Het grote Sig en Avatar Topic
Moderators: Moderators, Staff
- [DR] Patchy [NL]
- Member
- [DR] Patchy [NL]
- Member
-
- Member
-
Maar dat heb ik zelf ook hoor.. als je zelf iets maakt vind je het vaak lelijk, terwijl anderen het heel mooi vinden.. en ook als je lang bezig bent geweest met iets dan vergeet je de kleine dingetjes.
Bijvoorbeeld als je verslag moet schrijven lees je ook wel over je eigen spelfouten heen.. je moet het niet offensief opvatten patchy, dat wil ik niet
en trouwens.. wat is CS?
Edit Patch: Dat is counterstrike
Bijvoorbeeld als je verslag moet schrijven lees je ook wel over je eigen spelfouten heen.. je moet het niet offensief opvatten patchy, dat wil ik niet
en trouwens.. wat is CS?
Edit Patch: Dat is counterstrike
- [DR] Patchy [NL]
- Member
- [DR] Patchy [NL]
- Member
dat doe je altijd IceD... plaatjes uitknippen... Duh...[DR] iceDFire [NL] wrote:tis zo simpel allemaal denk ik de bovenste 2 is een uitgeknipte tank (kan de randjes nog zien ) en da poppetje is ook slecht uitgeknipt dus met andre woorden 2 plaatjes met tekst op een 8ergrond
de 3e ziet er wel geinig uit (kun je tenminste nie van zien dattie uitgeknipt is ofzo
-
- Member
wat lees ik nou, ga je mijn sigs vergelijken met de sigs van patch? (no offense patch) maar wat is er mis met mijn huidige sigs? (die met de vlammen zijn wel fel maar wel mooi toch??)UCF Bartjuh wrote:Kijk.. er zijn dus toch mensen die kunnen zien of iets wel of niet door de buitenboord beugel kan. idd, TFD.. en patch.. ik zou die Zee weglaten.. de lucht is veel mooier.. daarom hou ik het ook voor mezelf En voor boom..
Anders moet je maar ff duidelijk vertellen wat er mis mee is. Niet zo van ik vind er niks aan want dan weet ik nog niet wat ik eraan moet veranderen
Ik heb vandeweek weer een Web Design klant bijgekregen (het loopt goed.) Maar ik heb alweer geen tijd voor sigs de komende week, tenzij ik het ergens tussen kan proppen.
-
- Member
maar wel binnen de randjes EN een eigengemaakte 8ergrond is meestal mooier beetje blenden enzo maakt het allemaal nog mooier[DR]Patchkiller[NL] wrote:dat doe je altijd IceD... plaatjes uitknippen... Duh...[DR] iceDFire [NL] wrote:tis zo simpel allemaal denk ik de bovenste 2 is een uitgeknipte tank (kan de randjes nog zien ) en da poppetje is ook slecht uitgeknipt dus met andre woorden 2 plaatjes met tekst op een 8ergrond
de 3e ziet er wel geinig uit (kun je tenminste nie van zien dattie uitgeknipt is ofzo
- [DR] Patchy [NL]
- Member
Neeh jochie jij leest ook niet goed..[DR] -=TFD=- [NL] wrote:wat lees ik nou, ga je mijn sigs vergelijken met de sigs van patch? (no offense patch) maar wat is er mis met mijn huidige sigs? (die met de vlammen zijn wel fel maar wel mooi toch??)UCF Bartjuh wrote:Kijk.. er zijn dus toch mensen die kunnen zien of iets wel of niet door de buitenboord beugel kan. idd, TFD.. en patch.. ik zou die Zee weglaten.. de lucht is veel mooier.. daarom hou ik het ook voor mezelf En voor boom..
Anders moet je maar ff duidelijk vertellen wat er mis mee is. Niet zo van ik vind er niks aan want dan weet ik nog niet wat ik eraan moet veranderen
Ik heb vandeweek weer een Web Design klant bijgekregen (het loopt goed.) Maar ik heb alweer geen tijd voor sigs de komende week, tenzij ik het ergens tussen kan proppen.
dat TFD sloeg op.. dat jij wel de gene was die zou kunnen lezen.. maar nu bewijs je het tegendeel.. :/
En patch.. deze sig is wel mooi.. alleen het lettertype zou ik veranderen..
-
- Member
- [DR] Patchy [NL]
- Member