Hey,
Zal me eerst ff voorstellen, Ik ben eXenTriQ misschien beter bekend als Mitchell a.k.a Snitch, ik ben 15 jaar en klaar met mijn middelbare school, VMBO basis(noob), ik ga Alround DTP studeren in Amsterdam.
20 oktober word ik 16 (eindelijk) dus op de Reality mag ik officieel drinken/zuipen/gezellig wezen.
Vooral was ik geintresseerd in The Reality IX waar ik graag bij zou willen zijn met een gezellige goeie clan, ik speel Call Of Duty 4 op MID/HIGH niveau.
Ben ik hier aan het goede adres?
Greets,
eXenQ
Joining the Rabbithole
Moderators: Moderators, Staff
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
Poeh, we zijn een clan die op het moment geen hoofdgame heeft. Sommigen zijn (zoals ik) op het moment wel aan het Cod4'en, maar dan met de mod Gungame.
Op TR zijn we waarschijnlijk weer aanwezig in grote getale, dat wel.
Punt is dat we COD4 niet als hoofd clan game spelen, dat moet je wel in overweging nemen. Waar je wel bij ons aan het goede adres bent, is voor je portie dagelijks gameplezier in combi met teamspeak.
Groeten,
Supernova
Op TR zijn we waarschijnlijk weer aanwezig in grote getale, dat wel.
Punt is dat we COD4 niet als hoofd clan game spelen, dat moet je wel in overweging nemen. Waar je wel bij ons aan het goede adres bent, is voor je portie dagelijks gameplezier in combi met teamspeak.
Groeten,
Supernova
-
- Member
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
- [DR] Makoez [NL]
- Forum Admin
-
- Location: Het is groot en rond en er lopen ongeveer 6 miljard mensen op, ra ra wat is het ....