Hallo
aangezien ik veel op reis ben met me laptopje, en de kans is dat er eten en drinken erover valt of dat hij beschadigd word door enige stoten.
zat ik na te denken over een verzekering. nouw dan tik ik in google in laptop verzekeren. maar dan zie ik taloze sites, maar dan weet ik niet of ze te vertrouwen zijn goedkoopste zijn enz.
heeft iemand hier ervaring mee ? en zegt van jaa hier moet je zijn !
ik heb een mac book pro T.w.v 1150 (dat is bij verzekeringen die ik ben tegen gekomen belangrijk de prijs)
Laptop verzekeren
Moderators: Moderators, Staff
- [DR] 0plank0 [NL]
- Member
- [DR] Enfy [NL]
- Member
Re: Laptop verzekeren
als je verzekeren moet, moet je geen rare sites pakken.
Gewone verzekeraars kunnen je laptop verzekeren als een buitenhuisverzekering.
Meestal is het een aanvulling op je inboedel verzekering.
Meeste van die rare sites zijn veel te duur en je krijgt niets als het fout gaat door de kleien letters.
Gewone verzekeraars kunnen je laptop verzekeren als een buitenhuisverzekering.
Meestal is het een aanvulling op je inboedel verzekering.
Meeste van die rare sites zijn veel te duur en je krijgt niets als het fout gaat door de kleien letters.
-
- Member
Check waar je ouders de inboedelverzekering hebben lopen en kijk of je het daar kan bijverzekeren. De meeste inboedelverzekeringen dekken ook bepaalde risico´s buiten huis (bijvoorbeeld schade door een overval). Een aanvullende verzekering kan deze dekking uitbreiden. Is vaak goedkoper dan een losse verzekering. Kijk wel goed naar de dekking van de verzekering, zodat je zeker weet dat alles wat je gedekt wil hebben gedekt is.
- [DR] Bananenbaas [NL]
- Member
Over het algemeen worden laptops niet gedekt buitenshuis met dat soort sh*t die jij noemt. Als iemand er iets overheen gooit is die persoonlijk aansprakelijk voor de geleden schade. Waarschijnlijk dekt een verzekering toch niet De aansprakelijkheidsverzekering van die ander zou het wel moeten dekken