Film Tips
Moderators: Moderators, Staff
- [DR] Combatwombat [NL]
- Member
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
- [DR] Makoez [NL]
- Forum Admin
Die vond ik echt tegenvallen.[DR] Supernova [NL] wrote:Kijk dan maar eens Hostel 2[DR] Combatwombat [NL] wrote:Vandaag 28 Weeks later gezien met me zusje .... OMG,
Zat 1 scene in die zelfs ik (te) erg vond, waar die vrouw word toegetakeld terwijl ze is vastgebonden
al met al een hele goede film , beter dan 1................
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
Mjah, qua het verhaal wel, maar qua het je beetje misselijk maken? Vond het nogal gericht op het martelen (bad + dame). Doe mij maar de Japanse horror; betere schrik momenten en kippenvel.[DR] Makoez [NL] wrote:Die vond ik echt tegenvallen.[DR] Supernova [NL] wrote:Kijk dan maar eens Hostel 2[DR] Combatwombat [NL] wrote:Vandaag 28 Weeks later gezien met me zusje .... OMG,
Zat 1 scene in die zelfs ik (te) erg vond, waar die vrouw word toegetakeld terwijl ze is vastgebonden
- [DR] Vinsonite [NL]
- Member
Weet niet of het hier thuis hoort.. Maar ik post hier even een Serie.
Het verhaal:
Dexter is een forensic detective. Hij behandeld bloed spetters. Aan de hand daarvan kan hij zie hoe een moord gedaan is.
Maar Dexter heeft nog een tweede leven naast zijn politie baand.
Hij is namelijk serie-moordenaar. Maar wel met een voorwaarde, hij maakt alleen maar slechte mensen dood die niet door de politie gezien/gepakt worden.
Verder zit er wel wat humor in verwerkt, en zie ook hoe een serie-moordenaar denk en leeft.
Er komt veel meer bij kijken dan alleen dat.
Cijfer:
Ik geef Dexter voor nu nog 5 van de 5 sterren.
Top!!!.. Echt waar..
Ik ben nu bij episode 4 van season 1.
Er zijn in totaal 12 episodes gemaakt voor season 1.
Season 2 is net begonnen.
Dit is een vette serie en ik raad hem aan voor iedereen die series leuk vindt !!!!
Het verhaal:
Dexter is een forensic detective. Hij behandeld bloed spetters. Aan de hand daarvan kan hij zie hoe een moord gedaan is.
Maar Dexter heeft nog een tweede leven naast zijn politie baand.
Hij is namelijk serie-moordenaar. Maar wel met een voorwaarde, hij maakt alleen maar slechte mensen dood die niet door de politie gezien/gepakt worden.
Verder zit er wel wat humor in verwerkt, en zie ook hoe een serie-moordenaar denk en leeft.
Er komt veel meer bij kijken dan alleen dat.
Cijfer:
Ik geef Dexter voor nu nog 5 van de 5 sterren.
Top!!!.. Echt waar..
Ik ben nu bij episode 4 van season 1.
Er zijn in totaal 12 episodes gemaakt voor season 1.
Season 2 is net begonnen.
Dit is een vette serie en ik raad hem aan voor iedereen die series leuk vindt !!!!
Life is fucked up.. Fuck it..
- [DR] Enfy [NL]
- Member
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
- [DR] Vinsonite [NL]
- Member
-
- Clanleader
-
Wat is deel 1 dan? Ik d8t dat dit gewoon een nieuwe film was.[DR] Combatwombat [NL] wrote:Vandaag 28 Weeks later gezien met me zusje .... OMG,
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
28 days later[DR] Yellowman [NL] wrote:Wat is deel 1 dan? Ik d8t dat dit gewoon een nieuwe film was.[DR] Combatwombat [NL] wrote:Vandaag 28 Weeks later gezien met me zusje .... OMG,
- [DR] Patchy [NL]
- Member
-
Ok is dat een oude of niet?[DR] Supernova [NL] wrote:28 days later[DR] Yellowman [NL] wrote:Wat is deel 1 dan? Ik d8t dat dit gewoon een nieuwe film was.[DR] Combatwombat [NL] wrote:Vandaag 28 Weeks later gezien met me zusje .... OMG,
En moet je die gezien hebben voordat je de nieuwe kijkt.
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
Ja, vind persoonlijk wel dat je 28 days later moet gezien hebben, omdat de hoofdpersoon en diens vrouw in de 2e film (min of meer) een belangrijke rol hebben.[DR] Yellowman [NL] wrote:Ok is dat een oude of niet?[DR] Supernova [NL] wrote:28 days later[DR] Yellowman [NL] wrote: Wat is deel 1 dan? Ik d8t dat dit gewoon een nieuwe film was.
En moet je die gezien hebben voordat je de nieuwe kijkt.
- Marcus Brutus [NL]