[DR] M@ck [NL] wrote:Ik vind het best dit toppic.
Maar laat het niet weer zo'n 'opschep' toppic worden zoals de vorige. Dat er dus alleen scores instaan etc. Plaats liever leuke screens.

Moderators: Moderators, Staff
Hhahahahaha roflmao @ bass ik zei toch dat ze het door zouden hebben[DR] CHTH [NL] wrote:Net als die zit te reloaden gemenert!
Omg...zelfs dat nog niet eens...hij stond nog op de grond of niet?:P
-_-[DR] Supernova [NL] wrote:Heb ik het tegen jouw persoonlijk? En ik scheer me weg als ik mezelf scheer[DR] Yellowman [NL] wrote: En @ nova scheer je weg uit dit topic dit heef niks met opscheppen te maken just fun. En ik beschadig niemand met mijn opmerkingen![]()
En dubbelposten ts ts ts. Om met boom te quoten: *sigh*.
Waar staat die Airborne in je sig eigenlijk voor? ik kijk op internet en ik vind: Airborne health, Airborne museum en Airborne wandeltocht[DR] MasterX [NL] wrote:Crybabies. Is tegenwoordig lol hebben ookal verboden? Wordt Desert Rabbits een clan met allerlei regels, je mag niet dit, je mag niet dat. Mij kan dit iig niets schelen, ik heb lol met de anderen. Scheppen wij dus niet op..
Maak dan een opschep/zie mijn coole kill/ wathevertopic aan. We hebben een offtopic voor zulke onzin overigens. Dat je gelijk gaat gooien met Crybabies zegt genoeg.[DR] MasterX [NL] wrote:Crybabies. Is tegenwoordig lol hebben ookal verboden? Wordt Desert Rabbits een clan met allerlei regels, je mag niet dit, je mag niet dat. Mij kan dit iig niets schelen, ik heb lol met de anderen. Scheppen wij dus niet op..
Vooral die wandeltocht doet het hem![DR] jespertje [NL] wrote:Waar staat die Airborne in je sig eigenlijk voor? ik kijk op internet en ik vind: Airborne health, Airborne museum en Airborne wandeltocht[DR] MasterX [NL] wrote:Crybabies. Is tegenwoordig lol hebben ookal verboden? Wordt Desert Rabbits een clan met allerlei regels, je mag niet dit, je mag niet dat. Mij kan dit iig niets schelen, ik heb lol met de anderen. Scheppen wij dus niet op..
Users browsing this forum: No registered users and 19 guests