Fijne jaarwisseling
Moderators: Moderators, Staff
-
- Member
Fijne jaarwisseling
Aangezien ik dit weekend weg ben, aan iedereen alvast een fijne jaarwisseling toegewenst namen mijn vrouw en mezelf!!
Moge het weer een jaar zijn met veel game plezier!!!!!!!!!
Groeten Mr. en Mrs. Sjaakiej
Moge het weer een jaar zijn met veel game plezier!!!!!!!!!
Groeten Mr. en Mrs. Sjaakiej
- Spoiler: show
-
Re: Fijne jaarwisseling
Allen, een hele fijne jaarwisseling teogewenst en pas op met vuurwerk...
Erg lastig gamen zonder je vingers... (Of hand, voor de illegale vuurwerk gebruikers.)
Erg lastig gamen zonder je vingers... (Of hand, voor de illegale vuurwerk gebruikers.)
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
Iedereen alvast een prettige jaarwisseling
-
- Clanleader
Yes, fijne jaarwisseling!
-
Iedereen alvast een fijne jaarwisseling toegewenst. En het beste alvast voor 2012. Hopen dat het weer een mooi game jaar mag worden met een nieuwe expension pack voor BF3 bijvoorbeeld.
- Generaal rangen komen erbij
- Nieuwe maps
- Nieuwe wapens
- High tech planes zoals de stealth bomber (b12) en JSF
- Als hierboven al genoemd komen de bommen weer als unlock beschikbaar voor planes
- Mensen die Quaken / Tanks jatten / Spawnen als sniper wanneer er 3 tanks naar de vlag komen etc worden na 1 waarschuwing gepermaband (<-- is dat een woord?) van de game.
- Er komt een soort ''bubble rondom de mainbase. Als men zich in de bubble van de tegenstander bevind wordt je direct gekickt van de game.
Ja zou mooi zijn
- Generaal rangen komen erbij
- Nieuwe maps
- Nieuwe wapens
- High tech planes zoals de stealth bomber (b12) en JSF
- Als hierboven al genoemd komen de bommen weer als unlock beschikbaar voor planes
- Mensen die Quaken / Tanks jatten / Spawnen als sniper wanneer er 3 tanks naar de vlag komen etc worden na 1 waarschuwing gepermaband (<-- is dat een woord?) van de game.
- Er komt een soort ''bubble rondom de mainbase. Als men zich in de bubble van de tegenstander bevind wordt je direct gekickt van de game.
Ja zou mooi zijn
- [DR] Enfy [NL]
- Member
Een ieder een zeer fijne jaarwisseling, maak er een mooi feest van.
Ik wil een ieder bedanken voor een gezellig jaar en ik hoop dat volgend jaar net zo gezellig word!
Da Enf.
Ik wil een ieder bedanken voor een gezellig jaar en ik hoop dat volgend jaar net zo gezellig word!
Da Enf.
-
- Member
Und auch von mir
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Member
Beste wensen voor 2012 allemaal.
Voor mij kwam het nieuwe jaar meteen met pc problemen, dat was dus lekker binnen komen. De afgelopen dagen heb ik getracht het te fixen via een aantal wegen, maar die faalden allen jammerlijk. De enige optie die me nog rest is Windows en veel van mijn programma's opnieuw te installeren. Wat voor een aantal van deze programma's ook betekent dat ik ze eerst weer moet downloaden (zoals BF3). Hopelijk tot snel
Voor mij kwam het nieuwe jaar meteen met pc problemen, dat was dus lekker binnen komen. De afgelopen dagen heb ik getracht het te fixen via een aantal wegen, maar die faalden allen jammerlijk. De enige optie die me nog rest is Windows en veel van mijn programma's opnieuw te installeren. Wat voor een aantal van deze programma's ook betekent dat ik ze eerst weer moet downloaden (zoals BF3). Hopelijk tot snel
-
Dat is balen man .... ik weet hoe het is. heel veel succes ermee en we hopen je weer snel te zien
-
- Member
Het was dus inderdaad niet mogelijk mn programma's te recoveren zonder herinstallatie/download. Wat betekent dat ik nu bezig ben met het downloaden van BF3 (prioriteit!!! ). Met 160 kb/sec (max van mn verbinding) gaat dat nog wel even duren. Daarnaast ook mn hele steam map weg mogen gooien, schade: 83,4 GB.
Dat wordt patience, mijnenveger en chess titans...
Dat wordt patience, mijnenveger en chess titans...
- [DR] Enfy [NL]
- Member
wow, wat een gave gameverzameling heb jij om tussen te kiezen!
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
Heb je voor chess titan geen i7 nodig
-
- Member
Die heb ik, de i7[DR] Supernova [NL] wrote:Heb je voor chess titan geen i7 nodig
En de gameverzameling is gedurende twee jaar opgebouwd. Speel er haast niks van, maar ik heb altijd genoeg ruimte op mn HD dus uninstallen was niet nodig
Games die ik bijvoorbeeld nooit speelde, maar alleen even had om te testen waren o.a The Sims 3 en Shift 2
- [DR] Enfy [NL]
- Member
sims 3........ jij ook al een roze cape?
- [DR] Patchy [NL]
- Member
[DR] Enfy [NL] wrote:sims 3........ jij ook al een roze cape?
................................