Project Reality download, voor Dashje en alle anderen.
Moderators: Moderators, Staff
-
- Location: Het is groot en rond en er lopen ongeveer 6 miljard mensen op, ra ra wat is het ....
Project Reality download, voor Dashje en alle anderen.
Stappenplan
1.Install BF2
2.Install BF2 1.41 patch FULL BF2 patch 1.41 FULL download link
3.Install Project Reality CoreCore download link ZIE *1 hieronder
4.Install Project Reality LevelsLevels download linkZIE *2 hieronder
*1 Core external fast link 12 MB/s
Link external fast server CORE DOWNLOAD
*2 Levels external fast link 12MB/s
Link external fast server LEVELS DOWNLOAD
[extra]
Project Reality incremental 0.85 --> 0.86 Incremental patch download link
Mumble Mumble download link
Server links doen het even niet, voor Project Reality zelf externe links toegevoegd : FilePlay mirrors !
1.Install BF2
2.Install BF2 1.41 patch FULL BF2 patch 1.41 FULL download link
3.Install Project Reality CoreCore download link ZIE *1 hieronder
4.Install Project Reality LevelsLevels download linkZIE *2 hieronder
*1 Core external fast link 12 MB/s
Link external fast server CORE DOWNLOAD
*2 Levels external fast link 12MB/s
Link external fast server LEVELS DOWNLOAD
[extra]
Project Reality incremental 0.85 --> 0.86 Incremental patch download link
Mumble Mumble download link
Server links doen het even niet, voor Project Reality zelf externe links toegevoegd : FilePlay mirrors !
Last edited by [DR] Born [NL] on 30 Aug 2009, 18:46, edited 6 times in total.
"Some days you are the Pigeon...Some days you are the Statue"
-
- Member
-
- Member
-
- Member
-
- Location: Het is groot en rond en er lopen ongeveer 6 miljard mensen op, ra ra wat is het ....
-
- Member
-
- Member
Je moet de levels nog ff downloaden.
Wat het voor mij zo goed maakt is de teamplay. Vliegen doe ik eigelijk nooit. Je moet alleen even de tijd nemen om het spel te leren kennen. Iedere kit heeft een eigen rol in de squad en als iedereen die rol goed toepast kan je hard ownen. Lonewolf spelen is eigelijk niet te doen. Wat erg belangrijk is om te winnen is je focussen op de objective op de map. Het heeft bijvoorbeeld geen zin om een half uur in vuurgevecht te zitten als je buiten het vlaggebied zit en de vijand in het vlaggebied. Je kan dan beter terugtrekken en een andere weg zoeken om het vlaggebied in te komen om vervolgens de vijand eruit te schieten.
Wat het spel leuker maakt is het op de RT server spelen. Door mumble werk je dan niet alleen samen met je squad maar met het hele team. Hierdoor krijg je wat meer snelheid in het spel. Daarnaast zitten daar allemaal ervaren spelers en komt het niet voor dat je halverwege het spel met je hele team op de carrier staat omdat een noob alle helies heeft gecrashed.
Wat het voor mij zo goed maakt is de teamplay. Vliegen doe ik eigelijk nooit. Je moet alleen even de tijd nemen om het spel te leren kennen. Iedere kit heeft een eigen rol in de squad en als iedereen die rol goed toepast kan je hard ownen. Lonewolf spelen is eigelijk niet te doen. Wat erg belangrijk is om te winnen is je focussen op de objective op de map. Het heeft bijvoorbeeld geen zin om een half uur in vuurgevecht te zitten als je buiten het vlaggebied zit en de vijand in het vlaggebied. Je kan dan beter terugtrekken en een andere weg zoeken om het vlaggebied in te komen om vervolgens de vijand eruit te schieten.
Wat het spel leuker maakt is het op de RT server spelen. Door mumble werk je dan niet alleen samen met je squad maar met het hele team. Hierdoor krijg je wat meer snelheid in het spel. Daarnaast zitten daar allemaal ervaren spelers en komt het niet voor dat je halverwege het spel met je hele team op de carrier staat omdat een noob alle helies heeft gecrashed.
-
-
- Member
- [DR] Patchy [NL]
- Member
blijkbaar en de plane duurt nog langer.
maar als je er van uitgaat dat op een map waarbij de teams aan elkaar gewaagt zijn de rondes soms 2,5 uur duren dat zijn pas echt leuke battles
ik ben zelf van de M249 (wie niet) medic en sniper. ook de Heuy vliegen gaat me wel redelijk af
planes blijf ik liever van af om in een plane te zitten heb je ook goede teamwork nodig, alle rakketen en bommen die je aan boord hebt zijn namelijk guided dus tanks zonder AA support en het zicht van een vijandelijke SL zijn zo goed als dood
zal binnenkort ook weer ff op TS langs komen en PR aan slingeren
maar als je er van uitgaat dat op een map waarbij de teams aan elkaar gewaagt zijn de rondes soms 2,5 uur duren dat zijn pas echt leuke battles
ik ben zelf van de M249 (wie niet) medic en sniper. ook de Heuy vliegen gaat me wel redelijk af
planes blijf ik liever van af om in een plane te zitten heb je ook goede teamwork nodig, alle rakketen en bommen die je aan boord hebt zijn namelijk guided dus tanks zonder AA support en het zicht van een vijandelijke SL zijn zo goed als dood
zal binnenkort ook weer ff op TS langs komen en PR aan slingeren
-
- Member
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
- [DR] Makoez [NL]
- Forum Admin
-
- Member
Laatste paar dagen ben ik weer op ts geweest. Ik speel altijd met[DR] Supernova [NL] wrote:Mijn mic / geluidskaart icm Mumble werkt niet naar behoren, maar zal het eens weer aanslingeren
Hoe kunnen we zien dat je aan het spelen bent Gestoorde
[DR]The-Cleaner[NL]. Als ik niet op TS zit en wel aan het spelen ben zit ik altijd op de RT server, dus dat is makkelijk zoeken.
- [DR] Combatwombat [NL]
- Member