Mijn settings zijn alles op high, met afstanden op 75% zicht en redering. Dit betekend een vet mooi spel, waarbij je echt ver kan kijken.( in mijn geval zo'n 1,5 km ingame) Dit betekend dat je supermooie details heb, waar bomen bewegen, gras is met detail, steden er prachtig uitzien met kleuren en scherpe details, Achtergrond scenery waarna blijkt dat je in die scenery kan lopen! (Ik d8 eerst dat het onderdeel was van de achtergrond, tot bleek dat het een quest deel was!

)
(FPS +- 80 , met wat HD haperingen.)
Wat leuk is;
Je moet soms klimmen om je doel te bereiken.
Finishing moves zijn echt cool, je zwaard in iemand steken en dan met je voet eruit halen!

Of met een paar slagen je vijand over halen.
Je Feats zijn wel nice, je hebt 4 keuzen of styles waar je uit kan kiezen, of een combo hiervan. Maar zoals altijd, PUNTEN TE WEINIG!!
Spells zijn mooi, met healing waarbij bladeren je omringen, fireballs die echt smoke achter laten. Mensen die in de fik vliegen. Bliksemschichten etc. Zeer grapisch en mooi uitgewerkt.
Teamplay werkt echt hier. Mensen vullen elkaar aan, waardoor je soms makkelijk iets kan hebben die vele malen hoger zijn in rank of mobs die echt groot zijn met 3 man afslachten!
Armour en shields maken echt verschil. Met verschillende stands kan je kiezen vor klappen opvangen of uitdelen.
Wat ik niet snap;
Sommige quests zijn echt lomp, voorbeeld dat je 40 krokodillen moet slachten, maar er spawnen er maar 5/6. Hier staan dan 5 man te wachten om die paar krokodillen af te slachten.
Dat je geen stats kan aanpassen. Je hebt maar een paar opties om de punten mee te verdelen. Recovery endurance, bandaging, climbing etc. Dus niet stremght, stamina etc..
Dat mijn game soms vastloopt tijdens het laden, waarna bij het heropstarten hij soms opnieuw dingen moet download om het spel weer werkend te krijgen.
Het begin soms saai is met spells en weapons, pas bij rank 15 gaan je feats werken.
Chars,
Dark templar;
Een echte tank met die harde klappen kan uit delen. Met spells die leven terug geven aan het hele team terwijl je dmg doet.
Necromancer,
Harde gemene spels en leuke beesten om voor/met je te vechten.
Demonologist,
Ben er nog niet over uit of ik het leuk vind, het begin is redelijk saai, maar ik ben nog niet voorbij level 15.
conclusie:
rete gave game, zeker met mensen die je kent of groepje.)
p.s. Patch
Servers zijn allemaal normally loaded, maar het klopt dat er server zijn bijgezet. dit is echter omdat er nu zeer veel aanvragen zijn voor pre orders en als het geheel straks bijkomt!