Hey allemaal...
ik laat ook nog maar eens wat van me horen
Studie:
Ik zit nu in 't laatste jaar van 't VWO, in de 6e en ik ben goed na aan 't denken over mijn vervolgstudie. Naar een paar open dagen gaan kijken, de TU in Eindhoven. Wil op 't moment werktuigbouwkunde gaan studere, maar blijkt erg moeilijk te zijn op de TU. Ik ga dan ook waarschijnlijk hbo doen (meer praktijk gericht dan TU) en daarna proberen master te halen op de TU.
Heb nog veel boeken te lezen dit jaar van nederlands, engels en duits... zit me behoorlijk tegen
Werk:
Nja... werk, werk in de keuken in een restaurantje. Wel irritant om 's avonds te moeten werken, maar als ik klaar ben met VWO lekker een ander baantje zoeken.
Gamen:
Ik heb 'n tijd CoD4 gespeeld met vrienden van school, voornamelijk uit de klas, die dat nu nog steeds doen. Heb het wel gezien en ben eigenlijk gestopt met games op de PC. Had me een xbox gekocht en die laten ombouwen, dus ik kan nu lekker alle spellen downloaden en spelen. Speel nu dus af en toe op de xbox, potje nba 2k10, fifa10. Ook Dirt 2 vind ik wel vet.
Met andere woorden, het gaat wel goed met me. Heb het dan wel erg druk met school en basketball.
Ik heb ook de trailers van Bad Company 2 gezien en lijkt me echt weer vet om dit spel zo te gaan spelen zoals Battlefield 2!
Groeten Mark