Wat te doen tijdens het wachten op Guild wars 2...
Moderators: Moderators, Staff
- [DR] Enfy [NL]
- Member
Re: Wat te doen tijdens het wachten op Guild wars 2...
Was als 1 van de eerste!
Ik vond AA wel leuk staan als tag.
Zijn die gasten nou zuiplappen of staat het voor iets anders!
Ik vond AA wel leuk staan als tag.
Zijn die gasten nou zuiplappen of staat het voor iets anders!
-
Nou.... uhm het is geen battlefield 3 he...
Er is nog niet veel bekend over de guilds enzo maar het lijkt me sterk dat je met een tag boven je hoofd gaat lopen. Meer voor de hand liggend is dat we gewoon onze volledige guildnaam boven onze kop krijgen met het embleem naast.
Er is nog niet veel bekend over de guilds enzo maar het lijkt me sterk dat je met een tag boven je hoofd gaat lopen. Meer voor de hand liggend is dat we gewoon onze volledige guildnaam boven onze kop krijgen met het embleem naast.
- [DR] Makoez [NL]
- Forum Admin
Ik ga Guild Wars maar eens downloaden, gratis trial.
Kijken of ik het leuk vind.
-
Als je gw1 niet leuk vind is dit geen reden om gw2 ook niet leuk te vinden aangezien die compleet anders is.[DR] Makoez [NL] wrote:Ik ga Guild Wars maar eens downloaden, gratis trial.
gw1 is heel veel instanced en gw2 helemaal open (klein beetje instancend)
-
ben nu ook die trial downloaden.. is 14days, 10 hours..
miss leuk om de tijd ff opte vullen.. voor 2tientjes heb je de 3delen.. bende ff zoet mee.
maar tis idd wel totaal anders dan wat GW2 gaat worden.
andere mmorpg weetk ik nie buiten wow. wat leuk is..
miss leuk om de tijd ff opte vullen.. voor 2tientjes heb je de 3delen.. bende ff zoet mee.
maar tis idd wel totaal anders dan wat GW2 gaat worden.
andere mmorpg weetk ik nie buiten wow. wat leuk is..
- [DR] Enfy [NL]
- Member
Kingdoms of Amalur: Reckoning
Ik speel deze op PC, ook voor andere platforms verkrijgbaar.
Super battle machanics vind ik. Erg leuk
http://www.gamespot.com/kingdoms-of-ama ... atform/pc/
Ik speel deze op PC, ook voor andere platforms verkrijgbaar.
Super battle machanics vind ik. Erg leuk
http://www.gamespot.com/kingdoms-of-ama ... atform/pc/
-
- Member
Veel over Amalur gehoord inderdaad, alles erg lovend. Toch ga ik de game niet kopen totdat ik Skyrim helemaal kapot heb gespeeld. En daarmee bedoel ik eigenlijk dat ik minstens twee van mijn vier characters naar, of nabij, het maximum level wil krijgen. Mijn two-handed, heavy armor dragende warrior Orc is in ieder geval goed op weg met lvl 59
-
ik heb toenet skyrim gedownload, dat is spelen. ziet er wel mooi uit.
En die guild wars 1 trial, maar ff daar issi al een halve dag mee bezig met content dlen..
Zo maar weer is weekend houden denk;)
En die guild wars 1 trial, maar ff daar issi al een halve dag mee bezig met content dlen..
Zo maar weer is weekend houden denk;)
-
Ik geeft het op een ander spel zoeken. Als je erg in guild wars 2 verdiept bent lijkt elk ander spel gewoon voor n00bs hahahaha .
Ik hou het erbij om lekker met GW2 bezig te zijn
Ik hou het erbij om lekker met GW2 bezig te zijn
-
- Member
Mn orc in skyrim is inmiddels lvl 67, dus dat gaat lekker. Binnenkort zal ik me echter volledig op magie moeten richten om nog een level up te behalen. Ik weet niet of ik daar zin in ga hebben, het is aannemelijk dat ik de magie skills rond de 50 houd (door training) en mn orc daarmee cap op lvl 70 ongeveer. Dat is goed genoeg voor me op dit moment
Daarna wil ik mn ranger/thief (Khajit) nog een stuk omhoog helpen. Is momenteel lvl 33, wil deze toch minstens naar 50 krijgen.
Tijdens het spelen van Skyrim had ik mooi de gelegenheid om de Free-to-play client van Aion te downloaden, deze download is gisteravond voltooid en heb meteen weer een paar uurtjes rondgedwaald in de game. Met twee van mn chars (templar en sin) nog even Kromede's Trial gerunned en op mn Gladiator een paar kleine quests gedaan.
Deze twee games gaan me sowieso zoet houden tot aan de beta, of mocht ik geen invite ervoor krijgen, dan wss zelfs wel tot aan de release van GW2
Daarna wil ik mn ranger/thief (Khajit) nog een stuk omhoog helpen. Is momenteel lvl 33, wil deze toch minstens naar 50 krijgen.
Tijdens het spelen van Skyrim had ik mooi de gelegenheid om de Free-to-play client van Aion te downloaden, deze download is gisteravond voltooid en heb meteen weer een paar uurtjes rondgedwaald in de game. Met twee van mn chars (templar en sin) nog even Kromede's Trial gerunned en op mn Gladiator een paar kleine quests gedaan.
Deze twee games gaan me sowieso zoet houden tot aan de beta, of mocht ik geen invite ervoor krijgen, dan wss zelfs wel tot aan de release van GW2
- [DR] Patchy [NL]
- Member
Age of Conan weer ff geprobeerd (is nu free to play) maar is niet bepaald interessant...
Nu maar verder met Project Reality (BF2 mod, beste die er is ) en Skyrim opnieuw begonnen als een mage, nu lvl 3 dus nog ff te gaan hehe!
Nu maar verder met Project Reality (BF2 mod, beste die er is ) en Skyrim opnieuw begonnen als een mage, nu lvl 3 dus nog ff te gaan hehe!
-
- Clanleader
Ben momenteel erg druk met vakanties en reizen.
3 week geleden weekend Milaan
2 Week geleden week Sevilia (Spanje)
vorige week de hele week weer pieken verdienen
Vrijdag op ski vakantie Frankrijk
Dus helaas niet veel game tijd.
3 week geleden weekend Milaan
2 Week geleden week Sevilia (Spanje)
vorige week de hele week weer pieken verdienen
Vrijdag op ski vakantie Frankrijk
Dus helaas niet veel game tijd.
-
- Member
Ja M@ck, ik zou er ook van balen hoor.. Hell, straks moet je nog vakantie nemen van op al die vakanties gaan.
-
- Member
Heb vorige week Rift maar eens gekocht, was een aanbieding op Steam, 6,95 voor de CE. Ik heb de beta ooit eens geprobeerd (meer dan een jaar geleden alweer ) en op zich vond ik het geen slechte game. Ik had toen alleen geen zin in een nieuwe game, aangezien ik net weer eens gestopt was me WoW... Dus voor 7 euries en een gratis maand had ik zoiets van, toch maar eens proberen.
Heb het nu een aantal uren gespeeld en zit op level 25 (van de 50). De game is eigenlijk wel leuk, maar voor mij eigenlijk te uitgebreid vergeleken met.... WoW! Ik bedoel, de basis is hetzelfde als in elke mmorpg, je doet quests, instances/dungeons en je moet je een weg grinden richting level 50 om vervolgens bezig te gaan met endgame zooi. Het probleem is een beetje: Er zijn voor mij zijn er TE VEEL opties wat classes en de builds van die classes betreft, Ik heb op dit moment totaal geen zin om me te verdiepen in wat het beste is en waarom dit zo is. Ik heb gewoon een buildje gepakt van iemand anders en ben deze aan het opbouwen! Nou helpt het ook niet echt mee dat Rift ook niet de meest populaire game is, en het lijkt erop dat er vrij weinig nuttige (up to date) info te vinden is. Ik heb geen zin in uren lange zoektochten voor een game die ik speel om de tijd tot GW2 te doden en waarvan ik niet eens zeker weet of ik het wel leuk blijf vinden.
Ik maak mijn gratis maandje rustig af, maar ik begin nou al minder zin te krijgen om te spelen, dus verlengen gaat er niet in zitten!
Oh jah qua content kan Rift natuurlijk niet op tegen WoW, maar wat betreft skills en builds lijkt mij dat Rift wat uitgebreider is. Natuurlijk zou het ook zo kunnen dat, als ik me wat zou inlezen, dit allemaal wel mee valt en ik er dus helemaal naast zit .
Heb het nu een aantal uren gespeeld en zit op level 25 (van de 50). De game is eigenlijk wel leuk, maar voor mij eigenlijk te uitgebreid vergeleken met.... WoW! Ik bedoel, de basis is hetzelfde als in elke mmorpg, je doet quests, instances/dungeons en je moet je een weg grinden richting level 50 om vervolgens bezig te gaan met endgame zooi. Het probleem is een beetje: Er zijn voor mij zijn er TE VEEL opties wat classes en de builds van die classes betreft, Ik heb op dit moment totaal geen zin om me te verdiepen in wat het beste is en waarom dit zo is. Ik heb gewoon een buildje gepakt van iemand anders en ben deze aan het opbouwen! Nou helpt het ook niet echt mee dat Rift ook niet de meest populaire game is, en het lijkt erop dat er vrij weinig nuttige (up to date) info te vinden is. Ik heb geen zin in uren lange zoektochten voor een game die ik speel om de tijd tot GW2 te doden en waarvan ik niet eens zeker weet of ik het wel leuk blijf vinden.
Ik maak mijn gratis maandje rustig af, maar ik begin nou al minder zin te krijgen om te spelen, dus verlengen gaat er niet in zitten!
Oh jah qua content kan Rift natuurlijk niet op tegen WoW, maar wat betreft skills en builds lijkt mij dat Rift wat uitgebreider is. Natuurlijk zou het ook zo kunnen dat, als ik me wat zou inlezen, dit allemaal wel mee valt en ik er dus helemaal naast zit .
- [DR] Enfy [NL]
- Member
Zelf ook rift gespeeld voor een tijd, is wel een leuke game moet ik zeggen.