en het bunnyhoppen lukt nog steeds

Moderators: Moderators, Staff
Nieuw! Van Dice de speciale [DR] Younger [NL] hotfix! Waarneer een commander arty wil gooien op de plaats waar younger staat krijg je zo'n leuk dingetje wat je met auto's gooien hebt als je dat op een tank wil gooien[DR] Younger [NL] wrote:Wat ik ook een een échte bug vind is dat ik steeds dood ga door die arty. Kunnen ze daar geen hotfix voor maken/bedenken? Hoogst irritant!
LINKJEEEEEEEE!!!!![DR] Bassweb [NL] wrote:Nieuw! Van Dice de speciale [DR] Younger [NL] hotfix! Waarneer een commander arty wil gooien op de plaats waar younger staat krijg je zo'n leuk dingetje wat je met auto's gooien hebt als je dat op een tank wil gooien[DR] Younger [NL] wrote:Wat ik ook een een échte bug vind is dat ik steeds dood ga door die arty. Kunnen ze daar geen hotfix voor maken/bedenken? Hoogst irritant!
Gebruik dan je shock paddles dan je knife!.. Knife doet het op 2 centimeter afstand... shockpaddles al vanaf 1 meter[DR] jespertje [NL] wrote:Verneukte hitboxes
Je raakt iemand met 30 kogels in zijn hoofd/torso, maar natuurlijk gaat hij niet dood.
je moet nog steeds 2 x kniven om iemand te killen
Je kunt achter stenen gebouwen nog steeds dood gaan, geweldig.
Headshot met sniper is nog steeds niet instantkill(soms wel/soms niet)
Overpowered weapons/ acc veel te hoog (g36e/c, G3)
Tube die kleinere splashdamage heeft dan een nade(is niet sinds 1.41 maar al eerder)
Ga maar door..........
Oftewel, t is een ruk game en ik vind t steeds minder worden
g36c? echt niet[DR] jespertje [NL] wrote:Verneukte hitboxes
Je raakt iemand met 30 kogels in zijn hoofd/torso, maar natuurlijk gaat hij niet dood.
je moet nog steeds 2 x kniven om iemand te killen
Je kunt achter stenen gebouwen nog steeds dood gaan, geweldig.
Headshot met sniper is nog steeds niet instantkill(soms wel/soms niet)
Overpowered weapons/ acc veel te hoog (g36e/c, G3)
Tube die kleinere splashdamage heeft dan een nade(is niet sinds 1.41 maar al eerder)
Ga maar door..........
Oftewel, t is een ruk game en ik vind t steeds minder worden
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests