SubZer0.nl

Stel je voor...je bent nieuw op dit forum...stel je dan even voor!

Moderators: Moderators, Staff

Post Reply
[DR] SubZer0 [NL]
Member
Member

SubZer0.nl

Post by [DR] SubZer0 [NL] »

Tja, ik heb jullie al lastig gevallen op teamspeak met twee friendly wars en een training, dus ik weet niet hoeveel introductie er nodig is.

Ingame ga ik door het leven als SubZer0.nl, een nickname die is ontleend aan Mortal Kombat maar die ik heb verworven door vrienden van mij tijdens een potje bowlen. Ik was lekker aan het gooien, diverse strikes/spares, maar toonde nooit enige emotie en werd een 'koele kikker' genoemd. Met wat verder denken heeft daarmee mijn nickname gestalte genomen.

In het dagelijks leven noemen mensen mij Stefan, wat overeenkomt met de naam die mijn ouders me hebben gegeven. Ik ben inmiddels 27 jaar en woon in Apeldoorn. Daar werk ik een paar uurtjes (7 tot 10) als bijbaantje bij een supermarkt waar ik floormanager ben. De rest van mijn tijd steek ik in mijn afstudeerproject, gamen, films/series, bij vrienden zijn en slap ouwehoeren.

Ik ben prettig gestoord en reageer meestal heel sarcastisch. Verder kan ik je gek maken door mijn correcties op het vlak van de nederlandsche taal (vraag maar aan DjusG of Jisoku :lol:) en ben ik gepast fanatiek als ik aan het gamen ben. Daarbij is gepast fanatiek een ruim begrip. Er willen nog wel eens woorden uit mijn mond komen die meer frustatie uiten dan eigenlijk noodzakelijk is en waar ik de helft van de tijd toch niks van meen. Maar op ts heb ik al gemerkt dat sommige van jullie dat net zo goed doen, dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken.

Gamen is voor mij begonnen met de komst van de eerste Command&Conquer en eindigt... ehm.. ooit? Voor C&C heb ik natuurlijk ook de originele Prince of Persia gespeeld, alsmede Frogger en andere klassiekers. Met UnrealTournament begon de fps ervaring pas voor mij, Wolfenstein (1) was leuk, maar de MP van UT was geweldig. Instagib servers waren mijn favoriet. Ook de mod TacticalOps voor UT behoorlijk veel gespeeld, waarbij ik ook in een clan heb gezeten. Deze wilde echter niet echt van de grond komen, dus helaas. Het clanleven zette pas door toen ik eind BFV/begin BF2 bij de -FAST| clan kwam, waar ik na enige tijd ook war-arranger ben geworden, tactics verzorgde en wars/trainingen op me nam. Met de komst van BF2142 stopte de clan met spelen, een restart in de CoD serie zat er (gelukkig) ook niet in.

Dan heb ik hiermee een hele flinke post gemaakt dacht ik, en dat voor iemand die al een aantal keren op jullie ts is geweest. Dus ik denk dan ook maar dat ik het hier bij laat en jullie aankomende week weer kom irriteren op ts. Game on!!
Last edited by [DR] SubZer0 [NL] on 13 Dec 2011, 11:11, edited 1 time in total.

[DR] Makoez [NL]
Forum Admin
Forum Admin

Re: SubZer0.nl

Post by [DR] Makoez [NL] »

GOEDEMIDDAG!!!

Welkom Subje

[DR] Enfy [NL]
Member
Member

Post by [DR] Enfy [NL] »

Ik viel al in slaap op de helft ofzo! :roll:

Maar dik welkom sub0!

:)

[DR] Dash64 [NL]
Member
Member

Post by [DR] Dash64 [NL] »

Lol, nou maakt iemand een fatsoenlijke introducering, is het ook weer niet goed. :lol:
Wilkommen
Image

[DR] Meathead [NL]
Member
Member

Post by [DR] Meathead [NL] »

Welkom, hoop allen niet dat je mijn taalgebruik als Limbo zijnde niet te vaak corrigeert, vertaal iets te vaak
Limburgse uitdrukkingen naar het Huillands :)

[DR] Yellowman [NL]

Post by [DR] Yellowman [NL] »

Hey sub!

Leuk je erbij te hebben. Je wordt nu al in de wars ingezet als mutitasker aangezien je elk vlak van BF2 wel goed beheerst. Ook altijd gezellig om met je te spelen.
Veel plezier in de clan. En negeer alle crap op TS want iedereen is aan het eind van de avond toch alweer vergeten wat er gezegd is. Hersenloze naabs (including me).
En als je zo goed bent in de nerderlandse taal ga dan is met Enfy WordFeud spelen. Als je wint krijgt je van mij een biertje!!! hahaaha.

Enjoy ur staying! :D
''no need to be facetious. Nothing carebear about PvE, most time it takes more tactics than ganking does.'' +1
Image

Chris

Post by Chris »

Hoi! Leuke text :)
Image
Image

[DR] Patchy [NL]
Member
Member

Post by [DR] Patchy [NL] »

wilkommen.... :mrgreen:
Image

[DR] SubZer0 [NL]
Member
Member

Post by [DR] SubZer0 [NL] »

[DR] Enfy [NL] wrote:Ik viel al in slaap op de helft ofzo! :roll:
Speciaal voor Enfy:

Hoi, mijn naam is Stefan. Ben 27 jaar en game-a-holic. Verder doe ik nog wat zooi overdag wat niet boeit. Ohja, ik haat puzzelen en vind bier lekker.

:lol:

[DR] Enfy [NL]
Member
Member

Post by [DR] Enfy [NL] »

Same hier,

Doe een hoop overdag wat er niet toe doet en speel games op alles mogelijk.
Geef mij maar een baco!

[DR] M@ck [NL]
Clanleader
Clanleader

Post by [DR] M@ck [NL] »

Welkom Sub! Mooi duidelijk verhaal!
[DR] M@ck [NL]
Clanleader of Desert Rabbits
clanleader@desertrabbits.com

[DR] Yellowman [NL]

Post by [DR] Yellowman [NL] »

[DR] SubZer0 [NL] wrote:
[DR] Enfy [NL] wrote:Ik viel al in slaap op de helft ofzo! :roll:
Speciaal voor Enfy:

Hoi, mijn naam is Stefan. Ben 27 jaar en game-a-holic. Verder doe ik nog wat zooi overdag wat niet boeit. Ohja, ik haat puzzelen en vind bier lekker.

:lol:
Pssst Desperados > bier
''no need to be facetious. Nothing carebear about PvE, most time it takes more tactics than ganking does.'' +1
Image

Post Reply