2x PC voor Gestoorde
Moderators: Moderators, Staff
- [DR] 0plank0 [NL]
- Member
Re: 2x PC voor Gestoorde
oh als mijn portomone er klaar voor is hoop ik dat enfy mij ook graag wilt helpen met het samenstellen, ik heb er op dit moment totaa lgeen verstand meer van hoe wat waar ! in die tijd zet ik wel topic op t forum
Pure Hard Dance
Kiekeboe
Controlfreak.+?
Kiekeboe
Controlfreak.+?
-
- Member
Had een mannetje geregeld die alle onderdelen zou regelen en de pc's in elkaar ging zetten, maar krijg vanmorgen een mailtje dat zijn leverancier niet meer aan hdd's kan komen. Ga het nu dus maar zelf doen. Het probleem is alleen dat er een hunt op hdd's is ontstaan en dat de F3 1 TB erg lastig verkrijgbaar is. Zat te denken om nu voor een 500GB schijf te gaan en dan later een tweede bij te kopen, maar wat is een goede/snelle 500GB schijf en is dit een verstandige keuze?
Edit:
Zie dat het prijsverschil in 500GB of 1TB geen ruk uitmaakt, dus kan beter gelijk ff goed zoeken naar 1TB.
Edit:
Zie dat het prijsverschil in 500GB of 1TB geen ruk uitmaakt, dus kan beter gelijk ff goed zoeken naar 1TB.
- [DR] Enfy [NL]
- Member
Kijk even voor een 1,5 of 2 gb.
-
- Member
Het zijn uiteindelijk Seagates geworden: 1TB ST31000524AS en 1,5TB ST31500341AS. Iets minder snel dan de Samsung, maar volgens prima schijven en anders heb ik pech. Hoop alles voor aankomend weekend up en running te hebben. Om de BF3 honger tot die tijd een beetje te stillen kijk ik maar een beetje naar noobs op youtube die een poging doen om een vliegtuig te besturen.
- [DR] Enfy [NL]
- Member
mankeert niets aan hoor, vaak maken ze wel iets meer geluid.
Maar in die kasten zal je het weinig merken.
Verder prima setjes.
Maar in die kasten zal je het weinig merken.
Verder prima setjes.