Operation Flashpoint: Dragon Rising

Info van andere game releases, patches, reviews en previeuws.

Moderators: Moderators, Staff

[DR] MasterX [NL]
Member
Member

Post by [DR] MasterX [NL] »

Ik vind het zo buggy en langzaam op een of andere manier. Ook het richten is bij mij heel irritant. Het lijkt erop alsoftie een klein beetje vertraging heeft, ik heb sensitiviteit al op 0% gezet. Maar dan nog!

Voor de rest vind ik geluid van de wapens erg zwak, lijken meer paintball geluiden. Daarnaast lopen die AI mannetjes wel heeeel erg dom. Wie gaat er dan ook op een heuvel liggen als je wordt beschoten, ik zou rennen voor m'n leven! (ja, open veld)

Ooit geprobeerd in een humvee te rijden online? Dat ding slingert alle kanten op!

Voor de rest vind ik het wel leuk om te spelen, ben nu met single player bezig. Ga wel vaak dood, maargoed. Had er alleen veel meer van verwacht ;)

[DR] M@ck [NL]
Clanleader
Clanleader

Post by [DR] M@ck [NL] »

Uitgespeeld!

Einde was sneller dan ik had gedacht.
[DR] M@ck [NL]
Clanleader of Desert Rabbits
clanleader@desertrabbits.com

[DR] gestoordegek [NL]
Member
Member

Post by [DR] gestoordegek [NL] »

Had em in 1 dag uitgespeeld. Wat wel leuk is dat je met de illegale versie gewoon online kan. Minder leuk is dat online gewoon ruk is. Je kan geen spel uitspelen omdat de verbinding met de server dan al is verbroken en verder is het een grote lag ellende.

[DR] Enfy [NL]
Member
Member

Post by [DR] Enfy [NL] »

Dat was al bekend min of meer. Die gasten zijn super in het maken van dit soort realistische zaken.. Jammer genoeg geen ervaring met online games. Zeker niet op grote schaal.

Beter is dat ze hier van leren en dat het steeds beter word.
Vind het rete gaaf gemaakt iig.
Als we dadelijk Virtual reality hebben allemaal, word het de bom! :D

Post Reply