Geen tijd gehad[DR] MasterX [NL] wrote:Ja, en waarom zit jij nooit meer op RT?!
Operation Flashpoint: Dragon Rising
Moderators: Moderators, Staff
-
- Member
- Posts: 503
- Joined: 01 Feb 2007, 23:56
- Location: Amstelveen
- Contact:
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
- Posts: 5818
- Joined: 09 Nov 2003, 22:59
- Location: Rijssen
- Contact:
-
- Member
- Posts: 503
- Joined: 01 Feb 2007, 23:56
- Location: Amstelveen
- Contact:
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
- Posts: 5818
- Joined: 09 Nov 2003, 22:59
- Location: Rijssen
- Contact:
-
- Member
- Posts: 1612
- Joined: 09 Mar 2006, 14:30
- Location: Only AIVD knows
- Contact:
RT Reality Teamwork is een server die uitsluitend gebruik maakt van Mumble (een programma net als Teamspeak). Voordeel van mumble is dat het bijna geen vertraging heeft. En het is meer 'persoonlijk' aangezien je weinig achtergrond geluid hoort.
Bovendien werkt het samen met BF2, daarmee bedoel ik dat je met je de spelers om je heen (ingame) kunt praten. Een speler links van je, hoor je ook links in de speakers en rechts in de rechter enzo. Bovendien als je te ver weg staat, dan kun je 'm bijna niet meer horen. Dit maakt het spel eigenlijk ook veel leuker!
Je moet het meer zien als je gewone stem ingame. Als je namelijk iemand wil bereiken die aan de overkant van je map staat, dan gebruik je de gebruikelijke VOIP van BF2. Leuke aan de mumble is ook dat jij met andere mensen buiten je squad kunt praten en kunt vragen, zo loop je wel eens met je squad door het bos en vraag je aan een andere squad naar enemy movements.
Het grappige is ook, dat de enemy je kan horen als je dicht bij ze staat. Dus of je kunt hem uitlachen als je 'm neer hebt geschoten, of je zegt dat hij om moet kijken als jij met een knife achter hem staat
Daarnaast zitten in RT Reality Teamwork server heel veel spelers die veel ervaring hebben met 't spel. Dat maakt het spelen een stuk leuker!
PS. Ik ga een roman schrijven
Bovendien werkt het samen met BF2, daarmee bedoel ik dat je met je de spelers om je heen (ingame) kunt praten. Een speler links van je, hoor je ook links in de speakers en rechts in de rechter enzo. Bovendien als je te ver weg staat, dan kun je 'm bijna niet meer horen. Dit maakt het spel eigenlijk ook veel leuker!
Je moet het meer zien als je gewone stem ingame. Als je namelijk iemand wil bereiken die aan de overkant van je map staat, dan gebruik je de gebruikelijke VOIP van BF2. Leuke aan de mumble is ook dat jij met andere mensen buiten je squad kunt praten en kunt vragen, zo loop je wel eens met je squad door het bos en vraag je aan een andere squad naar enemy movements.
Het grappige is ook, dat de enemy je kan horen als je dicht bij ze staat. Dus of je kunt hem uitlachen als je 'm neer hebt geschoten, of je zegt dat hij om moet kijken als jij met een knife achter hem staat
Daarnaast zitten in RT Reality Teamwork server heel veel spelers die veel ervaring hebben met 't spel. Dat maakt het spelen een stuk leuker!
PS. Ik ga een roman schrijven
- [DR] Patchy [NL]
- Member
- Posts: 1698
- Joined: 09 Nov 2003, 20:02
- Location: Emmen
- Contact:
-
- Member
- Posts: 1612
- Joined: 09 Mar 2006, 14:30
- Location: Only AIVD knows
- Contact:
-
- Member
- Posts: 503
- Joined: 01 Feb 2007, 23:56
- Location: Amstelveen
- Contact:
- [DR] Patchy [NL]
- Member
- Posts: 1698
- Joined: 09 Nov 2003, 20:02
- Location: Emmen
- Contact:
- [DR] Patchy [NL]
- Member
- Posts: 1698
- Joined: 09 Nov 2003, 20:02
- Location: Emmen
- Contact:
nou net de review gelezen in PCGP.. ze zijn zeer positief maar er zijn wat min punten.
zo is er niet meer de oneindige vrijheid zoals in de voorloper of ArmA I + II
Je moet nu binnen een bepaald deel van de map blijven anders ga de door een onzichtbare bariere en het is dan mission failed. wel jammer.
zelfde geld in de MP btw.
ook is de campain wat kort en heel erg toegespitst op infantrie en niet echt op de grote oorlog die je in tanks en helis plaatst.. maar dat was ArmA II ook wel een beetje meer op gericht.
voor de rest heel postiev, goede AI, orders worden goed opgevolgd en ik kan niet wachten maandag binnen als het goed is. ff de SP uit spelen of direct in coop.. ik zie het wel
iig staat ons genoeg tactische fun te wachten
zo is er niet meer de oneindige vrijheid zoals in de voorloper of ArmA I + II
Je moet nu binnen een bepaald deel van de map blijven anders ga de door een onzichtbare bariere en het is dan mission failed. wel jammer.
zelfde geld in de MP btw.
ook is de campain wat kort en heel erg toegespitst op infantrie en niet echt op de grote oorlog die je in tanks en helis plaatst.. maar dat was ArmA II ook wel een beetje meer op gericht.
voor de rest heel postiev, goede AI, orders worden goed opgevolgd en ik kan niet wachten maandag binnen als het goed is. ff de SP uit spelen of direct in coop.. ik zie het wel
iig staat ons genoeg tactische fun te wachten
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
- Posts: 5818
- Joined: 09 Nov 2003, 22:59
- Location: Rijssen
- Contact:
- [DR] Patchy [NL]
- Member
- Posts: 1698
- Joined: 09 Nov 2003, 20:02
- Location: Emmen
- Contact:
-
- Member
- Posts: 503
- Joined: 01 Feb 2007, 23:56
- Location: Amstelveen
- Contact:
- [DR] Patchy [NL]
- Member
- Posts: 1698
- Joined: 09 Nov 2003, 20:02
- Location: Emmen
- Contact:
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
- Posts: 5818
- Joined: 09 Nov 2003, 22:59
- Location: Rijssen
- Contact:
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 17 guests