Ga morgen ff een nieuwe halen. Zijn er behalve het aantal watts nog verschillen tussen die dingen waar ik op moet letten? Hoop dat de rest nog wel goed is.
Moderators: Moderators, Staff
Heb je m per ongeluk op de verkeerde volt / watt oid gezet? Dat was toen bij mij het geval.[DR] gestoordegek [NL] wrote:Mijn voeding is naar de *****. Pc was uitgevallen omdat mijn voeding te warm werd. Na afkoelen weer aangezet en vervolgens een knal...
Ga morgen ff een nieuwe halen. Zijn er behalve het aantal watts nog verschillen tussen die dingen waar ik op moet letten? Hoop dat de rest nog wel goed is.
Wat ik wel handig vind is dat je losse kabels erij krijgt. En niet zo'n hele grote bos. Want dan neemt gelijk het aantal kabels in je pc af.[DR] gestoordegek [NL] wrote:Mijn voeding is naar de *****. Pc was uitgevallen omdat mijn voeding te warm werd. Na afkoelen weer aangezet en vervolgens een knal...
Users browsing this forum: No registered users and 81 guests