World of Tanks
Moderators: Moderators, Staff
-
- Member
World of Tanks
Hoi allen,
Ja, ik ben weer begonnen met gamen, eindelijk een spel gevonden die ik leuk vind.
http://www.worldoftanks.com/ zie hier, en download deze bèta als je het wat lijkt.
Ja, ik ben weer begonnen met gamen, eindelijk een spel gevonden die ik leuk vind.
http://www.worldoftanks.com/ zie hier, en download deze bèta als je het wat lijkt.
Je ben nooit te oud om te leren.
- [DR] Supernova [NL]
- Forum Admin
Re: World of Tanks
Die had ik al op me schijf staan, maar nog niet geinstalled. Hoe werkt het spel?
- [DR] Enfy [NL]
- Member
aant downen.
Ze hebben een goed gevoel voor humor die gasten.
Ze hebben een goed gevoel voor humor die gasten.
- [DR] Enfy [NL]
- Member
Erg leuk om te doen, zeker aangezien je veel kan upgraden e.d.
Teamplay komt hier goed van pas en ieders ervaring telt om je tank om te bouwen.
Leuk is dat je daarmee ook een eigen speelstijl ontwikkeld.
Teamplay komt hier goed van pas en ieders ervaring telt om je tank om te bouwen.
Leuk is dat je daarmee ook een eigen speelstijl ontwikkeld.
-
- Member
Alleen als je een team wil maken kost dat wel 250 gouden munten per 24 uur.
Mijn ingame naam is oooooohhhh wat een verrassing RookieNL, en van Rubber Spetterpoep.
Mijn ingame naam is oooooohhhh wat een verrassing RookieNL, en van Rubber Spetterpoep.
- [DR] Enfy [NL]
- Member
ja, dat goud is wel minder, alhoewel je er 250 krijgt voor elke dag dat je speelt.
Mijn ingame naam is "Kvothe"
Mijn ingame naam is "Kvothe"
-
- Member
-
- Clanleader
Wat een lekker verslavend spelletje.
Mijn ingame name is Mack1986
Speelt heerlijk!
Mijn ingame name is Mack1986
Speelt heerlijk!
- [DR] Enfy [NL]
- Member
Zeker verslavend, maar we moeten even uitzoeken hoe wij elkaar kunnen vinden in een team o.i.d.
Wat ik gehoord heb is dat een clan 250 gold per dag kost.
Wat ik best veel vind.
Maar dit zit vol strategie, echt vet.
Supermooi om te zien en echt spannende partijen.
Geduld is een schone zaak en samenwerken tussen de verschillende type tanks en artillery en tank destroyers is zo belangrijk.
Wat ik gehoord heb is dat een clan 250 gold per dag kost.
Wat ik best veel vind.
Maar dit zit vol strategie, echt vet.
Supermooi om te zien en echt spannende partijen.
Geduld is een schone zaak en samenwerken tussen de verschillende type tanks en artillery en tank destroyers is zo belangrijk.
-
- Member
Verslavend hoezo Wel je koopt eerst een premium account voor zoveel uur of dagen. Hierna kan je met de knop "standard battle" onder de knop Battle kiezen wat je wil, je nodig wat vrienden uit enz. Wat ik ook wel lekker vind is dat je in een game niet hoeft af te wachten tot het afgelopen is (al duurt een potje maar 15 min.) je gaat gewoon uit dat spel, pak een andere tank en ga weer in een andere game verder, lekker als je snel vernietigd ben.
-
- Clanleader
Nog mensen die dit spelen, ik ben weer begonnen
-
- Member
Ik speel WoT dagelijks. Kom in de buurt van de IS-7 (Tier 10 Russian heavy), maar ik heb de credits er nog niet voor.
Zal even mijn tanks listen, kan je kijken of er iets is om samen in platoon te gaan:
Tier 9 - IS-8
Tier 8 - JagdPantherII
Tier 8 - PantherII
Tier 7 - Tiger
Tier 7 - JagdPanther
Tier 6 - AMX12t
Tier 6 - ARL44
Tier 6 - VK3601H
Tier 6 - JagdPz IV
Tier 6 - T-34-85
Tier 6 - GwPanther (SPG)
Tier 5 - Hummel (SPG)
Tier 5 - SU-85
Tier 5 - Ram II
Tier 5 - ELC AMX
Tier 4 - M5A1 Stuart
Tier 2 - T1E6
Tier 2 - BT-2
Ik heb inderdaad een aantal garage slots gekocht (in event met 50% korting) anders kan je deze hoeveelheid tanks natuurlijk niet kwijt. Veel van deze tanks heb ik momenteel alleen voor mn plezier en zijn allang elite, maar omdat ik nog niet aan de credits voor de tier10 voldoe houd ik ze nog enige tijd totdat ik weet wat ik er mee wil.
Zal even mijn tanks listen, kan je kijken of er iets is om samen in platoon te gaan:
Tier 9 - IS-8
Tier 8 - JagdPantherII
Tier 8 - PantherII
Tier 7 - Tiger
Tier 7 - JagdPanther
Tier 6 - AMX12t
Tier 6 - ARL44
Tier 6 - VK3601H
Tier 6 - JagdPz IV
Tier 6 - T-34-85
Tier 6 - GwPanther (SPG)
Tier 5 - Hummel (SPG)
Tier 5 - SU-85
Tier 5 - Ram II
Tier 5 - ELC AMX
Tier 4 - M5A1 Stuart
Tier 2 - T1E6
Tier 2 - BT-2
Ik heb inderdaad een aantal garage slots gekocht (in event met 50% korting) anders kan je deze hoeveelheid tanks natuurlijk niet kwijt. Veel van deze tanks heb ik momenteel alleen voor mn plezier en zijn allang elite, maar omdat ik nog niet aan de credits voor de tier10 voldoe houd ik ze nog enige tijd totdat ik weet wat ik er mee wil.
-
- Clanleader
Hehehe, net even gekeken maar ik heb alles nog in Tier 2, drk me crew aan het levelen voordat ik naar 3 of 4 ga.
Beetje meer teamwork zou geen kwaad kunnen, dus mocht je online zijn moet je even een gil geven. Wat is je ingame nickname?
Beetje meer teamwork zou geen kwaad kunnen, dus mocht je online zijn moet je even een gil geven. Wat is je ingame nickname?
-
- Member
SubZer0nl
Ik probeerde net even op DR ts te kijken of je er toevallig was, maar die is down blijkbaar?
EDIT: Laat maar, ik heb het al gevonden
Oh, en maak je nog geen zorgen voor crew training. Dat heb je echt nog niet nodig op de lagere tiers. Tot en met tier5 tanks koop ik nog altijd gewoon free crew (50%). Vanaf tier6 retrain ik ze of koop ik 75% crew. Je crew van je tanks wisselt toch per tank, soms heb je een extra loader en soms heb je niet eens een loader. Dan is al die training (grinden) die je hebt gedaan nergens goed voor geweest
Ik probeerde net even op DR ts te kijken of je er toevallig was, maar die is down blijkbaar?
EDIT: Laat maar, ik heb het al gevonden
Oh, en maak je nog geen zorgen voor crew training. Dat heb je echt nog niet nodig op de lagere tiers. Tot en met tier5 tanks koop ik nog altijd gewoon free crew (50%). Vanaf tier6 retrain ik ze of koop ik 75% crew. Je crew van je tanks wisselt toch per tank, soms heb je een extra loader en soms heb je niet eens een loader. Dan is al die training (grinden) die je hebt gedaan nergens goed voor geweest
-
- Member
JagdPanther en JagpPzIV verkocht om ruimte te maken voor mijn tier 10 heavy tank, de IS-7, en de tier 6 light tank van china - de 59-16
EDIT: En zojuist de Tiger verkocht en vervangen voor de TigerII
EDIT: En zojuist de Tiger verkocht en vervangen voor de TigerII