Battlefield 2 Stats van #tlow#
Moderators: Moderators, Staff
- [DR] Vinsonite [NL]
- Member
Battlefield 2 Stats van #tlow#
Ok, kon geen andere topic hierover vinden, dus het is maar een korte domme vraag en daarna mag de post wel weg
Wtf is er met THE#LORD#OF#WEED?
Staat niet meer op 1?
Nog beter, dit krijg als je hem opzoekt:
This player has been looked up and found to have less than 100 global points.
BF2S.com does not track players with less than 100 points.
This player is due for an update in 01:03:12.
--------------------------------------------------------------------------------
Vraag me af wat er aan de hand is.
Wtf is er met THE#LORD#OF#WEED?
Staat niet meer op 1?
Nog beter, dit krijg als je hem opzoekt:
This player has been looked up and found to have less than 100 global points.
BF2S.com does not track players with less than 100 points.
This player is due for an update in 01:03:12.
--------------------------------------------------------------------------------
Vraag me af wat er aan de hand is.
Life is fucked up.. Fuck it..
-
- Clanleader
Volgens mij hebben ze hem meeverwijderd met de 'hackers'
Er was wel een website die iets riep dat hij zou cheaten, maar daarvoor hadden ze een paar niets zeggende screens staan (Die het momenteel niet eens meer doen). Lijkt me ook sterk dat hij dan ook echt met opzet is gereset door EA.
Hij zal ze stats dus wel weer terug krijgen incl schadevergoeding o.i.d.
Of hij heeft daardwerkelijk geceat, iets dat mij niet waarschijnlijk lijk, aangezien hij zijn doel al had bereikt.
Maar hier ga ik verder geen voorspellingen over doen, ik wacht het even af, welke reactie er van EA o.i.d komt.
Er was wel een website die iets riep dat hij zou cheaten, maar daarvoor hadden ze een paar niets zeggende screens staan (Die het momenteel niet eens meer doen). Lijkt me ook sterk dat hij dan ook echt met opzet is gereset door EA.
Hij zal ze stats dus wel weer terug krijgen incl schadevergoeding o.i.d.
Of hij heeft daardwerkelijk geceat, iets dat mij niet waarschijnlijk lijk, aangezien hij zijn doel al had bereikt.
Maar hier ga ik verder geen voorspellingen over doen, ik wacht het even af, welke reactie er van EA o.i.d komt.
- [DR] Vinsonite [NL]
- Member
-
- Member
Juist dat hij nummer een van de wereld stond is een reden om te gaan cheaten. Als je nummer een van de wereld bent verwachten mensen een soort rambo die alles en iedereen overhoop schiet. Het tegendeel is waar, ik heb een tijdje met hem en tegen hem gespeeld en deze gast is echt niet goed. Hij staat 1 omdat hij gemiddeld 9 uur per dag aan het bf2-en is. Om toch de schijn te wekken dat hij rambo is en niet voor noob uitgemaakt te worden als hij geowned wordt is hij gaan cheaten. Het zou best logisch zijn.
Zo is ook de fraude bij Ahold en Enron ontstaan.
Zo is ook de fraude bij Ahold en Enron ontstaan.
-
- [DR] Riddler [NL]
- Member
- [DR] 0plank0 [NL]
- Member
klopt ik zat ook in bij m, ik had direct ruzzie met m.. hij had eigendunk hij zei ik ben beste, ik beheers alles, najah hij kon niet eens met een chopper opstijgen, hij zat hele dag in 1 server, infantry ff off, nades spammen en support.
Maar ja en dat fabeltje van dat hij geld verdient vind ik beetje raar, 0.25 cent per kill ? ik geloof er niks van en hij kreeg 2500 als hij1ste werd, en hij was al beste met ander spel zei hij, toen heb ik tegen m gezegd..
"Je bent niet beste enigste wat je kan is nades gooien met je support.. Je verdient het niet!" Toen wrd hij pissig en begon ie met dat jankerig gedrag en zette hij helft van AD tegen mij, en ging hij telkens tegen me spammen, noob!
Toen heb ik gezegt hij gaat eruit of ikke, najah ikke dus, alleen omdat hij 1ste stond en niet goed was.!!!
Plank text aangepast. Als je typt neem er dan eens de tijd voor. Het staat niet alleen vol typ fouten, maar het is ook niet te lezen! p.s. taal ook aangepast. enf
Maar ja en dat fabeltje van dat hij geld verdient vind ik beetje raar, 0.25 cent per kill ? ik geloof er niks van en hij kreeg 2500 als hij1ste werd, en hij was al beste met ander spel zei hij, toen heb ik tegen m gezegd..
"Je bent niet beste enigste wat je kan is nades gooien met je support.. Je verdient het niet!" Toen wrd hij pissig en begon ie met dat jankerig gedrag en zette hij helft van AD tegen mij, en ging hij telkens tegen me spammen, noob!
Toen heb ik gezegt hij gaat eruit of ikke, najah ikke dus, alleen omdat hij 1ste stond en niet goed was.!!!
Plank text aangepast. Als je typt neem er dan eens de tijd voor. Het staat niet alleen vol typ fouten, maar het is ook niet te lezen! p.s. taal ook aangepast. enf
Pure Hard Dance
Kiekeboe
Controlfreak.+?
Kiekeboe
Controlfreak.+?
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
-
Zeker AK in de bosjes en gooien maar....[DR] Riddler [NL] wrote:jah 9 uur per dag op karkand als support grenade's gaan staan keilen op het dakje bij hotel
KOEMBOULA (ofnie yellow?)
Neej maar wat ik me altijd af vraag is hoe zit zo´n kerel achter de pc...Zit hij zichzelf af te rukken ofzo op m´n eigen score´s?? Voelt hij zich echt zo goed dat hij met een smile op gaat slapen?? Damn ik vraag me af wat voor een manneke dat is.
Want voor de lol BF spelen dat kan nooit bij hem. Want kom op 9 uur per dag grenade's gooien what the hell..
-
- Member
-