PS3 Games

Info van andere game releases, patches, reviews en previeuws.

Moderators: Moderators, Staff

Post Reply
[DR] Enfy [NL]
Member
Member

PS3 Games

Post by [DR] Enfy [NL] »

Zo als eigenaar van de PS3 wilde ik hier ook even een topic openen met games hiervoor! :D Altijd makkelijk te horen wat een ander ervan vind voor je e65,- uitgeeft.

Ik heb;
Motor storm

Heel mooi en leuk in elkaar gezet racespel, het is zeker niet makkelijk. Je moet rekening houden met het voertuig dat je kiest en de route die je hiermee rijd. Niet elke weg is geschikt voor jouw voertuig. Het varieerd van motors tot vrachtwagens. Elkaar rammen is ook moegelijk en de details als je uit elkaar klapt is waanzinnig.

Resistance Fall of men;

Heet gave FPS lijkt wel wat op type halo. Mens tegen aliens, gebruik maken van hun wapens etc. Grafix zijn killer en een hoop kan kapot worden geschoten. Op hard is het een opgave. Health ligt niet voor het oprapen. Echt een aanrader!

God of war 2! (p2)

dit is het vetste spel eigenlijk!! zo vreselijk gaaf concept en hyper verslavend. Vreselijk bruut mensen en dieren afslachten, vechten tegen een koperen colossus van 50 meter.. echt waanzin.. geloof me het vetste spel tot nu toe. Wat mooi is dat het voor een ps2 game zo mooi is dat je denkt dat het voor ps3 is gemaakt... God of war 3 .... ziekelijk mooi??

Blue ray DVD's.

nooit gedacht dat dit zo mooi zou zijn. the Transporter is echt een mooie film in blue ray. alles is stak zwart = zwart en de kleuren zijn levend. special effects zijn prachtig. Echter beter dan thx of dts heb je nog niet, maar ik kan me voorstellen dat met 50g je wat leuks kan maken.

Enf out.

[DR] Vinsonite [NL]
Member
Member

Post by [DR] Vinsonite [NL] »

PS3 lijkt me ook al wat, moet toch maar even wachten, want moet er ook
er ook gelijk een nieuwe tv bij hebben om iets van die sensatie mee
te krijgen natuurlijk 8)..
iig succes met je ps3, als ik er 1 heb hoor je het wel..
Life is fucked up.. Fuck it..

Marcus Brutus [NL]

Post by Marcus Brutus [NL] »

@ Enfy : God of war 3 : waarschijnlijk spontaan van kotsen,zo ziekelijk mooi ! :P :wink:
Image

[DR] YopeFoniC [NL]
Member
Member

Post by [DR] YopeFoniC [NL] »

ik weet dat het een standaard antwoord is... maar gamespot weet wel raad met ps3 games.

zelf denk ik dat Resistance: Fall of Man een goede game is die nu in de winkels ligt. voor de toekomst heb ik GTA4, Final Fantasy XIII, Lair, Assasins Creed, Warhawk en Saboteur op mijn to-watch list staan.
Image

[DR] Hypnotoad [NL]
Member
Member

Post by [DR] Hypnotoad [NL] »

Net even heavenly sword de review code meegekekenbeneden bij onze gamez redactie..erg gaaf en mooi spel!! Komt half september uit..must have voor de god of war fans onder ons
Image

[DR] Hypnotoad [NL]
Member
Member

Post by [DR] Hypnotoad [NL] »

Na wat reviews gelezen te hebben valt Heavenly Sword toch wat tegen..jammer. Controls niet helemaal super, erg kort (7-10 uur) en het is allemaal vrij herhalend..geen godess of war dus helaas.

Heb gisteren wel warhawk gedownload via de psn store..soort van battlefield op de ps3..ziet er erg gaaf uit en is ook erg hectisch maar controls zijn heel lastig dus voel me nog echt een uberNoob
Image

[DR] gestoordegek [NL]
Member
Member

Post by [DR] gestoordegek [NL] »

Ik vroeg me af of race-spellen op de PS3 met een controller te doen zijn. GT 5 P lijkt mij wel een vette game en wellicht de moeite waard om een PS3 voor te kopen, heb ik gelijk een Blue-ray DVD speler :D

Maar het is de bedoeling dat ik lekker lui op mijn bedje kan liggen en online andere racers het leven zuur kan maken. Op de pc heb ik altijd met mijn Momo stuurtje gereden en dat is wat lastig op mijn bed. Is het mogelijk om met de sixaxis controller het gas, rem en sturen te doseren zodat gas geven niet betekent dat je gelijk volgas geeft? Dan gaat het namelijk een beetje lijken op racen met een toetsenbord en dat zuigt :(
Last edited by [DR] gestoordegek [NL] on 05 Apr 2008, 11:56, edited 1 time in total.

[DR] Enfy [NL]
Member
Member

Post by [DR] Enfy [NL] »

Alle vorige versies waren perfect te doen met de controller. Echter heb ik deze neit, dus zal een ander dit moeten vertellen.

[DR] YopeFoniC [NL]
Member
Member

GT is superieur als het gaat om racen, met een controller (vind ik) kun je zelfs beter rijden, de analoge stick's maken het heel nauwkeurig rijden en maken het echt heel erg realistische.

GT is een van de beste race series die er is.
Image

[DR] MasterX [NL]
Member
Member

Post by [DR] MasterX [NL] »

Ik heb alleen GT1 & 2 gespeeld (grijs ofcourse) op de playstation 1.. durf te wedden dat hij nog steeds vet is :D

[DR] gestoordegek [NL]
Member
Member

Post by [DR] gestoordegek [NL] »

Heb em aangeschaft en heb gister tot 4.00 uur zitten racen. Controller is idd prima al denk ik dat ik de ronden tijden met mijn momo stuurtje nog wat scherper kan zetten.

Mijn gebruikersnaam is TARZAN2000. Iemand anders die GT5 nog gaat aanschaffen?

[DR] Supernova [NL]
Forum Admin
Forum Admin

Post by [DR] Supernova [NL] »

GT staat denk ik voor Grand Turismo? Die vond ik heerlijk op de ps1/2 (?). Nu me broer de ps3 en een hdtv heeft staan... hmmmm :D
Image

[DR] Mandebiel [NL]
Member
Member

Post by [DR] Mandebiel [NL] »

race games waren vroeger nooit zo leuk vond ik. Maar ik denk dat ik hem wel ga halen via de store :D

[DR] YopeFoniC [NL]
Member
Member

het word de eerste game die ik in m'n PS3 ga stoppen.
Image

[DR] Combatwombat [NL]
Member
Member

Post by [DR] Combatwombat [NL] »

[DR] Mandebiel [NL] wrote:race games waren vroeger nooit zo leuk vond ik. Maar ik denk dat ik hem wel ga halen via de store :D
Race games waren vroeger leuk, nu is de AI te goed voor me :wink:

Post Reply