ik denk dat deze beslissing echt puur daarom gemaakt is; het verbeteren van hun console-marktpositie ;)
Een GTA 4 zal voor de verkoop van 360 consoles niet veel ten goede doen.. je kan hem immers ook op de PS3 of (vroeg of laat) de PC krijgen.
Het is en blijft een spannende tijd in de game-industrie, ik ben benieuwd of 2008 NOG beter kan worden (voor console bezitters) dan 2007.. we zullen zien :)

Ik denk trouwens dat je tegenwoordig meer gaat zien dat consoles voorrang gaan krijgen.. Volgens mij vallen de verkoopcijfers voor PC games erg tegen, piracy en hoge systeemeisen zijn de belemmerende factoren. Via de 360 is het voor ontwikkelaars natuurlijk wel een interessante weg omdat qua architectuur dat wat beter aansluit bij PC's (Vista) dan een PS3 zal hebben. Echter gaat daar ook wat tijd overheen, het ontwikkelen duurt al zo lang natuurlijk. Maar een extra verkoopkanaal is nooit weg!

Ook de nieuwste trailers van Ninja Gaiden II waren weer overtuigend genoeg voor mij om te bevestigen dat het nog steeds een goede game gaat worden :lol:
multieplatform is het idee van tegenwoordig.. :)
Image

[DR] Combatwombat [NL]
Member
Member

Devil May Cry al uitgespeeld Switch ?? :D

[DR] Enfy [NL]
Member
Member

Post by [DR] Enfy [NL] »

Ik denk hetzlefde switch, PS3 en XBOX gaan voor omdat deze wat moeilijker te copieren zijn dan PC games. Echetr is dat van korte duur wat betreft de XBOX aangezien met de tijd er steeds meer "hofleveranciers" komen. deze copieren de spelen voor een prikkie. Echter zal voor de PS3 dit langer duren aangezien deze Blue Ray hebben. Niet veel mensen zullen e250,- overhebben voor een brander laat staan 7-12 euro voor een legen blue ray disc.

Zodra ik blue ray brander heb aangeschaft laat ik het weten. Ik deel deze met coleega's die ook allemaal spelers hebben of een PS3. Het enige wat ik dan hoef te doen is meerdere copien te maken en opsturen... Ombouwen FTW! :D

[DR] YopeFoniC [NL]
Member
Member

Post by [DR] YopeFoniC [NL] »

ik weet niet of jullie de E3 van 2007 nog hebben gezien. maar wat een idee was van microsoft was omm de mogelijkheid te creeren om dezelfde game op meerdere platformen te spelen tegelijkertijd. dat je een licencie hebt en dat je op je PC kan spelen, daarna over kan gaan naar de console en dan je statistieken kan bekijken en instellingen veranderen op je windows mobiel. best leuk idee en ik denk ook dat dat de echte toekomst is van games, het maakt niet uit waarop... maar het gaat er meer om dat je altijd er mee bezig kan zijn :lol:.

maar in basis is het leuk om te zien dat de grens tussen console en pc steeds kleiner worden.
Image

[DR] Switch [NL]
Member
Member

[DR] Combatwombat [NL] wrote:Devil May Cry al uitgespeeld Switch ?? :D
Jep, al 3 keer zelfs :P
Op de moeilijkheidsgraden:
- Human
- Devil Hunter
- Son of Sparda

Binnenkort wil ik em nog een keer uitspelen op 'dante must die' mode, hierna kun je namelijk de DevilTrigger ongelimiteerd aan hebben.. zeg maar de Hollow-mode (vizard) van Bleach (H)
Son of Sparda was vrij pittig, de 'dante must die' mode zal de echte uitdaging worden!

@enfy
Hoe speel je PS3 spellen nu dan als je em ombouwd ? Of kan dat uberhaupt nog niet ?
Ik vraag me af of alle spellen op de PS3 met blue-ray werken trouwens, wel een goede beveiliging omdat de branders ook wel duur zullen zijn dan ;)

@Yopefonic
Dat zou wel een goede ontwikkeling zijn, spellen zijn al duur genoeg.. zo zou ik bijvoorbeeld een COD4 ook wel op de console willen spelen puur voor de graphics en dan zou je em op de PC voor performance kunnen spelen :D
Your opponent is me!!
Image

[DR] Enfy [NL]
Member
Member

Post by [DR] Enfy [NL] »

Tot nu toe is er geen methode tot ombouwen van de PS3. De eerste module die dit mogelijk maakt komt pas in september.

De branders voor blue ray zijn vanaf e199,- een goede is e244,- pioneer en 6x speed branden doe je voor e290,-

Lege Blue rays zijn vanaf e9,-

De beveiliging zit hem in het feit dat je ze niet kan inlezen met je pc. Dit kan worden omzeild door de ps3 te lezen naar je pc zoals met de xbox. Echter zal het ni lang duren voordat er programma's komen die data ruw kunnen lezen en branden.

[DR] Vinsonite [NL]
Member
Member

Post by [DR] Vinsonite [NL] »

@ Switch

Waarom heb je nou die mooie foto uit je post ge-edit??..

Last edited by [DR] Switch [NL] on Sat Feb 23, 2008 2:30 pm; edited 1 time in total
Life is fucked up.. Fuck it..

[DR] Switch [NL]
Member
Member

[DR] Vinsonite [NL] wrote:@ Switch

Last edited by [DR] Switch [NL] on Sat Feb 23, 2008 2:30 pm; edited 1 time in total
Dat was ik niet! :| :D
Your opponent is me!!
Image

[DR] Combatwombat [NL]
Member
Member

[DR] Switch [NL] wrote:

Dat was een neger

[DR] Switch [NL]
Member
Member

[DR] Combatwombat [NL] wrote:
[DR] Switch [NL] wrote:

Dat was een neger
:P
Your opponent is me!!
Image

Post Reply