Me broertje heeft er redelijk wat verstand van.... pm me maar als je zijn mail en of msn wil[DR] Makoez [NL] wrote:Voor die prijs wil ik hem gelijk hebben.[DR] 0plank0 [NL] wrote:nieuwste kodak of canon .. spiegel reflex.. 400 euro of zo .. ?

Moderators: Moderators, Staff
Ik zat eigenlijk aan de SONY DSC-H50 te denken.[DR] Vinsonite [NL] wrote:Ik heb fotografie gedaan..
Wat is je Max qua bedrag?.. een EOS is bijv. erg goed van Canon..
Of een Nikon 1D etc.. Dat zijn 2 hele bekende en goede type's..
Komen veel dingen bij kijken..
Wil je extra lens?.. Moet er macro op zitten?.. sommige types kun je bijv ook foto's maken met het beeld via het schermpje.. (niet alleen door de lens dus)..
ik speel meer CoD4 dan WoW op het moment novie[DR] Supernova [NL] wrote:Zegt de WOW (!!!!!)-speler[DR] Patchkiller [NL] wrote:omg Dash is back!!!!!!!! is het waar......... be ware of you kill death ratio... dash is back!
hehe
en nova ga eens Hardcore mode spelen zeg
Ga zelfs een COD spelen jij wowsletje
Can I touch you???[DR] Patchkiller [NL] wrote:ik speel meer CoD4 dan WoW op het moment novie[DR] Supernova [NL] wrote:Zegt de WOW (!!!!!)-speler[DR] Patchkiller [NL] wrote:omg Dash is back!!!!!!!! is het waar......... be ware of you kill death ratio... dash is back!
hehe
en nova ga eens Hardcore mode spelen zeg
Ga zelfs een COD spelen jij wowsletjezit al op rank 45 ofzo
ofc....[DR] jespertje [NL] wrote:Can I touch you???[DR] Patchkiller [NL] wrote:ik speel meer CoD4 dan WoW op het moment novie[DR] Supernova [NL] wrote: Zegt de WOW (!!!!!)-speler
Ga zelfs een COD spelen jij wowsletjezit al op rank 45 ofzo
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests