Command & Conquer 3! Tiberium Wars
Moderators: Moderators, Staff
- [DR] 0plank0 [NL]
- Member
-
- Member
- [DR] Patchy [NL]
- Member
eerste Command & Conquer pwned nog altijd alle delen die er daarna kwamen[DR] jespertje [NL] wrote:Heb een ronde skirmish gedaan en ik vond t saai, t lijkt te veel op de ouwe command and conquers, niet echt iets nieuws toegevoegd, t ziet er alleen wat anders uit...

-
Wat zouden ze anders moeten doen. Als ze echt alles anders zouden doen is het geen C&C game mee[DR] jespertje [NL] wrote:Heb een ronde skirmish gedaan en ik vond t saai, t lijkt te veel op de ouwe command and conquers, niet echt iets nieuws toegevoegd, t ziet er alleen wat anders uit...

-
- Member
Jah, maar dit lijkt gewoon te veel op andere command and conquer, eerst had je bijv met jets, toen werd er veranderd naar futurisch enz, andere soort defence, andere soort attack. Maar wat er nu is heb ik al 2 x gezien ofzo... Command and Conquer in to space misschien??:P[DR] Yellowman [NL] wrote:Wat zouden ze anders moeten doen. Als ze echt alles anders zouden doen is het geen C&C game mee[DR] jespertje [NL] wrote:Heb een ronde skirmish gedaan en ik vond t saai, t lijkt te veel op de ouwe command and conquers, niet echt iets nieuws toegevoegd, t ziet er alleen wat anders uit.... Dit is gewoon hun formule.

-
Ja of alles miss in FPS... Jij gewoon als commander poppetje en dat je dingen neer kunt zetten die levensgroot zijn BRUUT!![DR] jespertje [NL] wrote:Jah, maar dit lijkt gewoon te veel op andere command and conquer, eerst had je bijv met jets, toen werd er veranderd naar futurisch enz, andere soort defence, andere soort attack. Maar wat er nu is heb ik al 2 x gezien ofzo... Command and Conquer in to space misschien??:P[DR] Yellowman [NL] wrote:Wat zouden ze anders moeten doen. Als ze echt alles anders zouden doen is het geen C&C game mee[DR] jespertje [NL] wrote:Heb een ronde skirmish gedaan en ik vond t saai, t lijkt te veel op de ouwe command and conquers, niet echt iets nieuws toegevoegd, t ziet er alleen wat anders uit.... Dit is gewoon hun formule.

- [DR] Switch [NL]
- Member
Ik heb em ook ff gespeeld:
Pluspunten:
-> Snelle gameplay
-> Goede interface (uber micro em all lol)
-> Nieuwe units!
-> 3 uitgebreide units
-> Cash-flow dus veel units
-> Grafisch ok
Minpunten:
-> Toch wat performance issue's tov de demo settings op 1280x1024..
Al met al wel coole game, al vindt ik DoW nogsteeds net iets beter.. maarjah das wat vertrouwder..
Pluspunten:
-> Snelle gameplay
-> Nieuwe units!
-> 3 uitgebreide units
-> Grafisch ok
Minpunten:
Al met al wel coole game, al vindt ik DoW nogsteeds net iets beter.. maarjah das wat vertrouwder..
Your opponent is me!!

-
- Member
DoW vind ik 10 x beter, potje doen??:P[DR] Switch [NL] wrote:Ik heb em ook ff gespeeld:
Pluspunten:
-> Snelle gameplay
-> Nieuwe units!
-> 3 uitgebreide units
-> Grafisch ok
Minpunten:

- [DR] Riddler [NL]
- Member
jesper.... houd het maar bij je tube in BF2
ik vind c&c3 gewoon coowl, het is en blijft C&C ze zullen de basis altijd aan blijven houden en van daaruit het spel steeds veranderen. dit spel heeft altijd om het tiberium gedraaid dat is de verhaallijn en daar omheen moeten ze steeds wat blijven verzinnen.
op deze manier zorgen ze er ook voor dat het spel een beetje verhaal blijft houden
we wisten al dat jij c&c niet leuk zou vinden (had je volgens mij al een keer gezegd
) why still try it? 

op deze manier zorgen ze er ook voor dat het spel een beetje verhaal blijft houden

we wisten al dat jij c&c niet leuk zou vinden (had je volgens mij al een keer gezegd

-
- Member
Heb dat nog nooit gezegt, maar ik hou het bij DoW en bf2[DR] Riddler [NL] wrote:jesper.... houd het maar bij je tube in BF2ik vind c&c3 gewoon coowl, het is en blijft C&C ze zullen de basis altijd aan blijven houden en van daaruit het spel steeds veranderen. dit spel heeft altijd om het tiberium gedraaid dat is de verhaallijn en daar omheen moeten ze steeds wat blijven verzinnen.
op deze manier zorgen ze er ook voor dat het spel een beetje verhaal blijft houden![]()
we wisten al dat jij c&c niet leuk zou vinden (had je volgens mij al een keer gezegd) why still try it?

- [DR] Bananenbaas [NL]
- Member
-
- Member
-
- [DR] Bananenbaas [NL]
- Member
-