Hoe het gaat met iedereen

Plaats hier leuke filmpies, plaatjes, links enz.

Moderators: Moderators, Staff

Post Reply
[DR] 0plank0 [NL]
Member
Member

Hoe het gaat met iedereen

Post by [DR] 0plank0 [NL] »

denk laat maar de aftrap geven aangezien ik me nu toch verveel in de trein.

werk : doe ik nog steeds werken bij mama op de markt en bij de steilewand, heb eigenlijk ook al mijn eerste shows gereden met de brommer,

studie, ik studeer! jaaajaa.. in hilversum aan de opleiding alround av producer. het is helaas wel een eindje rijden voor mij. moet elke dag met de trein anderhalf uur heen en ander half uur terug. ik kan daar helaas niet op kamers om dat ik nog geen 18 ben dus ook nog geen beurs krijg watdan ook. en wij zelf geen kamer kunnen betalen.

game : momenteel speel ik helemaal geen spel, maar ik verheug me zeker op bf bad company 2 want als ik die trailers toch zie dan krijg ik wel kriebels :D :twisted:

[DR] Catchid [NL]
Member
Member

Re: Hoe het gaat met iedereen

Post by [DR] Catchid [NL] »

Hey allemaal...

ik laat ook nog maar eens wat van me horen ;)

Studie:
Ik zit nu in 't laatste jaar van 't VWO, in de 6e en ik ben goed na aan 't denken over mijn vervolgstudie. Naar een paar open dagen gaan kijken, de TU in Eindhoven. Wil op 't moment werktuigbouwkunde gaan studere, maar blijkt erg moeilijk te zijn op de TU. Ik ga dan ook waarschijnlijk hbo doen (meer praktijk gericht dan TU) en daarna proberen master te halen op de TU.
Heb nog veel boeken te lezen dit jaar van nederlands, engels en duits... zit me behoorlijk tegen :lol:

Werk:
Nja... werk, werk in de keuken in een restaurantje. Wel irritant om 's avonds te moeten werken, maar als ik klaar ben met VWO lekker een ander baantje zoeken.

Gamen:
Ik heb 'n tijd CoD4 gespeeld met vrienden van school, voornamelijk uit de klas, die dat nu nog steeds doen. Heb het wel gezien en ben eigenlijk gestopt met games op de PC. Had me een xbox gekocht en die laten ombouwen, dus ik kan nu lekker alle spellen downloaden en spelen. Speel nu dus af en toe op de xbox, potje nba 2k10, fifa10. Ook Dirt 2 vind ik wel vet.

Met andere woorden, het gaat wel goed met me. Heb het dan wel erg druk met school en basketball.
Ik heb ook de trailers van Bad Company 2 gezien en lijkt me echt weer vet om dit spel zo te gaan spelen zoals Battlefield 2!

Groeten Mark

[DR] Basspower [NL]
Member
Member

Post by [DR] Basspower [NL] »

Werktuigbouwkunde is best wel leuk hoor catchid :P Ik zelf zit op Mbo werktuigbouwkunde laatste jaar :lol:
opzich een best vette opleiding je krijgt van alles wat mee, althans op het mbo ik weet niet hoe dat zit op tu en hbo. Als je afgestudeerd bent ken je er alle kanten mee op zeggen ze :wink:
Op dit moment moet ik ook een keuze maken of ik door wil leren naar hbo of werken maar ik weet wel dat ik geen werktuigbouwkunde meer ga doen, na 4 jaar benk er wel zat mee :lol:

[DR] YopeFoniC [NL]
Member
Member

Post by [DR] YopeFoniC [NL] »

hoe gaat het?

games:
all over the place! van L4D, CoD4 en CS:S tot aan Zack & Wiki op de Wii (en alles wat ertussen past). omdat ik veel andere dingen doe komt er van structureel gamen niet zo heel veel terecht. iets met werk en studie enzo...

studie:
ik ben deze zomer afgestudeerd als BSc. Informatica aan de Hogeschool Leiden en ben nu een MSc. Media Technology aan het volgen bij de Universiteit Leiden. iets over de studie... naja... iets met kunst, wetenschap en technologie... http://mediatechnology.leiden.edu/programme/nederlands/. owja... volledig in het engels met 50% internationale studenenten.

werk:
hmmm... lastig... ik doe overal en nergens freelance werk (CNET, tom.com, BBC, Goom en kleintjes zoals http://www.flodac.nl/). daarnaast doe ik nog wat consulting voor OGD. Naast betaald werk doe ik ook nog redelijk wat open source werk voor bijvoorbeeld fedora, Ruby, Mozilla en Google.

persoonlijk:
goed! nog steeds met de vuurmaakster van zeist... en verder niet veel veranderd.

dat is het wel zo'n beetje...

Post Reply