Coop Fable zal erg interessant worden, het feit dat je op ieder moment iemand's 'wereld' in kan en daar ook voor je eigen character speelt is een erg tof concept

Ik kijk er echt naar uit!
Gears 2 lijkt ook tof te gaan worden, met een verbeterde versie van de Unreal 3 Engine en ze noemden Gears 1 zelfs een intro op wat komen gaat. Maar vooralsnog eerst voor Xbox 360, ik denk uiteindelijk ook wel voor de PC.. Ontwikkelaar Epic Games heeft een contract met Microsoft Game studio's en voor hun heeft de 360 voorrang.
Tegenwoordig kosten games een vermogen om te ontwikkelen. Single platform (exclusive) is dan sowieso een (dure) risicovolle grap, vooral gezien het feit dat de 360 het opzicht nog niet zo heel goed doet. Echter Microsoft wil zich als naamgever 'Microsoft Game Studio's' zich toch kenmerken en met dergelijke titels de verkoop van hun console opkrikken! Want naast Gears of War hebben ze alleen maar medio-core games onder hun vleugel. Ik denk dat deze beslissing echt puur daarom gemaakt is; het verbeteren van hun console-marktpositie

Een GTA 4 zal voor de verkoop van 360 consoles niet veel ten goede doen.. je kan hem immers ook op de PS3 of (vroeg of laat) de PC krijgen.
Het is en blijft een spannende tijd in de game-industrie, ik ben benieuwd of 2008 NOG beter kan worden (voor console bezitters) dan 2007.. we zullen zien
Ik denk trouwens dat je tegenwoordig meer gaat zien dat consoles voorrang gaan krijgen.. Volgens mij vallen de verkoopcijfers voor PC games erg tegen, piracy en hoge systeemeisen zijn de belemmerende factoren. Via de 360 is het voor ontwikkelaars natuurlijk wel een interessante weg omdat qua architectuur dat wat beter aansluit bij PC's (Vista) dan een PS3 zal hebben. Echter gaat daar ook wat tijd overheen, het ontwikkelen duurt al zo lang natuurlijk. Maar een extra verkoopkanaal is nooit weg!
Ook de nieuwste trailers van Ninja Gaiden II waren weer overtuigend genoeg voor mij om te bevestigen dat het nog steeds een goede game gaat worden