Ja inderdaad... Crash (2004?) Is ook zoiets maar dit is weer een ander soort genre, ik begin morgen of vanmiddag wel ff met uploaden[DR] Vinsonite [NL] wrote:Wil hem nog wel zien... Dus upload hem maar..
Btw.. Crash ond. heeft veel meer dan 4 verhalen tegelijk hehe..
Wat overigens ook een Prachtige film is...
Film Tips
Moderators: Moderators, Staff
- [DR] Bananenbaas [NL]
- Member
- [DR] Vinsonite [NL]
- Member
2004 dat klopt..
Dat het een andere genre is weet ik, heb oscars 2007 immers gezien daar werd er ook veel over verteld..
Ook over de 3 vrienden, Guillermo del Toro, Alejandro González Iñárritu (Babel) en Alfonso Cuarón..
Crash moet je zeker nog is zien, heb de dvd hier liggen..
Dat het een andere genre is weet ik, heb oscars 2007 immers gezien daar werd er ook veel over verteld..
Ook over de 3 vrienden, Guillermo del Toro, Alejandro González Iñárritu (Babel) en Alfonso Cuarón..
Crash moet je zeker nog is zien, heb de dvd hier liggen..
Life is fucked up.. Fuck it..
-
- Member
-
- Member
Ik heb gisteren de film Sunshine gekeken.
Ik moet zeggen er zaten goede effecten in.
Tis een sf-film met iets van Event Horizon en Deep impact (zoals al beschreven in een review).
Desalniettemin een 7 omdat deze film met een grote lcd en 5.1 dts en dan niemand thuis zodat je de bas open kunt draaien, best wel kicken is
Dat lcd scherm denk ik er dan maar bij want ik heb nog maar een breedbeeldje.
Ik moet zeggen er zaten goede effecten in.
Tis een sf-film met iets van Event Horizon en Deep impact (zoals al beschreven in een review).
Desalniettemin een 7 omdat deze film met een grote lcd en 5.1 dts en dan niemand thuis zodat je de bas open kunt draaien, best wel kicken is
Dat lcd scherm denk ik er dan maar bij want ik heb nog maar een breedbeeldje.
-
- Member
kad de trailer gezien, maar sunshine lijkt me niet echt een film voor mij (net iets TE sf :p) dus die film hebbik mooi overgeslagen :O en nu jij hem mooi vond, dash, begin ik er helemaal niet meer aan . (j/k maar ik begin er toch niet aan )
Jespertje, kad em al een weekje op mijn hd staan, maar net toen ik em net ging bekijken (ff checken of alles goed in dvd kwaliteit is en of geluid/ondertitels goed lopen aangezien ik alles wat ik kijk brand en op de tv kijk ) zag ik dat de ondertiteling 2 min voorliep op de film -.-.
Magoed, voor wat ik heb gezien leek het idd wel wat van de serie weg te hebben, alleen nu duurt het wat langer ;O
Jespertje, kad em al een weekje op mijn hd staan, maar net toen ik em net ging bekijken (ff checken of alles goed in dvd kwaliteit is en of geluid/ondertitels goed lopen aangezien ik alles wat ik kijk brand en op de tv kijk ) zag ik dat de ondertiteling 2 min voorliep op de film -.-.
Magoed, voor wat ik heb gezien leek het idd wel wat van de serie weg te hebben, alleen nu duurt het wat langer ;O
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
-
- Member
Idd een mix van de het grafische van Sunshine en dat mysterieuze van Event Horizon was wel cool geweest.
Want ik vond dat laatste met die half verbrande gast ook een beetje wazig(letterlijk en figuurlijk )
Maar toch...
Ik ga nu eens downloaden:
28.Weeks.Later.2007.R5.CUSTOM.NL.PAL.DVDR-WiZARDS
Groot Brittannië
Horror / Science-Fiction
99 minuten
geregisseerd door Juan Carlos Fresnadillo
met Robert Carlyle, Rose Byrne en Catherine McCormack
Zes maanden na de uitbraak van een virus in Groot-Brittannië verklaart het Amerikaanse leger de ziekte onder controle te hebben. Hoewel een groot deel van het land nog steeds in quarantaine is, wordt Londen langzaam heropgebouwd en nemen de overlevenden opnieuw hun intrek in de stad. Maar wanneer een drager van het virus zijn weg naar de hoofdstad vindt en ziek wordt, breekt de hel opnieuw los.
Ben beniewd
Want ik vond dat laatste met die half verbrande gast ook een beetje wazig(letterlijk en figuurlijk )
Maar toch...
Ik ga nu eens downloaden:
28.Weeks.Later.2007.R5.CUSTOM.NL.PAL.DVDR-WiZARDS
Groot Brittannië
Horror / Science-Fiction
99 minuten
geregisseerd door Juan Carlos Fresnadillo
met Robert Carlyle, Rose Byrne en Catherine McCormack
Zes maanden na de uitbraak van een virus in Groot-Brittannië verklaart het Amerikaanse leger de ziekte onder controle te hebben. Hoewel een groot deel van het land nog steeds in quarantaine is, wordt Londen langzaam heropgebouwd en nemen de overlevenden opnieuw hun intrek in de stad. Maar wanneer een drager van het virus zijn weg naar de hoofdstad vindt en ziek wordt, breekt de hel opnieuw los.
Ben beniewd
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
- [DR] Hypnotoad [NL]
- Member
Sunshine ook gezien dit weekend vond hem niet zo daverend...ik trek die acteur ook niet echt (die gast die ook in batman begins speelt).
Er staat ook een coole documentaire in de nieuwsgroepen
"Cocaine Cowboys" echte verhalen van drugsmokkelaars waar series zoals miami vice en films als scarface op gebaseerd zijn..maar dan in het echie dus..erg vermakelijk
Er staat ook een coole documentaire in de nieuwsgroepen
"Cocaine Cowboys" echte verhalen van drugsmokkelaars waar series zoals miami vice en films als scarface op gebaseerd zijn..maar dan in het echie dus..erg vermakelijk
- [DR] Vinsonite [NL]
- Member
- [DR] Vinsonite [NL]
- Member
- [DR] Combatwombat [NL]
- Member
-
- Member
- [DR] Makoez [NL]
- Forum Admin
-
- Member