Mafia 2

Info van andere game releases, patches, reviews en previeuws.

Moderators: Moderators, Staff

Post Reply
[DR] Patrick [NL]
Member
Member

Mafia 2

Post by [DR] Patrick [NL] »

Na het succes van BioShock heeft 2k weer een nieuwe potentiële topgame aangekondigd, namelijk Mafia 2. Het origineel uit 2002 kreeg lovende kritieken en nog altijd weten gamers de door Illusion Softworks gecreëerde maffia-wereld te waarderen. Het is dan ook niet geheel onverwachts dat er ondertussen aan een vervolg is gewerkt.

"De originele Mafia was een groot succes, en we zijn erg opgewonden over het feit dat we de kracht van next-gen consoles kunnen gebruiken om een nieuwe ervaring te bieden terwijl de elementen van het originele spel behouden blijven", vertelt Christoph Hartmann van 2K. "De 'wow-factor' van Mafia 2 is duidelijk de grafische kwaliteit en de actie die je alleen in Hollywood-films verwacht."

Een releasedate voor Mafia 2 is nog niet gegeven, maar we kunnen het spel in ieder geval op de PC, PlayStation 3 en Xbox 360 verwachten. Het originele ontwikkelstudio Illusion Softworks is ook weer voor Mafia 2 aan het werk, en op onderstaande screenshots is wel te zien dat ze niet stil hebben gezeten

Trailer
http://www.gametrailers.com/player/24387.html

http://www.gamer.nl/screenshot/2433/62725
Image

[DR] Vinsonite [NL]
Member
Member

Post by [DR] Vinsonite [NL] »

De eerste was inderdaad tof, alleen heb ik geen console dus heb ik hier niks aan zonder een pc release..
Life is fucked up.. Fuck it..

[DR] jespertje [NL]
Member
Member

Post by [DR] jespertje [NL] »

[DR] Vinsonite [NL] wrote:De eerste was inderdaad tof, alleen heb ik geen console dus heb ik hier niks aan zonder een pc release..
Een releasedate voor Mafia 2 is nog niet gegeven, maar we kunnen het spel in ieder geval op de PC, PlayStation 3 en Xbox 360 verwachten.

Ik dacht dat hij sowieso dit jaar kwam, 3de kwartaal ongeveer :)
Image

[DR] Vinsonite [NL]
Member
Member

Post by [DR] Vinsonite [NL] »

Dan is het wel vet!! :P
Life is fucked up.. Fuck it..

[DR] Combatwombat [NL]
Member
Member

Post by [DR] Combatwombat [NL] »

Hoop dat deze ook weer lekker pittig gaat worden :D :D