Conan hyborian adventures

Info van andere game releases, patches, reviews en previeuws.

Moderators: Moderators, Staff

[DR] Patchy [NL]
Member
Member

Post by [DR] Patchy [NL] »

nope... ik krijg gewoon de DvDs thuis gestuurd :) dus ik speel pas op de 24ste of zo :P
Image

[DR] jespertje [NL]
Member
Member

Post by [DR] jespertje [NL] »

Hoe is t spel?
Image

[DR] Enfy [NL]
Member
Member

Post by [DR] Enfy [NL] »

Ik vind het to nu toe erg leuk, het is graphisch erg mooi en de chars zijn zelf in te stellen. Het begin is netjes gemaakt, zodat je kan wennen aan het spel.
Verder zijn er nog een hoop zaken onduidelijk, maar langzaam komen we erachter hoe alles werkt.

Het is vet om ledematen te zien vliegen en koppen eraf te hakken! :D

[DR] Patchy [NL]
Member
Member

kwil namen van servers horen!!! ;) dan weet ik waar ik straks heen moet ?.

zijn de PC eisen btw erg hoog of kan ik het nog ff aan met men oude systeempje :P dan hoef ik niet te wachten tot ik men nieuwe PC heb om te spelen ;)
Image

[DR] Enfy [NL]
Member
Member

Post by [DR] Enfy [NL] »

Wel patch het is best pittig, maar je kan een hoop settings aanpassen. Je moet even de minimum eisen opzoeken.

Wij spelen op de "Dagon" server.

[DR] Patchy [NL]
Member
Member

waar blijven de screens en fraps movies van jullie adventures in AoC ?. :P
laat de mensen die nog 3 dagen moeten wachten ook alvast ff meegenieten :D

btw hoe is het met de populatie op die server van jullie... lees al dat heel veel early acces servers vol zitten ?. en hoe is het voor de rest ?. :D

needz info :D
Image

[DR] Combatwombat [NL]
Member
Member

Post by [DR] Combatwombat [NL] »

Maak ons lekker

[DR] Switch [NL]
Member
Member

Post by [DR] Switch [NL] »

Nou, hier komt ie dan :P

- Graphics en performance:
Grafisch kan het spel er erg mooi uit zien, helaas niet op mijn
systeem zo super mooi:
Processor: Athlon 64 3400+ (OC naar 3500+)
Geheugen: 2.5GB Geheugen (PC 3200)
Videokaart: XFX Geforce 7900GS 512mb

Hij loop op 1280x1024 met de meeste settings op LOW nu redelijk tot goed. FPS in steden is rond de 40 nu. Hoewel ik dus aardig wat boven de minimum specs zit! Het voelt iig wel vloeiend aan nu, en dat is hetgene wat ik belangrijk vindt.

- Inhoudelijk:
Close-combat systeem is tof, combo's en ability's zijn makelijk op te pakken en de animaties zien er ook goed uit.
Het levellen gaat gelukkig aardig snel.
Alle quests tot nu toe zijn met gesproken tekst, echt meer een roleplaying game zoals Oblivion maar dan met MMO aspecten ;)

Verder is het een leuk spel om te spelen met een groepje bekenden, ik verheug me nu al op pvp.
Classes die ik heb gespeeld:
-> Conqueror (level 19): zeer gevarieerde class, echter twijfel ik nog over de toegevoegde waarde van deze class in een instance. Wel goed voor pvp :)

-> Necromancer (level 9): Tof om te spelen, brute fatality's en spells. Ik denk dat ik hier ook verder mee ga spelen.

-> Barbarian (level 12): Echt close-combat, maar downside is de low-armor. Lijkt me wel wat saai op latere levels.. maar wel duidelijk rol -> DPS!

Over de servers etc
Iemand op een forum omschreef de early-access als een betaalde beta.. is ook wel zo. Tot een uur voor de (uitgestelde) launch tijd kwamen ze nog met patches :roll:
Gelukkig draait alles nu dan zonder al te veel downtime, maargoed. Of de server Dagon vol zit of niet kan ik niet echt wat over zeggen. Wel zie ik sinds gister meer mensen op die server. Maar dan nog werkt het ook in steden met 'districts' zoals in Guild Wars. Is denk ik wel handig gedaan ivm lag. Ook gebieden werken op deze manier.
Last edited by [DR] Switch [NL] on 21 May 2008, 17:28, edited 1 time in total.
Your opponent is me!!
Image

[DR] Enfy [NL]
Member
Member

Post by [DR] Enfy [NL] »

Mijn settings zijn alles op high, met afstanden op 75% zicht en redering. Dit betekend een vet mooi spel, waarbij je echt ver kan kijken.( in mijn geval zo'n 1,5 km ingame) Dit betekend dat je supermooie details heb, waar bomen bewegen, gras is met detail, steden er prachtig uitzien met kleuren en scherpe details, Achtergrond scenery waarna blijkt dat je in die scenery kan lopen! (Ik d8 eerst dat het onderdeel was van de achtergrond, tot bleek dat het een quest deel was! :D )
(FPS +- 80 , met wat HD haperingen.)

Wat leuk is;

Je moet soms klimmen om je doel te bereiken.

Finishing moves zijn echt cool, je zwaard in iemand steken en dan met je voet eruit halen! :D Of met een paar slagen je vijand over halen.

Je Feats zijn wel nice, je hebt 4 keuzen of styles waar je uit kan kiezen, of een combo hiervan. Maar zoals altijd, PUNTEN TE WEINIG!! :D

Spells zijn mooi, met healing waarbij bladeren je omringen, fireballs die echt smoke achter laten. Mensen die in de fik vliegen. Bliksemschichten etc. Zeer grapisch en mooi uitgewerkt.

Teamplay werkt echt hier. Mensen vullen elkaar aan, waardoor je soms makkelijk iets kan hebben die vele malen hoger zijn in rank of mobs die echt groot zijn met 3 man afslachten! :D

Armour en shields maken echt verschil. Met verschillende stands kan je kiezen vor klappen opvangen of uitdelen.

Wat ik niet snap;

Sommige quests zijn echt lomp, voorbeeld dat je 40 krokodillen moet slachten, maar er spawnen er maar 5/6. Hier staan dan 5 man te wachten om die paar krokodillen af te slachten.

Dat je geen stats kan aanpassen. Je hebt maar een paar opties om de punten mee te verdelen. Recovery endurance, bandaging, climbing etc. Dus niet stremght, stamina etc..

Dat mijn game soms vastloopt tijdens het laden, waarna bij het heropstarten hij soms opnieuw dingen moet download om het spel weer werkend te krijgen.

Het begin soms saai is met spells en weapons, pas bij rank 15 gaan je feats werken.

Chars,

Dark templar;
Een echte tank met die harde klappen kan uit delen. Met spells die leven terug geven aan het hele team terwijl je dmg doet.

Necromancer,

Harde gemene spels en leuke beesten om voor/met je te vechten.

Demonologist,
Ben er nog niet over uit of ik het leuk vind, het begin is redelijk saai, maar ik ben nog niet voorbij level 15.

conclusie:

rete gave game, zeker met mensen die je kent of groepje.)

p.s. Patch

Servers zijn allemaal normally loaded, maar het klopt dat er server zijn bijgezet. dit is echter omdat er nu zeer veel aanvragen zijn voor pre orders en als het geheel straks bijkomt!

[DR] Patchy [NL]
Member
Member

heb hem binnen via TNT :D
installing now ;)

Edit: Patchy wordt een Priest of Mitra :P altijd handig als we instances gaan doen :D

Edit2: Installing Recourses, This may take a long while....
daar is geen woord van gelogen ;)

Edit3: instal klaar... aan het updaten @ 19:57 uur... staat er dat om 20:00 GMT de servers voor 5 uur plat gaan voor onderhoud :( heb ik weer.. /cry

edit4: en aj hoor moet ook eerst een gamecard aanschaffen :( dus morgen eerst langs de winkel en hopen dat ze hem hebben, en dat ze snel (net als WoW) automatische incasso invoeren :) want die gamecard zullen wel hard to get zijn! :P (nee heb geen creditcard)
Image

[DR] Switch [NL]
Member
Member

Ze hebben ook een soort van directdebit:

Paybycash, werkt met veel lokale nederlands banken.. waaronder iDeal.

Echt ideaal :)
Maar het is even zoeken, vooal met betalen is de Age of Conan pagina daar onduidelijk in.. ik kon die optie eerst niet vinden. Je bleek te kunnen betalen door onder payment history op een knopje 'pending' te klikken.
Your opponent is me!!
Image

[DR] Mandebiel [NL]
Member
Member

Post by [DR] Mandebiel [NL] »

ik heb de game nog niet binnen :cry:

[DR] Mandebiel [NL]
Member
Member

Post by [DR] Mandebiel [NL] »

hij is vandaag pas posted :@
ik koop hem wel hier in de winkel.

iemand interesse in een age of conan? :D

[DR] Switch [NL]
Member
Member

Vandaag heeft 12game.com mijn game ook verstuurd. In theorie precies optijd voor de officiële launch. Ik dien natuurlijk die key in te vullen in mijn account om straks verder te kunnen spelen.

Downtime ftl eh ;)
Your opponent is me!!
Image

[DR] Patchy [NL]
Member
Member

[DR] Switch [NL] wrote:Ze hebben ook een soort van directdebit:

Paybycash, werkt met veel lokale nederlands banken.. waaronder iDeal.

Echt ideaal :)
Maar het is even zoeken, vooal met betalen is de Age of Conan pagina daar onduidelijk in.. ik kon die optie eerst niet vinden. Je bleek te kunnen betalen door onder payment history op een knopje 'pending' te klikken.
ik heb geen ideal... en kan nog geen Acc aanmaken zonder een Gamecard key, Creditcard of wat dan ook :S
en die gamecards komen volgende week pas :(
ik bestel er wel gewoon 2 via Dynabyte.nl en laat die opsturen... dan nog maar een tijdje WoW spelen ;)
Image

Post Reply