Modern Warfare 2

CoD4, MW2

Moderators: Moderators, Staff

Post Reply
[DR] Makoez [NL]
Forum Admin
Forum Admin

Re: Modern Warfare 2

Post by [DR] Makoez [NL] »

[DR] Smirnoff***Ice [NL]
Member
Member

Post by [DR] Smirnoff***Ice [NL] »

Dankje.

[DR] Mandebiel [NL]
Member
Member

Post by [DR] Mandebiel [NL] »

had helaas in die korte tijd meer respons gekregen waardoor hij al weg was voor ik je mail zag. zonde.

[DR] Hypnotoad [NL]
Member
Member

Post by [DR] Hypnotoad [NL] »

Heb hem van het weekend uitgespeeld op veteran op de ps3..damned gaaf maar wel erg pittig 2/3 keer geraakt worden is dood. Gelukkig zijn er veel checkpoints. Vanavond special ops maar doen en daarna is beginnen aan de mp. Aangezien ik Killzone veel gespeeld heb lukt het me aardig om met een controller te spelen

[DR] Supernova [NL]
Forum Admin
Forum Admin

Post by [DR] Supernova [NL] »

Me broer jan (biohazard) speelt het vaak op de ps3, ziet er goed uit :)

[DR] Enfy [NL]
Member
Member

Post by [DR] Enfy [NL] »

Dat ga je krijgen met die troep. Ze worden inhalig.

Uitgespeeld en klaar ermee.... bad company 2 pls.

[DR] MasterX [NL]
Member
Member

Post by [DR] MasterX [NL] »

[DR] Enfy [NL] wrote:Dat ga je krijgen met die troep. Ze worden inhalig.

Uitgespeeld en klaar ermee.... bad company 2 pls.
Jij hebt toch PS3? Dan zou ik even badcompany2.nl in de gaten houden.. daar post k regelmatig beta keys. :D

[DR] Combatwombat [NL]
Member
Member

Post by [DR] Combatwombat [NL] »

Single Player vond ik ook best ***.... maaaaaar multi is echt vet :D

[DR] Enfy [NL]
Member
Member

Post by [DR] Enfy [NL] »

[DR] MasterX [NL] wrote:Jij hebt toch PS3? Dan zou ik even badcompany2.nl in de gaten houden.. daar post k regelmatig beta keys. :D
Doe dan er is heel gouw 1 voor mij regelen! en RAP! :D

[DR] Makoez [NL]
Forum Admin
Forum Admin

Post by [DR] Makoez [NL] »

Voor de mensen die meer dan 4 streepjes voor hun ping willen zien.

Hier is een manier om een goede indicatie van je ping te krijgen in MW2:
Open je config_mp.cfg welke te vinden is in:

C:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\call of duty modern warfare 2\players

Ter hoogte van ongeveer een kwart in die config staat dit: (je kan ook ctrl-f drukken om te zoeken)

seta cg_ScoresPing_Interval "100"

en

seta cg_ScoresPing_MaxBars "4"

Wat geeft dit aan?
Dit geeft aan dat de balkjes van de ping een interval hebben van 100ms oftewel een ping van 100 per balkje. Er zijn maximaal 4 balkjes te zien.
Als je ingame 4 balkjes hebt, dan ben je blij want dan is je ping in ieder geval lager dan 100ms, en dat is gewoon lekker speelbaar, al is het behoorlijk magertjes vergeleken mijn ping van 13-16ms in CoD4. Heb je 3 balkjes, dan is je ping al hoger dan 100ms, dan duurt het langer dan 0,1 seconde voordat je er achterkomt of je sniperschot raak of mis is. Als iemand rent, moet je dus 0,1 vóór die persoon mikken om hem te raken. Als je 2 of zelfs 1 balkje hebt, kun je beter direct de game leaven, dan is je ping namelijk hoger dan 200 (2 balkjes) of 300ms (1 balkje).

Maar nu de huub huub barbatruc!
Verander de 2 regels in je config naar het volgende:

seta cg_ScoresPing_Interval "20"

en

seta cg_ScoresPing_MaxBars "10"

Je raad het al, dit geeft stapjes van 20ms, en je kan nu maximaal 10 balkjes zien ingame! Meer dan 10 balkjes is overigens niet mogelijk. Je kunt nu ook meteen zien wie de game host, omdat die 10 balkjes heeft, oftewel een ping tussen de 0-20ms. De rest kun je wel raden:

10 balkjes 0-20ms
9 balkjes 20-40ms
8 balkjes 40-60ms
enzovoorts.

Veel preciezer dus, en je zult er achter komen dat je ping vaak hoger is dan je graag wilt, daarnaast kom je er ook achter dat er vaak mensen in de server zitten met maar 1 balkje...
Een Amerikaan ging zelf naar aanleiding van dit trucje op onderzoek uit, en ging in 5 willekeurige games vragen waar de host vandaan kwam (de speler met 10 streepjes). Dit bleek als volgt te zijn:

-Nederland
-Frankrijk
-Nederland
-Nederland
-Malta

Het matchmaking systeem werkt dus ook nog lang niet vlekkeloos. Gelukkig valt het voor ons Nederlanders behoorlijk mee, wij hebben meestal een ping tussen de 40-120ms.

Gevonden op: http://www.modernwarfail2.com/

[DR] Patchy [NL]
Member
Member

Post by [DR] Patchy [NL] »

tactical nuke op activision en IW bitte!!! fuck them bitches!!!!!!

waar gaat het naar toe, tijd om die "dedicaded" servers maar eens te proberen ;)

[DR] jespertje [NL]
Member
Member

Post by [DR] jespertje [NL] »

Nou, ik moet zeggen, gisteravond was de server wel belabberd slecht. Elke keer dikke lagstoten en dergelijke...

Edit:

Downloadable content (DLC) is tegenwoordig niet meer weg te denken. Elke ontwikkelaar probeert de levendsduur van hun game te verlengen door er nieuwe content voor de maken en dt te verkopen via het PSN of Live. Toch gebeurt het ook steeds vaker dat je de DLC eigenlijk helemaal niet meer downloadt maar dat deze al op de disc staat en je alleen nog maar een code downloadt om de content te unlocken.

Dit laatste lijkt nu het geval te zijn bij Modern Warfare 2. Een zeer oplettende hacker heeft namelijk drie nieuwe modi op de disc gevonden die wel eens zouden kunnen worden aangeboden door middel van betaalde DLC. De eerste mode zou 'Global Thermonuclear War' heten. In de mode moeten beide teams een nucleaire raket proberen te bemachtigen. Er is een filmpje verschenen van de mode die je hieronder kunt zien.

De twee andere modi zijn 'One Flag CTF' waarbij beide teams moeten strijden om één vlag en 'VIP' waarbij het ene team een VIP moet beschermen en de andere deze moet doden. De hackers hebben alle drie de modi getest op de maps Favela en Afghan.

Het ziet er dus naar uit dat de mannen bij Infinity Ward als DLC hebben geplaatst op de disc. Wat denken jullie hiervan? Is dit hun goed recht of worden we belazerd?

Bron: http://games.fok.nl/news.php?newsid=35398

[DR] jespertje [NL]
Member
Member

Post by [DR] jespertje [NL] »

Jaja :D

Image

Mijn eerste nuke :twisted:

[DR] Makoez [NL]
Forum Admin
Forum Admin