Warhammer online.

Info van andere game releases, patches, reviews en previeuws.

Moderators: Moderators, Staff

[DR] Enfy [NL]
Member
Member

Warhammer online.

Post by [DR] Enfy [NL] »

War is everywhere in Warhammer® Online: Age of Reckoning™ (WAR), the new fantasy MMORPG from Mythic Entertainment, the creators of Dark Age of Camelot™. WAR features next generation Realm vs. Realm™ gameplay that will immerse you in a world of perpetual conflict for years to come.

Experience the glory of Realm vs. Realm! Declare your allegiance and join hundreds of thousands of mighty heroes on the battlefields of Warhammer Online: Age of Reckoning to experience the epic nature of war. Enter a grim fantasy world where the armies of Order (Dwarfs, High Elves, and Empire) and Destruction (Greenskins, Dark Elves, and Chaos) collide to determine the fate of nations. Invade enemy lands, besiege imposing fortresses, and sack sprawling capital cities for the glory of your Realm. Wield devastating magic and deadly weapons, battle monstrous creatures, and join your brothers-in-arms in epic Public Questsâ„¢. Climb the Bastion Stair, carry your Guild Banner into battle, and unlock the secrets of the Tome of Knowledge as you travel the world. Sharpen your blade and prepare to unleash your inner mutation-the Age of Reckoning has begun and WAR IS EVERYWHERE!
Key Features

* Realm vs. Realm (RvR) gameplay means you will never fight alone, but as part of an army of allied players sworn to defend your homeland and conquer enemy Realms. Your every action-every quest completed, every battle fought-contributes to the war effort and can turn the tide of battle, bringing victory to your Realm!
* Experience the camaraderie of fighting side-by-side with allied players against otherwise insurmountable odds in groundbreaking Public Quests. These cooperative PvE encounters unfold across multiple stages and allow solo players to experience the glory of RvR.
* Embark on the endless quest to complete the Tome of Knowledge and unlock Warhammer lore, detailed monster information, new abilities and rewards, and major story plotlines. The Tome is also the story of your life in the game, tracking your achievements to share and compare with others.
* Explore massive Living Cities that become more or less prosperous based on a Realm�s overall performance in the ongoing war. Navigate a maze of twisting streets, visit the local tavern, explore a dark under-city, and meet colorful personalities in a city full of adventure.
* Advanced guild features give unprecedented control to leaders and members, and make guilds an integral part of the war efforts. Guilds can create unique heraldry, capture and claim keeps, and earn Guild Tactics as they grow in power along with their members.

Drawing from a quarter century of highly detailed source material, Warhammer Online: Age of Reckoning brings Games Workshop's fantasy world to life in a way that will allow players to create characters destined for great deeds and glory on the field of battle.

http://www.warhammeronline.com/

[DR] Enfy [NL]
Member
Member

Post by [DR] Enfy [NL] »

Enfy:
Order op Karag - Eight Peaks
Name => Caelvin (Storm of arrows) Shadow warrior (archer)
Name => Amadre (Charming beauty) Arch Mage

Order op Karag - Drom
Name-> Daelian (white master) White lion (hunter)

Chaos op KARAG-ORRUD
Name => Troian => chaos warrior. (tank)

Switch

Order op Karag - Eight Peaks
Characters:
- Kami (Rune Priest)
- Abayo (Swordmaster)
Last edited by [DR] Enfy [NL] on 21 Sep 2008, 17:28, edited 1 time in total.

[DR] YopeFoniC [NL]
Member
Member

Post by [DR] YopeFoniC [NL] »

dit is mogelijk een WoW killer... dan zal blizzard eindelijk een nieuwe engine moeten maken voor hun MMORPG...
Image

[DR] Supernova [NL]
Forum Admin
Forum Admin

Post by [DR] Supernova [NL] »

Kost zeker ook ping ping per maand?

Edit:
Voor één maand Warhammer Online betaal je 12,99 euro, drie maanden kost 35,97 euro en de laatste betaalmogelijkheid is voor zes maanden. Dat kost 65,94. Daarnaast komen er pre-paid kaarten van zestig dagen, die in de winkel voor 29,99 euro worden verkocht. Verder komen er pre-order acties, waarbij je voor vijf euro een pre-order koopt, zodat je zeker bent van de game en iets eerder toegang krijgt, om zo een voorsprong op te bouwen.

Gc shop: 38 euro
http://www.gcshop.nl/product.php?id=9041
Image

[DR] Enfy [NL]
Member
Member

Post by [DR] Enfy [NL] »

Ik speel Order op Karag - Drom
Name-> Daelian (white master) Elf White lion (hunter)

Chaos op KARAG-ORRUD
Name => Troian => chaos warrior. (tank)
Last edited by [DR] Enfy [NL] on 21 Sep 2008, 17:24, edited 2 times in total.

[DR] Mandebiel [NL]
Member
Member

Post by [DR] Mandebiel [NL] »

is dit een mooie game? Ik ben namelijk ookwel geintereseerd.

[DR] Mandebiel [NL]
Member
Member

[DR] Supernova [NL] wrote:Kost zeker ook ping ping per maand?

Edit:
Voor één maand Warhammer Online betaal je 12,99 euro, drie maanden kost 35,97 euro en de laatste betaalmogelijkheid is voor zes maanden. Dat kost 65,94. Daarnaast komen er pre-paid kaarten van zestig dagen, die in de winkel voor 29,99 euro worden verkocht. Verder komen er pre-order acties, waarbij je voor vijf euro een pre-order koopt, zodat je zeker bent van de game en iets eerder toegang krijgt, om zo een voorsprong op te bouwen.

Gc shop: 38 euro
http://www.gcshop.nl/product.php?id=9041
Ik heb hem voor 5 euro :P had nog een paar cadeau bonnen liggen :P

[DR] Enfy [NL]
Member
Member

Post by [DR] Enfy [NL] »

Het is denk ik net zo mooi als WOW.
De content is ongeveer 100% beter dan met conan.
levelen is leuk en uitdagend.
De missies zijn goed aan een lopend en ze hebben erg leuke zaken gemaakt, waardoor je goede items kunt halen om sneller te levelen.

b.v.:

Je kan met een Public quest punten halen, die houd in dat je b.v. 100 monster moet doodmaken binnen een bepaalde tijd. dit red je niet alleen natuurlijk, maar met een group wel. Echter hoef je geen lid te zijn van die groep, maar je hebt wel het zelfde doel.
Jou inzet hierin word bekeken en hiermee win je bepaalde prijzen.
hoe meer input, (kills heals assists etc.) hoe beter de kans dat je goede items kan kiezen.
Met die punten kan je naar een poppetje toegaan en ook kiezen uit een aantal items.

wat snap ik niet zo goed:
wounds system, soms heb je PVP quests waarbij je elkaar moet verslaan.
Echter soms sla je iemand in 2 klappen dood, andere keren duurt het een eeuwigheid.
Soms duurt het lang voor je doodgaat, andere keren zo dood.

[DR] Mandebiel [NL]
Member
Member

ben nu lvl 3

maar kan je ook ergens wapens kopen ofzo? ik loot wel alles maar ik heb tot nu toe nog niks veranderd.

is ook nieuw voor me zo'n game. maar ik heb em wel :D

[DR] Enfy [NL]
Member
Member

Post by [DR] Enfy [NL] »

Die kan je wat later kopen. Maar dan moet je eff verder levelen.
Je kan wel wapens verdienen door aan die public games mee te doen.
De elite zit altijd wel een wapen bij nl. Dat kan je halen bij de rally master, die zit meestal in het 2e dorpje verderop.

Je spullen verkopen kan bij mannen met een rood zakje boven hun hoofd.

Levelen bij een figuur met een pijl door de bullseye.

Als je eenmaal spullen hebt, dan kan je de char window en je inventory beide openen en spullen in de juiste hokjes slepen.

[DR] Switch [NL]
Member
Member

Post by [DR] Switch [NL] »

Ik speel ook! Erg vet spel! Ik zit op Karak Eight Peaks (EN); weer samen met die club van AoC toen.. alleen is de club nu wat groter geworden :D

Mah, we zijn daar Order gerolled.

Characters:
- Kami (Rune Priest)
- Abayo (Swordmaster)

RVR is prime! Laatst keep battles gedaan.. kwam destruction wel even de deur binnen beuken met siege weapons :D Olie erop en terug duwen die gasten met onze tanks (shield wall)! Echt super tof, het RVR heeft veel gelijkenissen met Battlefield met die vlaggen cappen.

Ik zit in een lastige positie om te wisselen van server, ik ben nu sinds beta al bij een guild waar veel vrienden en kenissen ook zitten.

Net als met Age of Conan zou ik het wel erg tof vinden om met jou te spelen, Enf!

Laat me weten of het mogelijk is of je kan wisselen naar die server, een positie in een goede, gezellige guild staat voor je klaar. En Mandebiel / andere DR-en zijn natuurlijk ook meer dan welkom. Een aantal bekenden van AoC hebben daar een officer positie.
Your opponent is me!!
Image

[DR] Mandebiel [NL]
Member
Member

wil nu nog wel switchen.

Ik zit alleen nog wel in de verkenningsfase van de game ;)
Maar enfy heeft nu ook al weer heel wat dingen duidelijk gemaakt hoe en wat waar ik vooral nu iets mee kan.

[DR] Patchy [NL]
Member
Member

Post by [DR] Patchy [NL] »

deze ga ik overslaan :)
hij leek me altijd wel leuk maar nu het zo lang duurde en ze ook nog eens heel veel content uit het spel hebben moeten knippen om de deadline te halen (en ze waren toch al jaren bezig) lijkt hij me al maar minder leuk.

+het feit dat Conan mij ook niet aansprak en nu met men nieuwe PC niet eens meer op men HDD staat, ga ik geen geld meer uit geven aan een nieuwe MMO. ill just stick to WoW :P

kunnen jullie bite wel een paar Screenshotjes plaatsen ?. ;)
Image

[DR] Mandebiel [NL]
Member
Member

das wel lache zo'n scenario rvr

alleen ik was beetje te zwak want ging elke keer in 5 meppen dood haha

[DR] Enfy [NL]
Member
Member

Post by [DR] Enfy [NL] »

Tuuk switch ik, np!
Weet nu tenminste wat ik kan verwachten.
Zal gelijk eff mijn chars aanmaken.

-=Update=-
zie 2e post van boven, daar staan alle namen en servers in. Is makkelijk zoeken.

Post Reply