Voeding ontploft!

Plaats hier info over alles wat te maken heeft met PC's (onderdelen, problemen, etc.)

Moderators: Moderators, Staff

Post Reply
[DR] gestoordegek [NL]
Member
Member

Voeding ontploft!

Post by [DR] gestoordegek [NL] »

Mijn voeding is naar de *****. Pc was uitgevallen omdat mijn voeding te warm werd. Na afkoelen weer aangezet en vervolgens een knal...:(

Ga morgen ff een nieuwe halen. Zijn er behalve het aantal watts nog verschillen tussen die dingen waar ik op moet letten? Hoop dat de rest nog wel goed is.

[DR] Supernova [NL]
Forum Admin
Forum Admin

Re: Voeding ontploft!

Post by [DR] Supernova [NL] »

[DR] gestoordegek [NL] wrote:Mijn voeding is naar de *****. Pc was uitgevallen omdat mijn voeding te warm werd. Na afkoelen weer aangezet en vervolgens een knal...:(

Ga morgen ff een nieuwe halen. Zijn er behalve het aantal watts nog verschillen tussen die dingen waar ik op moet letten? Hoop dat de rest nog wel goed is.
Heb je m per ongeluk op de verkeerde volt / watt oid gezet? Dat was toen bij mij het geval.

Wat zijn je specs?
Image

[DR] Dash64 [NL]
Member
Member

Post by [DR] Dash64 [NL] »

Heb je m per ongeluk op de verkeerde volt / watt oid gezet? Dat was toen bij mij het geval.

Haha dat gebeurde met mijn Enermax toen ook :oops: :D

[DR] Yellowman [NL]

Post by [DR] Yellowman [NL] »

[DR] gestoordegek [NL] wrote:Mijn voeding is naar de *****. Pc was uitgevallen omdat mijn voeding te warm werd. Na afkoelen weer aangezet en vervolgens een knal...:(

Wat ik wel handig vind is dat je losse kabels erij krijgt. En niet zo'n hele grote bos. Want dan neemt gelijk het aantal kabels in je pc af.
''no need to be facetious. Nothing carebear about PvE, most time it takes more tactics than ganking does.'' +1
Image

[DR] Enfy [NL]
Member
Member

Post by [DR] Enfy [NL] »

Koop een modulaire voeding en zorg dat hij zeker 80 plus is. Die kreten kan je zo terug vinden.

[DR] Boom [NL]
Member
Member

Post by [DR] Boom [NL] »

Als je overclocked of SLI/Crossfire draait, zorg er dan voor dat de 12 volt lijnen voldoende ampere leveren!
Play hard... BUT play fair!

[DR] Dash64 [NL]
Member
Member

Post by [DR] Dash64 [NL] »

[DR] Enfy [NL] wrote:Koop een modulaire voeding en zorg dat hij zeker 80 plus is. Die kreten kan je zo terug vinden.
Ja idd een regel boven je alleen dan normaal

[DR] gestoordegek [NL]
Member
Member

Post by [DR] gestoordegek [NL] »

Heb em vervangen en alles doet het nog :D

Post Reply