Whuuuut??? sh*t dan moet ik het snel afkijken ivm spoilers Einde van een tijdperk[DR] Patchy [NL] wrote:Bleach is afgelopen :S (ep. 366)
Anime verzamel topic
Moderators: Moderators, Staff
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
Re: Anime verzamel topic
-
Nee was dat echt de laatste[DR] Patchy [NL] wrote:Bleach is afgelopen :S (ep. 366)
en Naruto begint ook op zen einde te lopen.... omg straks houdt ik nog tijd over om te gamen.....
Hoe weet je dat?
- [DR] Patchy [NL]
- Member
omdat ik hem gezien heb (echt een einde einde... + geen shinigami dagboek ding en ook geen blik op wat de volgende aflevering brengt).. en ff op i-net heb rond gesnuffeld..
is voor nu de laatste amime.. manga gaat is al veel verder dus het kan zijn dat het nog een keer terug komt.. maar staat volgens wat ik op interwebz lees voor de komende tijd niet in de planning
is voor nu de laatste amime.. manga gaat is al veel verder dus het kan zijn dat het nog een keer terug komt.. maar staat volgens wat ik op interwebz lees voor de komende tijd niet in de planning
-
Damn dat sux echt wel .
Ik had begrepen dat ze afleveringen zouden gaan maken dat er van die gasten kwamen uit de hell enzo.
Dat daar de verhaallijn weer opgepakt zou worden na dat hele Aizen verhaal. Maar blijkbaar hebben ze er vroegtijdig de stekker uitgetrokken.
We zullen zien ben benieuwd. Zou het echt gaan missen als het definitief gestopt zou zijn.
Ik had begrepen dat ze afleveringen zouden gaan maken dat er van die gasten kwamen uit de hell enzo.
Dat daar de verhaallijn weer opgepakt zou worden na dat hele Aizen verhaal. Maar blijkbaar hebben ze er vroegtijdig de stekker uitgetrokken.
We zullen zien ben benieuwd. Zou het echt gaan missen als het definitief gestopt zou zijn.
-
- Member
Vervolg op Avatar the last airbender: The_Legend_of_Korra
vanavond ff kijken of het een beetje leuk is.
vanavond ff kijken of het een beetje leuk is.
- Spoiler: show
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
Sjaak pas je sig eens aan
-
- Member
hij staat niet zomaar in een spoiler[DR] Supernova [NL] wrote:Sjaak pas je sig eens aan
- Spoiler: show