Het grote moppen topic.
Moderators: Moderators, Staff
-
- Member
-
-
- Member
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
-
- [DR] Makoez [NL]
- Forum Admin
- [DR] Enfy [NL]
- Member
Een vrouw ontmoet een knappe vent in een bar.
Ze raken in gesprek, drinken wat, en uiteindelijk gaat ze met hem mee naar huis...
Bij hem thuis aangekomen verplaatsen de inleidende
gesprekken zich naar de slaapkamer. De vrouw ontdekt daar aangekomen
tot haar grote verbazing dat een muur tot aan de nok gevuld is met allemaal teddyberen op planken.
Honderden teddybeertjes zitten op de vloer en de onderste plank, allemaal keurig in het gelid.
De wat grotere beren zitten op de plank daarboven, en de reuzenberen zitten dicht opeengepakt op de bovenste plank... De vrouw is aangenaam verrast dat deze man een collectie teddyberen heeft, en dan nog wel zo'n grote verzameling ook.
Hij is ook duidelijk niet verlegen om deze te laten zien, een zeldzaamheid dus.
Toch besluit ze om er niets van te zeggen, ondanks dat ze behoorlijk onder de indruk is van zijn zachte en gevoelige kant...
Zonder wat te zeggen pakt ze zijn handen, kust hem op de mond, en voordat ze het weten rukken ze elkaar de kleren van het lijf... Na een intense
nacht vol passie met deze sensitieve vent, nog nagenietend van de hele ervaring vraagt ze in het ochtendgloren, nog glimmend van het zweet en met een verleidelijke glimlach om de mond: "En, hoe was het?"
Antwoordt de man: Je mag een prijs uitzoeken van de onderste plank.
Ze raken in gesprek, drinken wat, en uiteindelijk gaat ze met hem mee naar huis...
Bij hem thuis aangekomen verplaatsen de inleidende
gesprekken zich naar de slaapkamer. De vrouw ontdekt daar aangekomen
tot haar grote verbazing dat een muur tot aan de nok gevuld is met allemaal teddyberen op planken.
Honderden teddybeertjes zitten op de vloer en de onderste plank, allemaal keurig in het gelid.
De wat grotere beren zitten op de plank daarboven, en de reuzenberen zitten dicht opeengepakt op de bovenste plank... De vrouw is aangenaam verrast dat deze man een collectie teddyberen heeft, en dan nog wel zo'n grote verzameling ook.
Hij is ook duidelijk niet verlegen om deze te laten zien, een zeldzaamheid dus.
Toch besluit ze om er niets van te zeggen, ondanks dat ze behoorlijk onder de indruk is van zijn zachte en gevoelige kant...
Zonder wat te zeggen pakt ze zijn handen, kust hem op de mond, en voordat ze het weten rukken ze elkaar de kleren van het lijf... Na een intense
nacht vol passie met deze sensitieve vent, nog nagenietend van de hele ervaring vraagt ze in het ochtendgloren, nog glimmend van het zweet en met een verleidelijke glimlach om de mond: "En, hoe was het?"
Antwoordt de man: Je mag een prijs uitzoeken van de onderste plank.
-
- Clanleader
- [DR] Blueman [NL]
- Member
Een imam stapt in een bus en ziet een knappe jonge non op het eerste bankje achter de bestuurder zitten. Hij neemt naast haar plaats en zegt plompverloren: "Ik zou graag met je naar bed willen."
"Maar meneer," zegt de non, "vanuit uw geloof weet u dat misschien niet, maar ik ben de bruid van de Heer en aardse seks is mij niet toegestaan."
Bij de volgende halte stapt ze uit, spijtig nagekeken door de imam.
De buschauffeur, die het gesprek heeft gehoord, buigt zich over naar de imam: "Pssst! Ik weet hoe je seks met haar kunt hebben. Elke dinsdagavond, dus vandaag, gaat ze naar het kerkhof om te bidden. Als je nou een witte burka over je heen trekt en je smeert wat lichtgevende poeder in je baard en haren, dan zal ze je in het donker vast niet herkennen, en dan zeg je gewoon dat je God bent.?
Uiteraard is het plan goed genoeg om uitgeprobeerd te worden en inderdaad, als de imam, omhuld door lichtend wit in een burka op het kerkhof komt, ziet hij uit de verte de non al vol devotie in gebed. Hij gaat naar haar toe en zegt met galmende stem: "Ik ben God en ik wil mijn bruid bezitten!"
De non stribbelt geen moment tegen, maar ze heeft één verzoek. Ze wil toch wel graag haar maagdelijkheid bewaren, dus vindt God het goed haar anaal te bevredigen?
Geen enkel punt, dus zo gebeurt het, maar de imam is een gemene kerel en als hij aan zijn gerief is gekomen, slaat hij zijn hoofddoek terug en toont haar schaterlachend zijn gezicht. ?Hahaha, ik ben de Imam!? roept hij.
?Hahahaha!!! roept de non terug, "en ik ben de buschauffeur!"
"Maar meneer," zegt de non, "vanuit uw geloof weet u dat misschien niet, maar ik ben de bruid van de Heer en aardse seks is mij niet toegestaan."
Bij de volgende halte stapt ze uit, spijtig nagekeken door de imam.
De buschauffeur, die het gesprek heeft gehoord, buigt zich over naar de imam: "Pssst! Ik weet hoe je seks met haar kunt hebben. Elke dinsdagavond, dus vandaag, gaat ze naar het kerkhof om te bidden. Als je nou een witte burka over je heen trekt en je smeert wat lichtgevende poeder in je baard en haren, dan zal ze je in het donker vast niet herkennen, en dan zeg je gewoon dat je God bent.?
Uiteraard is het plan goed genoeg om uitgeprobeerd te worden en inderdaad, als de imam, omhuld door lichtend wit in een burka op het kerkhof komt, ziet hij uit de verte de non al vol devotie in gebed. Hij gaat naar haar toe en zegt met galmende stem: "Ik ben God en ik wil mijn bruid bezitten!"
De non stribbelt geen moment tegen, maar ze heeft één verzoek. Ze wil toch wel graag haar maagdelijkheid bewaren, dus vindt God het goed haar anaal te bevredigen?
Geen enkel punt, dus zo gebeurt het, maar de imam is een gemene kerel en als hij aan zijn gerief is gekomen, slaat hij zijn hoofddoek terug en toont haar schaterlachend zijn gezicht. ?Hahaha, ik ben de Imam!? roept hij.
?Hahahaha!!! roept de non terug, "en ik ben de buschauffeur!"
-
- Member
- [DR] Vinsonite [NL]
- Member
- [DR] Blueman [NL]
- Member
Een Nederlandse soldaat komt al rennend op een kruispunt
en ziet daar een non staan.
Hij vraagt: 'Zuster, mag ik mij even verbergen onder uw rok, ik
leg het later wel uit.'
De non gaat enthousiast op het voorstel in.
Even later komen twee MP's aangehold en vragen aan de non :
'Is hier een soldaat voorbij gelopen?'
Zij zegt ja en stuurt de MP's de andere richting uit.
Nadat de MP's verdwenen zijn kruipt de soldaat onder de rok uit en zegt :
'Bedankt zuster, ik wil namelijk niet naar Irak toe.'
De non knikt begripvol.
Om verder de non nog een compliment te maken zegt hij:
'Ik wil niet grof zijn zuster, maar jij hebt de mooiste
paar benen dat ik ooit gezien heb.'
De non antwoordt: 'Had je ook wat hoger gekeken, dan had jij de
mooiste ballen van de wereld gezien '
'Ik wil namelijk ook niet naar Irak.'
en ziet daar een non staan.
Hij vraagt: 'Zuster, mag ik mij even verbergen onder uw rok, ik
leg het later wel uit.'
De non gaat enthousiast op het voorstel in.
Even later komen twee MP's aangehold en vragen aan de non :
'Is hier een soldaat voorbij gelopen?'
Zij zegt ja en stuurt de MP's de andere richting uit.
Nadat de MP's verdwenen zijn kruipt de soldaat onder de rok uit en zegt :
'Bedankt zuster, ik wil namelijk niet naar Irak toe.'
De non knikt begripvol.
Om verder de non nog een compliment te maken zegt hij:
'Ik wil niet grof zijn zuster, maar jij hebt de mooiste
paar benen dat ik ooit gezien heb.'
De non antwoordt: 'Had je ook wat hoger gekeken, dan had jij de
mooiste ballen van de wereld gezien '
'Ik wil namelijk ook niet naar Irak.'
- [DR] Blueman [NL]
- Member
Een nymfomane loopt over straat en ineens krijgt ze toch zo'n verschrikkelijke zin in sex...
Ze ziet niemand op straat, dus ze begint overal aan te bellen maar er doet niemand open.
Ze loopt dan maar een kerk binnen. Alleen de priester is daar. 'Wat kan Ik voor u doen, mijn kind?'
'Neem, me, nu, ik houd het niet meer uit!'
'maar ik ben priester' ' doet er niet toe, neem me nu'
De priester begint al zwaar te zweten, ze blijft aandringen. Ze kruipt op het altaar, kleedt zich uit en blijft smeken. 'toe, priester neem me dan. Ze begint zichzelf te strelen. De priester wordt wanhopig. 'Ik mag het echt niet, ik ben priester, ik heb de geloftes afgelegd.' 'kan me niet schelen, ik ben zo heet, kom op, neem me dan.
Hij houdt het bijna niet uit en is radeloos. Hij draait zich naar het kruis en bidt:
'Jezus, help me, wat moet ik d oen?'
Jezus antwoordt:
'Maak me Los, idioot!!!!!'
Ze ziet niemand op straat, dus ze begint overal aan te bellen maar er doet niemand open.
Ze loopt dan maar een kerk binnen. Alleen de priester is daar. 'Wat kan Ik voor u doen, mijn kind?'
'Neem, me, nu, ik houd het niet meer uit!'
'maar ik ben priester' ' doet er niet toe, neem me nu'
De priester begint al zwaar te zweten, ze blijft aandringen. Ze kruipt op het altaar, kleedt zich uit en blijft smeken. 'toe, priester neem me dan. Ze begint zichzelf te strelen. De priester wordt wanhopig. 'Ik mag het echt niet, ik ben priester, ik heb de geloftes afgelegd.' 'kan me niet schelen, ik ben zo heet, kom op, neem me dan.
Hij houdt het bijna niet uit en is radeloos. Hij draait zich naar het kruis en bidt:
'Jezus, help me, wat moet ik d oen?'
Jezus antwoordt:
'Maak me Los, idioot!!!!!'
-
- Location: Het is groot en rond en er lopen ongeveer 6 miljard mensen op, ra ra wat is het ....
Little Johnny was sitting in class doing math problems when his teacher picked him to answer a
question..
"Johnny, if there were five birds sitting on a fence
and you shot one with your gun, how many would be
left?"
"None.", replied Johnny. "'cause the rest would fly
away."
"Well, the answer is four," said the teacher. "But I
like the way you are thinking."
Little Johnny said, "I have a question for you now.
If there were three women eating ice cream cones in a
shop,one licking her cone, the second biting her cone,
and the third one sucking her cone, which one is married ?
Well," said the teacher nervously, "I guess the one
sucking the cone?"
"No," said Little Johnny, "the one with the wedding
ring on her finger. But I like the way you are
thinking..
question..
"Johnny, if there were five birds sitting on a fence
and you shot one with your gun, how many would be
left?"
"None.", replied Johnny. "'cause the rest would fly
away."
"Well, the answer is four," said the teacher. "But I
like the way you are thinking."
Little Johnny said, "I have a question for you now.
If there were three women eating ice cream cones in a
shop,one licking her cone, the second biting her cone,
and the third one sucking her cone, which one is married ?
Well," said the teacher nervously, "I guess the one
sucking the cone?"
"No," said Little Johnny, "the one with the wedding
ring on her finger. But I like the way you are
thinking..
"Some days you are the Pigeon...Some days you are the Statue"
- [DR] Combatwombat [NL]
- Member