cod4 trainingen

CoD4, MW2

Moderators: Moderators, Staff

Post Reply
[DR] 0plank0 [NL]
Member
Member

cod4 trainingen

Post by [DR] 0plank0 [NL] »

hallo
we hebben donderdag wel een training maar wie organiseerd die precies? wat gaan we trainen .. welk doel SD TDM ?
Pure Hard Dance :D

Kiekeboe
Controlfreak.+?

[DR] Bananenbaas [NL]
Member
Member

Post by [DR] Bananenbaas [NL] »

Melvin heeft spel niet...

Ik ook niet... Ik heb feestje
CHTH heeft het spel ook niet.

Als Nova die taak op zich wil nemen? Zou fijn zijn :D

[DR] Switch [NL]
Member
Member

Post by [DR] Switch [NL] »

Wat ik mij afvroeg: waar is enfy op dit moment mee bezig ?

Je had em niet genoemd namelijk :O
Your opponent is me!!
Image

[DR] jespertje [NL]
Member
Member

Post by [DR] jespertje [NL] »

[DR] Switch [NL] wrote:Wat ik mij afvroeg: waar is enfy op dit moment mee bezig ?

Je had em niet genoemd namelijk :O
Dat komt denk ik ook omdat hij vrij weinig op TS te vinden is, vooral met COD 4 weinig
Image

[DR] Enfy [NL]
Member
Member

Post by [DR] Enfy [NL] »

Ik ben erg druk op het moment, echter ben ik gewoon op het dorum. zoals aangegeven wil ik meedoen met COD 4 en zal ik voor de trainingen online zijn. Dus a.s. donderdag ben ik er, aangezien ik vrij ben..
Ze komen die dag een schutting plaatsen in mijn tuin en de dag ervoor mijn bestaande coniferen eruit halen. Ben bezig met opleidingen en aangezien er te weinig personeel is op mijn werl (zoals bij vele bedrijven a.t.m., 259.000 vacatures in nederland) , moet ik helaas veel werken. Hopelijk is het het eind van dit jaar wat rustiger. Ook ben ik op zoek naar een 2e huis in duitsland, dit vergt ook veel tijd echter is dat een stuk leuker dan werken!
Moet hiervoor echter regelmatig naar duitsland om te kijken en wat zaken te regelen.

Voor de mensen die het interesseert;

http://www.immopool.de/

1153665
1112933
1023047
969229

Ik denk dat we de eerste training voornamelijk bezig zijn met de mappen goed te bekijken en uit te vinden waar je b.v. door de muur kunt schieten, lekker plekjes om et zitten voor een sniper etc. Hierna gaan nadenken over tactics en hoe die eruit moeten gaan zien. Het lijkt mij een zelfde aanpak vereisen als CS/ CS source. Ook 5 tegen 5 met bom planten. Kijken welke wapens tot beschikking hebben. Voor en nadelen hiervan uitzoeken. Dus een vooral onderzoekende training.

Later tactics en teams maken die elkaar goed aanvulen in aanval/verdediging/persoonlijkheden etc.

Maar ik speel wel online met COD4, echter was mijn mic kapot. Heb nu een nieuwe en ik zal jullie wel weer online zien!

Greetz

Enf

[DR] Switch [NL]
Member
Member

Post by [DR] Switch [NL] »

Ah kijk aan! Noujah, je verveelt je in ieder geval niet zo te lezen :)

Een huis in Duitsland, toe maar! Is dat ook in verband met je (toekomstige) werk ?

Nr. 1112933 zag er wel goed uit trouwens ;)
Your opponent is me!!
Image

[DR] Supernova [NL]
Forum Admin
Forum Admin

Post by [DR] Supernova [NL] »

Ik zou zulke dingen wel kunnen; maar weet van mezelf dat ik het in het begin leuk zou vinden. Maar na een tijdje niet meer en komt het op me over als een vervelende verplichting :lol: De wil is er wel, maar het vlees is zwak :D

@ enfy: succes :)
Image

[DR] Bananenbaas [NL]
Member
Member

Post by [DR] Bananenbaas [NL] »

@nova,

Maakt ook niet uit, als jij het wil doen zou dat fijn zijn ik ga het spel binnenkort aanschaffen en hopelijk kan Melvin hem dan ook spelen 8)

Post Reply