Clanwar vs Old Guys
Moderators: Moderators, Staff
-
- Posts: 3
- Joined: 11 Nov 2011, 19:21
- Contact:
Clanwar vs Old Guys
Hallo,
Ik ben MacGyver1969 van Old Guys. Jullie hebben een Challange geplaatst op ons forum. Wil jullie Warplanner svp naar www.oldguys.eu komen en met ons de details doornemen?
Met name de te spelen Map en eventuele wensen en regels.
Omdat er weinig tijd is tot zondag zou dit met spoed moeten gebeuren.
Ik ben MacGyver1969 van Old Guys. Jullie hebben een Challange geplaatst op ons forum. Wil jullie Warplanner svp naar www.oldguys.eu komen en met ons de details doornemen?
Met name de te spelen Map en eventuele wensen en regels.
Omdat er weinig tijd is tot zondag zou dit met spoed moeten gebeuren.
- [DR] CHTH [NL]
- Member
- Posts: 344
- Joined: 28 Jul 2006, 14:02
- Contact:
Re: Clanwar vs Old Guys
Ben langsgeweest en onder enig voorbehoud heb ik firestorm als onze map aandragen.
-
- Member
- Posts: 1298
- Joined: 15 Feb 2004, 18:59
- Location: Valkenburg a/d Geul
- Contact:
Re: Clanwar vs Old Guys
Hey ik ken Doc_Omega_Weapon wel.
En RPGforYOu maar dat is een shotgun hoekjes camper
Doc is wel cool.
En RPGforYOu maar dat is een shotgun hoekjes camper
Doc is wel cool.
- [DR] CHTH [NL]
- Member
- Posts: 344
- Joined: 28 Jul 2006, 14:02
- Contact:
Re: Clanwar vs Old Guys
Schrijf je danff in voor de war Dash....frontpage > > next event.
-
- Posts: 3
- Joined: 11 Nov 2011, 19:21
- Contact:
Re: Clanwar vs Old Guys
Ik hoop dat jullie snel definitief de Map bekend maken bij ons. We moeten ons ook kunnen voorbereiden. Het is allemaal nogal kortdag.
btw RPGforYOu is BfP4f lid en geen BF3 lid van OG.
btw RPGforYOu is BfP4f lid en geen BF3 lid van OG.
-
- Clanleader
- Posts: 4462
- Joined: 08 Nov 2003, 19:29
- Location: Emmen
- Contact:
Re: Clanwar vs Old Guys
Inschrijven kan hier:
http://www.desertrabbits.com/cms/index. ... iew&id=195
EDIT:
Maar ik weet me wachtwoord niet....dus ik kan niet inloggen....
Verdorie, kijk is verder dan je neus lang is
http://www.desertrabbits.com/cms/index. ... ion=sendpw
http://www.desertrabbits.com/cms/index. ... iew&id=195
EDIT:
Maar ik weet me wachtwoord niet....dus ik kan niet inloggen....
Verdorie, kijk is verder dan je neus lang is
http://www.desertrabbits.com/cms/index. ... ion=sendpw
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
- Posts: 5818
- Joined: 09 Nov 2003, 22:59
- Location: Rijssen
- Contact:
Re: Clanwar vs Old Guys
Heeft Riddler je gebeld[DR] M@ck [NL] wrote:Inschrijven kan hier:
Maar ik weet me wachtwoord niet....dus ik kan niet inloggen....
Verdorie, kijk is verder dan je neus lang is
http://www.desertrabbits.com/cms/index. ... ion=sendpw
-
- Clanleader
- Posts: 4462
- Joined: 08 Nov 2003, 19:29
- Location: Emmen
- Contact:
Re: Clanwar vs Old Guys
Nee hoor, puur preventief...ken jullie een beetje
-
- Posts: 2900
- Joined: 10 Nov 2003, 14:51
- Contact:
Re: Clanwar vs Old Guys
Leuke war... jammer van het regeltje om geen RPG's te gebruiken maar wel tubes, mortars en ander rotzooi .
Verder was het wel een enjoyable war
Verder was het wel een enjoyable war
-
- Member
- Posts: 1322
- Joined: 20 Dec 2003, 14:52
- Location: Dronryp
- Contact:
Re: Clanwar vs Old Guys
Jups, had fun in my first war in years!
Wel weer even inkomen, maar super chill om op een zondag avond weer lekker te knallen
Wel weer even inkomen, maar super chill om op een zondag avond weer lekker te knallen
- [DR] Makoez [NL]
- Forum Admin
- Posts: 1615
- Joined: 25 Jun 2006, 16:08
- Location: Elst (u)
- Contact:
Re: Clanwar vs Old Guys
Was gezellig en het ging goed.
Firestorm moeten we alleen wel opletten dan we de 2 vlaggen pakken die het dichts bij onze mainbase zijn.
Verder jammer van de vreemde regels.
Maar ook daar hebben we ons goed op aangepast.
Goed gespeeld heren.
Firestorm moeten we alleen wel opletten dan we de 2 vlaggen pakken die het dichts bij onze mainbase zijn.
Verder jammer van de vreemde regels.
Maar ook daar hebben we ons goed op aangepast.
Goed gespeeld heren.
-
- Clanleader
- Posts: 4462
- Joined: 08 Nov 2003, 19:29
- Location: Emmen
- Contact:
Re: Clanwar vs Old Guys
Mooi gedaan heren!
Ik heb de correcte scores met link naar Battlereport bij de war gezet!
Ik heb de correcte scores met link naar Battlereport bij de war gezet!
- [DR] Hypnotoad [NL]
- Member
- Posts: 546
- Joined: 22 Nov 2006, 18:37
- Location: Haarlem
- Contact:
-
- Posts: 3
- Joined: 11 Nov 2011, 19:21
- Contact:
Re: Clanwar vs Old Guys
Namens OG nogmaals bedankt voor de War. Jullie waren gewoon beter. We hopen van deze War te leren voor toekomstige Wars.
Even over die regels. Er was weinig tijd en jullie hebben niet echt met ons gecommuniceerd over de regels. Uiteraard kan dat in de toekomst beter. Maar ik denk niet dat het zo veel invloed had op het spel. We zijn in ieder geval altijd blij zo'n faire tegenstander te hebben, die respect toont, ondanks de onduidelijkheden. Ook daarvoor bedankt.
Ik hoop, dat we in de nabije toekomst nog eens match kunnen doen en dat wij dan beter op elkaar zijn ingespeeld.
De groeten,
MacGyver1969
Even over die regels. Er was weinig tijd en jullie hebben niet echt met ons gecommuniceerd over de regels. Uiteraard kan dat in de toekomst beter. Maar ik denk niet dat het zo veel invloed had op het spel. We zijn in ieder geval altijd blij zo'n faire tegenstander te hebben, die respect toont, ondanks de onduidelijkheden. Ook daarvoor bedankt.
Ik hoop, dat we in de nabije toekomst nog eens match kunnen doen en dat wij dan beter op elkaar zijn ingespeeld.
De groeten,
MacGyver1969
- [DR] CHTH [NL]
- Member
- Posts: 344
- Joined: 28 Jul 2006, 14:02
- Contact:
Re: Clanwar vs Old Guys
Het was een lekkere pot knallen, dat is het belangrijkste.
Terugkomend op de regels,
Er zijn altijd wel zaken die niet perfect zijn, ik heb globaal wat zaken afgesproken en er zijn altijd wel mensen die het ergens wel of niet mee eens zijn. Zoals die IR scope....de een zegt dat die lame is de ander zegt: "zit in het spel dus maak er gebruik van". Een ander zegt: "geen RPG maar wel n00btube?, vreemd"
In mijn ogen zijn dit details en niet spelbepalend.
We hebben een mooi evenwicht bereikt door 1 map jullie ding van te maken en de ander ons ding.
Kom je dingen overeen prima.....lukt dat niet dan moet je schipperen en aanpassen.
Naar mijn idee gisteravond prima gelukt.
Terugkomend op de regels,
Er zijn altijd wel zaken die niet perfect zijn, ik heb globaal wat zaken afgesproken en er zijn altijd wel mensen die het ergens wel of niet mee eens zijn. Zoals die IR scope....de een zegt dat die lame is de ander zegt: "zit in het spel dus maak er gebruik van". Een ander zegt: "geen RPG maar wel n00btube?, vreemd"
In mijn ogen zijn dit details en niet spelbepalend.
We hebben een mooi evenwicht bereikt door 1 map jullie ding van te maken en de ander ons ding.
Kom je dingen overeen prima.....lukt dat niet dan moet je schipperen en aanpassen.
Naar mijn idee gisteravond prima gelukt.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests